AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #101 Del Skrevet 29. juli 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jobbukene er startet igjen dessverre....så blir å fortsette litt av og til, beholder nok han i 20åra og turmannen i 50åra videre... Nå synes jeg det er på tide med en trekant 🕺💃🕺 Anonymkode: 2e627...dbd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #102 Del Skrevet 30. juli 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Nå synes jeg det er på tide med en trekant 🕺💃🕺 Anonymkode: 2e627...dbd Aldri drømt om det 😆 Anonymkode: 5d385...4ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #103 Del Skrevet 1. august 2024 On 7/22/2024 at 9:47 AM, AnonymBruker said: Høres ut som første sommeren min etter brudd med eksen. Herregud som jeg koset meg! Møtte en Tinder-sexgud i ukedagene. Fylla og sex i helgene. Kunne ta med meg hvem jeg ville hjem. Trenden fortsatte utover høsten. Angrer ikke et sekund! og at man kommer fort på toppen, det kan jeg skrive under på. Blir en 2-3 orgasmer, men da orker man ikke mer, så blir man skampult ferdig i misjonær og svever på en sky en halvtimes tid etterpå 🫡 kvinne, 32. Anonymkode: 27fd6...9c8 Høres ut som om du har hatt en fin tid. Håper du også står for det når du treffer en fremtidig partner, og ikke fører ham bak lyset og ikke forteller om ditt tidligere liv. Et forhold basert på løgner er ikke optimalt 😘 Anonymkode: f35a8...e09 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #104 Del Skrevet 1. august 2024 On 7/22/2024 at 9:47 AM, AnonymBruker said: Høres ut som første sommeren min etter brudd med eksen. Herregud som jeg koset meg! Møtte en Tinder-sexgud i ukedagene. Fylla og sex i helgene. Kunne ta med meg hvem jeg ville hjem. Trenden fortsatte utover høsten. Angrer ikke et sekund! og at man kommer fort på toppen, det kan jeg skrive under på. Blir en 2-3 orgasmer, men da orker man ikke mer, så blir man skampult ferdig i misjonær og svever på en sky en halvtimes tid etterpå 🫡 kvinne, 32. Anonymkode: 27fd6...9c8 Høres ut som om du har hatt en fin tid. Håper du også står for det når du treffer en fremtidig partner, og ikke fører ham bak lyset og ikke forteller om ditt tidligere liv. Et forhold basert på løgner er ikke optimalt 😘 Anonymkode: f35a8...e09 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #105 Del Skrevet 1. august 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Høres ut som om du har hatt en fin tid. Håper du også står for det når du treffer en fremtidig partner, og ikke fører ham bak lyset og ikke forteller om ditt tidligere liv. Et forhold basert på løgner er ikke optimalt 😘 Anonymkode: f35a8...e09 Bitter much? Anonymkode: 9fb4c...8c4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #106 Del Skrevet 1. august 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Høres ut som om du har hatt en fin tid. Håper du også står for det når du treffer en fremtidig partner, og ikke fører ham bak lyset og ikke forteller om ditt tidligere liv. Et forhold basert på løgner er ikke optimalt 😘 Anonymkode: f35a8...e09 En partner har ikke noe med ditt tidligere liv å gjøre. Anonymkode: 5d385...4ba 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Tuell Skrevet 1. august 2024 #107 Del Skrevet 1. august 2024 13 hours ago, AnonymBruker said: Høres ut som om du har hatt en fin tid. Håper du også står for det når du treffer en fremtidig partner, og ikke fører ham bak lyset og ikke forteller om ditt tidligere liv. Et forhold basert på løgner er ikke optimalt 😘 Anonymkode: f35a8...e09 Jeg vil si at en fremtidig partner som dømmer noen basert på fortiden, ikke er mye å samle på. Ikke fører det noe godt med seg, ikke kan man endre fortiden og hva i all verden har egentlig en partner med å mene noe som helst om tidligere handlinger? På godt og vondt, har alle tingene man har gjort og opplevd gjort deg til den du er i dag. Ta bort en av dem og du vil ikke være den samme personen... og da ville man neppe ha møtt hverandre i utgangspunktet. Men klart, like greit å fortelle om slikt tidlig i forholdet så får man luket ut trangsynte ignoranter på et tidlig tidspunkt. Ikke noe poeng å kaste bort tiden på folk som skal dømme fortiden din. