Gå til innhold

Fant en gammel reading fra en anerkjent klarsynt healer, det meste viste seg å ikke stemme


Anbefalte innlegg

Jeg fant tilfeldigvis en 10 år gammel reading fra en anerkjent klarsynt healer. Jeg hadde vært hos han på healing-timer, og samtidig som jeg fikk healing, fortalte han det han fikk opp. Det meste viste seg å ikke stemme. Han så definitivt et svangerskap, og han så at mannen jeg skulle møte, faren til barnet, jobbet off shore, så jeg ville føle meg som en alenemor til tider, men at forholdet ville være skikkelig godt og trygt. Ingenting av dette viste seg å stemme, jeg er nå snart 50 år, og har fortsatt ikke barn. Jeg er sammen med en god mann, men han jobber ikke off store eller er lenge bortreist på jobb. Han sa også noe om helse, og utvikling av kroniske sykdommer jeg har, og dette har heller ikke vist seg å stemme. Faktisk ble noe stikk motsatt av hva han sa.

Denne klarsynte healeren er en god mann med et godt hjerte, anerkjent og godt likt. Jeg tror virkelig at han trodde på det han selv fortalte den gangen. Men hvordan kan alt bli så helt annerledes enn det han sa? 

Anonymkode: e9f2f...f4c

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

mest sannsynlig forde at ingen kan se fremtiden, hadde noen kunne det så hadde vi nok hatt klare bevis på det i dag.

Anonymkode: a397d...054

  • Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Men hvordan kan alt bli så helt annerledes enn det han sa? 

Anonymkode: e9f2f...f4c

Fordi han er god til å skrøne på en så overbevisende måte at kundene har tillit til ham og føler seg trygg, ivaretatt og sett. 

Anonymkode: 212de...293

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det han der kinesiske som har vært i mediene før? Han har bomma mykje. Hennig Lee trur eg han heiter. Han bomma på kjønn til et kongelig ufødd barn og spådde at Hilary Clinton blei president i valget mot Trump.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Capazitet skrev (17 timer siden):

Er det han der kinesiske som har vært i mediene før? Han har bomma mykje. Hennig Lee trur eg han heiter. Han bomma på kjønn til et kongelig ufødd barn og spådde at Hilary Clinton blei president i valget mot Trump.

Nei det er ikke han, han er kanskje ikke så kjent som han kinesiske, men har likevel et godt omdømme.

Anonymkode: e9f2f...f4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er noen klarsynte her inne, kan dere se om dere får opp noe ut fra den readingen som ble gjort for 10 år siden? Om noen av det stemte den gangen, men at jeg muligens kan ha gått andre veier? Betyr det isåfall at jeg gikk feil vei?

Anonymkode: e9f2f...f4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånt er jo bare vås, så ikke så rart det ikke stemte 😂

  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

got2go skrev (2 minutter siden):

Sånt er jo bare vås, så ikke så rart det ikke stemte 😂

Ja, helt utrolig at folk tror på sånt i 2024.

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Om det er noen klarsynte her inne, kan dere se om dere får opp noe ut fra den readingen som ble gjort for 10 år siden? Om noen av det stemte den gangen, men at jeg muligens kan ha gått andre veier? Betyr det isåfall at jeg gikk feil vei?

Anonymkode: e9f2f...f4c

Nei det betyr at du har fri vilje, den gang Jan leste deg leste han din energi der og da og den veien du mest sannsynligvis ville ta fordi den var den energetisk sterkeste da. Så har du tatt andre valg og det ble ikke noe av, fri vilje, ikke feil vei nødvendigvis

Anonymkode: 24c4f...dbe

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde klarsynte vært legit så ville de vunnet i lotto, oppklart mordsaker, spådd hvem som vinner EM, avverget ulykker....Brukt evnene til noe godt. Men det har aldri skjedd. 

Men noen mennesker er dyktige til å lese deg, og flinke til å scamme naive, desperate mennesker. 

Anonymkode: 7e183...03d

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Nei det betyr at du har fri vilje, den gang Jan leste deg leste han din energi der og da og den veien du mest sannsynligvis ville ta fordi den var den energetisk sterkeste da. Så har du tatt andre valg og det ble ikke noe av, fri vilje, ikke feil vei nødvendigvis

Anonymkode: 24c4f...dbe

Takk for svar❤️

Anonymkode: e9f2f...f4c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Nei det betyr at du har fri vilje, den gang Jan leste deg leste han din energi der og da og den veien du mest sannsynligvis ville ta fordi den var den energetisk sterkeste da. Så har du tatt andre valg og det ble ikke noe av, fri vilje, ikke feil vei nødvendigvis

Anonymkode: 24c4f...dbe

Jan er dårlig på slikt.

Anonymkode: 0588e...8cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Nei det betyr at du har fri vilje, den gang Jan leste deg leste han din energi der og da og den veien du mest sannsynligvis ville ta fordi den var den energetisk sterkeste da. Så har du tatt andre valg og det ble ikke noe av, fri vilje, ikke feil vei nødvendigvis

Anonymkode: 24c4f...dbe

Dette

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Om det er noen klarsynte her inne, kan dere se om dere får opp noe ut fra den readingen som ble gjort for 10 år siden? Om noen av det stemte den gangen, men at jeg muligens kan ha gått andre veier? Betyr det isåfall at jeg gikk feil vei?

Anonymkode: e9f2f...f4c

Haha du har allerede blitt lurt, og nå er du på utkikk etter en runde til?

Anonymkode: 1fde5...c35

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarsynte finnes ikke, de har hatt utallige muligheter for å bevise det, og det hadde vært helt SINNSYKT enkelt å bevise om det fantes - det finnes fond på millioner som betaler ut om du leverer. Mange har prøvd seg, ikke et eneste menneske, ikke en eneste kjeft i hele verden, har klart å bevise at de er det.

"Klarsynte" snakker deg etter munnen, får deg til å avsløre ting, sier ting som er generiske og kan passe alle eller sier det som er mest sannsynlig. 

Noen av dem er nok såpass inni bløffen sin at de tror på det selv, det de sier. Men er ikke klarsynte.

Han gjettet du fikk barn, mange gjør det. Han sa noe om sykdommer som du tydelgivis selv har sagt du har. Han sa noe om en mann som jobber offshore - er du fra Stavanger, og kanskje litt sånn "arbeiderklasse" selv?

Anonymkode: a2c6a...9e5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er egentlig umulig å kunne se ting som skal skje langt frem i tid, fordi vi mennesker har fri vilje.

Anonymkode: 82e3e...967

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Slikt tror jeg null og niks på, men jeg respekterer de som tror på den slags.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heter den klarsynte noe på M?

Mange skjebneringer skal passe sammen for at det han så den gangen skulle gå slik.

Den mannen han så, han som jobbet offshore, jeg ser at han gikk bort før du møtte ham - uforutsett ulykke.

Livet tok andre vendinger og du tok valg som førte deg en annen vei. 

Han har ikke lest deg feil, livet skjedde :) 

Anonymkode: 05640...151

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en veldig anerkjent healer for ca 15-20 år siden med initialer HS.Mye kjent i media.Gikk til han,og jeg kunne kjenne varme stråler fra healingen når han holdt hånden over pannen min.Han var også klarsynt,og sa et par ting.Som om at jeg kom til å gifte meg sent i livet.Det er 20 år siden jeg var hos han,og på dette punktet fikk han rett.Samt noen andre ting.

I dette forumet er det ingen som tror på klarsynte,og du blir raskt nedstemt her om du mener noe slikt finnes.I mer alternative forum,er stemningen en annen,og fordømmelsen betydelig mindre :) 

Jeg derimot,har hatt flere møter med svært gode klarsynte,som har hatt rett,og som har vært til stor hjelp for meg i ulike sammenhenger.Ikke bare for å spå fremtiden,men for å gi råd i situasjoner.

Hvorfor det ikke stemte hos trådstarter,vet jeg ikke.Selv om vedkommende var anerkjent,er det ikke sikkert han var i stand til å ta inn deg.Det varierer fra person til person hvilken connection de har til ulike klienter.Alt i fremtiden er ikke bestemt,selv om en kan se tendenser.Det er potensielle muligheter,der noe kommer som mer sannsynlig enn annet.Valg er mer komplekst enn en tror.

Noen klarsynte har gitt meg utrolig mye,noe av materialet de kom med har vært ekstremt presist,og ga meg mye håp da jeg trengte det mest.Dette er ting som har stemt,og altså er bekreftet rett 10-20 år etter.Lang historie,jeg går ikke inn på det her..

Kommer ikke til å skrive mer i denne tråden,for orker ikke argumentere for mitt syn.Det er ikke forumet for noe alternativt prat.

Anonymkode: a9b81...f9a

  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det var en veldig anerkjent healer for ca 15-20 år siden med initialer HS.Mye kjent i media.Gikk til han,og jeg kunne kjenne varme stråler fra healingen når han holdt hånden over pannen min.Han var også klarsynt,og sa et par ting.Som om at jeg kom til å gifte meg sent i livet.Det er 20 år siden jeg var hos han,og på dette punktet fikk han rett.Samt noen andre ting.

I dette forumet er det ingen som tror på klarsynte,og du blir raskt nedstemt her om du mener noe slikt finnes.I mer alternative forum,er stemningen en annen,og fordømmelsen betydelig mindre :) 

Jeg derimot,har hatt flere møter med svært gode klarsynte,som har hatt rett,og som har vært til stor hjelp for meg i ulike sammenhenger.Ikke bare for å spå fremtiden,men for å gi råd i situasjoner.

Hvorfor det ikke stemte hos trådstarter,vet jeg ikke.Selv om vedkommende var anerkjent,er det ikke sikkert han var i stand til å ta inn deg.Det varierer fra person til person hvilken connection de har til ulike klienter.Alt i fremtiden er ikke bestemt,selv om en kan se tendenser.Det er potensielle muligheter,der noe kommer som mer sannsynlig enn annet.Valg er mer komplekst enn en tror.

Noen klarsynte har gitt meg utrolig mye,noe av materialet de kom med har vært ekstremt presist,og ga meg mye håp da jeg trengte det mest.Dette er ting som har stemt,og altså er bekreftet rett 10-20 år etter.Lang historie,jeg går ikke inn på det her..

Kommer ikke til å skrive mer i denne tråden,for orker ikke argumentere for mitt syn.Det er ikke forumet for noe alternativt prat.

Anonymkode: a9b81...f9a

Du har rett i at det er mange som ikke tror på klarsynte i dette forumet. Det finnes flere gode klarsynte her, og også de som oppriktig tror, men de som vil være spydig og gjøre narr av folk, sitter spenna klare til å slenge med leppa. Jeg leser flere slemme innlegg som kastes ut til en ts som oppriktig spør om råd, kanskje i forbindelse med kjærligheten, også spyr de ut usannheter om at kjæresten til ts er utro og vil ut av forholdet osv. Det er så ubeskrivelig slemt og ondsinnet at jeg kan ikke få sagt det sterkt nok! Hva hvis ts er ung og usikker? Kanskje de ødelegger flere forhold og mennesker med disse innleggene sine, sår tvil hos unge sjeler som bare strekker ut en hånd og ønsker å bli spådd. Jeg ser det i andre underforum også her inne, det er så mange grusomme mennesker her inne som svarer så slemt! Eller hvem vet, kanskje det bare er er par stykker som går igjen i alle underforum og sitter klare med uggenheten sin og slenger ut det mest slemme det kan tenke på å skrive.. 😔

Anonymkode: e9f2f...f4c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...