Gå til innhold

Er det lurt å flytte til Toten?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lurer på om det er bra å bo på Toten hvordan få jobb og et sosialt liv?

Anonymkode: 7b665...820

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det ville jeg revurdert sterkt. Mye rart i Toten, foreldre som bedriver partnerbytte, mange barn som ikke har ekte fedre, menn som begår overgrep mot unge jenter uten at politiet bryr seg osv. 

Enormt mange uføre er det også. 

De som er ordentlige av seg flytter som regel fra Toten, ikke til Toten. 

Anonymkode: 99c39...a06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ler av kommentaren over. Er fra Toten selv, men bodd i Oslo i mange år. Det er kjempeflott å bo på Toten. Så trygt, rolig og bedagelig, uten at det ikke er for avsidesliggende 😊 

Anonymkode: c1e9b...067

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ler av kommentaren over. Er fra Toten selv, men bodd i Oslo i mange år. Det er kjempeflott å bo på Toten. Så trygt, rolig og bedagelig, uten at det ikke er for avsidesliggende 😊 

Anonymkode: c1e9b...067

Godt eksempel på ei som er ordentlig av seg og flytter ut av Toten 

Anonymkode: 99c39...a06

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Lurer på om det er bra å bo på Toten hvordan få jobb og et sosialt liv?

Anonymkode: 7b665...820

Kan jeg ikke se for meg. Noen spesiell grunn til at du ønsker deg dit..?

Anonymkode: c239d...375

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kan jeg ikke se for meg. Noen spesiell grunn til at du ønsker deg dit..?

Anonymkode: c239d...375

Det er denne kjærligeten som gjør det aktuelt med en ny start på Toten. Så litt råd og vink hadde sikkert vært bra å ta med seg.

Anonymkode: 7b665...820

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Godt eksempel på ei som er ordentlig av seg og flytter ut av Toten 

Anonymkode: 99c39...a06

Jeg kunne godt ha flytta tilbake, men så er det ting som står i veien for det. Fortsatt familie, masse venner og bekjente på Toten som er skikkelige, oppgående folk. 

Det er mange spesielle typer på Toten da, skal ikke legge lokk på det. De er ganske synlige, men jeg synes det er litt sjarm i det også. 

Men til ts da, så er Toten ei veldig liberal bygd hvor jeg tror det er veldig lett å bli kjent med folk og få seg nye venner 😊 Det er billig å bo, samt kort vei til Gjøvik hvor man har det aller meste 

Anonymkode: c1e9b...067

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neppe lurt å flytte til Gokk bare for en mann. Skal man flytte til Gokk bør det være fordi man ønsker å flytte til Gokk. 

Anonymkode: 2f1e5...2d9

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. 
 

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Neppe lurt å flytte til Gokk bare for en mann. Skal man flytte til Gokk bør det være fordi man ønsker å flytte til Gokk. 

Anonymkode: 2f1e5...2d9

om du har funnet en mann som ER fra Toten, og ikke vil flytte fra Toten bør det ringe noen enorme alarmbjeller. 

Anonymkode: 4c87b...40f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toten er stort. Kommer an på hvor nærme det er Gjøvik. 

Det er et greit sted å bo, relativt kort avstand til Oslo, og relativt kort avstand til alpinanlegg, som f.eks Hafjell. Og det er grei avstand mellom husene. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meowmere skrev (11 timer siden):

Toten er stort. Kommer an på hvor nærme det er Gjøvik. 

Det er et greit sted å bo, relativt kort avstand til Oslo, og relativt kort avstand til alpinanlegg, som f.eks Hafjell. Og det er grei avstand mellom husene. 

Ikke akkurat veldig fristende å flytte til Toten - det mest positive er at det er kort avstand til andre plasser, og det er langt mellom husene. 🤣

Anonymkode: a8503...e4c

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner flere på toten. Og det er jo stort sett joviale folk. 

Men like mye variasjoner der som ellers. Men nå husker jeg ikke helt om det var vestre eller østre toten som har et litt dårlig kommunestyre. 

Hat du kjæreste der. Så kan du jo være litt der før du bestemmer deg for å flytte. Da blir også folk kjent med deg før du flytter og du vet litt mer hva du flytter til. 

Anonymkode: 8d814...d20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.7.2024 den 11.01):

Neppe lurt å flytte til Gokk bare for en mann. Skal man flytte til Gokk bør det være fordi man ønsker å flytte til Gokk. 

Anonymkode: 2f1e5...2d9

 

AnonymBruker skrev (På 6.7.2024 den 11.05):

Nei. 
 

om du har funnet en mann som ER fra Toten, og ikke vil flytte fra Toten bør det ringe noen enorme alarmbjeller. 

Anonymkode: 4c87b...40f

Nå er jeg mann, så bød nå denne sjansen seg.

Anonymkode: 7b665...820

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei. Virker som det foregår en del innavl der

Anonymkode: 51d1d...9de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
AnonymBruker skrev (På 8.7.2024 den 9.12):

Nei. Virker som det foregår en del innavl der

Anonymkode: 51d1d...9de

Jeg er nok ferdig avlet.

Anonymkode: 7b665...820

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.7.2024 den 0.50):

Det er denne kjærligeten som gjør det aktuelt med en ny start på Toten. Så litt råd og vink hadde sikkert vært bra å ta med seg.

Anonymkode: 7b665...820

Raufoss har mye industri og tilhørende arbeidsplasser. Nabokommunen Gjøvik har sykehus og universitet. 

Hva slags arbeid ønsker du? Har du bestemt hvor du vil bo? Stasjonsby, tettsted eller bondelandet?

Anonymkode: 1b2bc...c3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Raufoss har mye industri og tilhørende arbeidsplasser. Nabokommunen Gjøvik har sykehus og universitet. 

Hva slags arbeid ønsker du? Har du bestemt hvor du vil bo? Stasjonsby, tettsted eller bondelandet?

Anonymkode: 1b2bc...c3b

Sykehuset er vel på vei ut, og i tilknytning til det et ganske trått boligmarked nå? 

Anonymkode: 30b70...dae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke Toten på feil side av Mjøsa? Har hørt den andre siden av Mjøsa er mye bedre. Stemmer det?

Anonymkode: a55fa...1ad

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig pent der. Hvilket konkret sted er det du vurderer? Jobb er det vel flest muligheter for på Gjøvik, men det finns jo bedrifter litt her og der, en videregående skole, Raufoss har jo et arbeidsmarked. Man kan også pendle til Oslo, litt avhengig av hvor dere bor. 

Anonymkode: 54678...bda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.7.2024 den 1.05):

Jeg kunne godt ha flytta tilbake, men så er det ting som står i veien for det. Fortsatt familie, masse venner og bekjente på Toten som er skikkelige, oppgående folk. 

Det er mange spesielle typer på Toten da, skal ikke legge lokk på det. De er ganske synlige, men jeg synes det er litt sjarm i det også. 

Men til ts da, så er Toten ei veldig liberal bygd hvor jeg tror det er veldig lett å bli kjent med folk og få seg nye venner 😊 Det er billig å bo, samt kort vei til Gjøvik hvor man har det aller meste 

Anonymkode: c1e9b...067

Toten drikke bare èn bygd da. Toten er stort.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...