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #108 Del Skrevet 2. august 2024 Even Tuell skrev (10 timer siden): Jeg vil si at en fremtidig partner som dømmer noen basert på fortiden, ikke er mye å samle på. Husk at de fleste har ting fra fortiden de aldri forteller om, antall partnere fra før kan du heller ikke stole på når de sier antall. Anonymkode: 5d385...4ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #109 Del Skrevet 2. august 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Husk at de fleste har ting fra fortiden de aldri forteller om, antall partnere fra før kan du heller ikke stole på når de sier antall. Anonymkode: 5d385...4ba Hva pokker har en fremtidig partner med det å gjøre egentlig? Anonymkode: 5a3cc...f2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #110 Del Skrevet 2. august 2024 Om en mann ikke tåler at du har pult 100+ før han så er han ikke en mann! Anonymkode: 756c4...8fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #111 Del Skrevet 2. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva pokker har en fremtidig partner med det å gjøre egentlig? Anonymkode: 5a3cc...f2e Ingenting. Anonymkode: 5d385...4ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Tuell Skrevet 2. august 2024 #112 Del Skrevet 2. august 2024 5 hours ago, AnonymBruker said: Om en mann ikke tåler at du har pult 100+ før han så er han ikke en mann! Anonymkode: 756c4...8fc Mann er han ... men kanskje ikke en så attraktiv mann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 2. august 2024 #113 Del Skrevet 2. august 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Om en mann ikke tåler at du har pult 100+ før han så er han ikke en mann! Anonymkode: 756c4...8fc Det er ikke veldig attraktivt da. Sier noe om at man kanskje sliter med noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Tuell Skrevet 2. august 2024 #114 Del Skrevet 2. august 2024 9 minutter siden, jabx said: Det er ikke veldig attraktivt da. Sier noe om at man kanskje sliter med noe? Hva er det som er uattraktivt med det? Er det antallet i seg selv? Eller at det kan være et tegn på noe annet, f.eks psykiske problemer mm.? Frykt for skjevhet i erfaring? Mentale bilder om henne og andre menn? Jeg mener motsatt av deg, men det er interessant å høre litt mer om hvorfor noen mener noe annet enn meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #115 Del Skrevet 2. august 2024 On 8/1/2024 at 7:19 PM, AnonymBruker said: En partner har ikke noe med ditt tidligere liv å gjøre. Anonymkode: 5d385...4ba Visst søren har han det. Anonymkode: 4b90e...bed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #116 Del Skrevet 2. august 2024 14 hours ago, AnonymBruker said: Om en mann ikke tåler at du har pult 100+ før han så er han ikke en mann! Anonymkode: 756c4...8fc Om en mann ikke bryr seg er han en stakkarslig cuckold 👎 Anonymkode: 4b90e...bed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #117 Del Skrevet 2. august 2024 16 hours ago, AnonymBruker said: Hva pokker har en fremtidig partner med det å gjøre egentlig? Anonymkode: 5a3cc...f2e Vite hva slags menneske han blir sammen med Anonymkode: 4b90e...bed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #118 Del Skrevet 2. august 2024 On 8/1/2024 at 6:36 PM, AnonymBruker said: Bitter much? Anonymkode: 9fb4c...8c4 Guilty much? Anonymkode: 4b90e...bed 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2024 #119 Del Skrevet 3. august 2024 Navnet Mitt skrev (På 20.7.2024 den 6.37): Hvilket aldersspenn har du satt på Tinderen din? Ser du har møtt menn på 50+. Godt å se at du har gode opplevelser med disse. Er i 50-årene selv, og selv om jeg setter nedre grense til under 30, så er det svært få i den aldersgruppen som dukker opp. Har derfor begynt å lure på om kvinner må ha sin aldersgrense satt til over min for at jeg skal se dem. Jeg er 38 år og min øvre grense på tinder er 45... Anonymkode: 6624a...a73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 3. august 2024 #120 Del Skrevet 3. august 2024 Even Tuell skrev (10 timer siden): Hva er det som er uattraktivt med det? Er det antallet i seg selv? Eller at det kan være et tegn på noe annet, f.eks psykiske problemer mm.? Frykt for skjevhet i erfaring? Mentale bilder om henne og andre menn? Jeg mener motsatt av deg, men det er interessant å høre litt mer om hvorfor noen mener noe annet enn meg Vet ikke om det er antallet i seg selv, men at antallet kan tyde på at man har noen indre problemer og for eksempel kompenserer for noe ved å bruke sex. Dette gjelder nok antakelig begge kjønn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå