Gå til innhold

Hun vil vente til etter reisen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har møtt en dame som jeg har blitt veldig betatt av. Vi har rotet, møttes og hatt litt kontakt i de siste ukene. Jeg opplever at hun veksler mellom å si at hun liker meg, gir meg oppmerksomhet og at hun ikke er klar for forhold. Hun sier også at hun vil vente til etter en reise som hun skal på i neste uke. Jeg blir rett og slett forvirret av henne og er redd for å bli såret. 

Anonymkode: 0f43e...ea4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun vil pule fra seg på jentetur. Her er det kommunistparade! 

Anonymkode: dfef5...6f8

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har møtt en dame som jeg har blitt veldig betatt av. Vi har rotet, møttes og hatt litt kontakt i de siste ukene. Jeg opplever at hun veksler mellom å si at hun liker meg, gir meg oppmerksomhet og at hun ikke er klar for forhold. Hun sier også at hun vil vente til etter en reise som hun skal på i neste uke. Jeg blir rett og slett forvirret av henne og er redd for å bli såret. 

Anonymkode: 0f43e...ea4

Jeg tror du må puste rolig med magen her, rolig og forsiktig. Det som jeg først tenker på er at hun sier at hun ikke er klar for et forhold. Det er noe jeg ville tatt seriøst og hver gang jeg har likevel holdt kontakt med sånne mennesker så har jeg bare endt opp med å bli såret. De mener det, når de sier at de er ikke interessert i et forhold nå og det er høflig avvisning på at de er ikke keen på meg. Ofte så kan man likevel holde folk rundt der, bare fordi at de er keen på oppmerksomheten og det bringer en opp med mennesker som har romantisk interesse i en. Hvis jeg var deg, så ville jeg tenkt om du ønsker å gå ned den veien. 

Det jeg ikke forstår, er dette med en reise? Vente til etter en reise? Hva slags reise? Hvordan har dette kommet på banen? Utifra hva du skriver så tenker jeg at det er ikke relevant i forhold til problemstillingen?

Anonymkode: f2b19...36b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg tror du må puste rolig med magen her, rolig og forsiktig. Det som jeg først tenker på er at hun sier at hun ikke er klar for et forhold. Det er noe jeg ville tatt seriøst og hver gang jeg har likevel holdt kontakt med sånne mennesker så har jeg bare endt opp med å bli såret. De mener det, når de sier at de er ikke interessert i et forhold nå og det er høflig avvisning på at de er ikke keen på meg. Ofte så kan man likevel holde folk rundt der, bare fordi at de er keen på oppmerksomheten og det bringer en opp med mennesker som har romantisk interesse i en. Hvis jeg var deg, så ville jeg tenkt om du ønsker å gå ned den veien. 

Det jeg ikke forstår, er dette med en reise? Vente til etter en reise? Hva slags reise? Hvordan har dette kommet på banen? Utifra hva du skriver så tenker jeg at det er ikke relevant i forhold til problemstillingen?

Anonymkode: f2b19...36b

Ja, hun har sagt flere ganger at hun ønsker å møtes og se hvordan det utvikler seg etter reisen. Den reisen er på 2 uker.. Derfor jeg ikke skjønner noe. Sier og gjør mye forskjellig. Vi kjenner heller ikke hverandre godt. 

Anonymkode: 0f43e...ea4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er ikke så betatt av deg og håper å finne en i ferien hun blir bergtatt av. 

Se deg etter noe annet før hun ødelegger deg. 

Anonymkode: 921ca...723

  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bruke tiden på reisen å finne ut om hun vil noe mer! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

39 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, hun har sagt flere ganger at hun ønsker å møtes og se hvordan det utvikler seg etter reisen. Den reisen er på 2 uker.. Derfor jeg ikke skjønner noe. Sier og gjør mye forskjellig. Vi kjenner heller ikke hverandre godt. 

Anonymkode: 0f43e...ea4

Jeg beklager, men som jeg nevnte over så får jeg inntrykk av at hun holder deg på gress til det dukker opp noe bedre. 

Anonymkode: f2b19...36b

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

She’s just not that into you

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har ikke de rette følelsene. Kanskje hun vil kjenne etter om hun savner deg på reisen men for å være ærlig så ville hun visst det nå om hun kom til å savne deg "på den måten" allerede før reisen.

Anonymkode: 68bdf...9a4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk regel nr 1:

If it’s not a “Hell yes!” from her, it’s a "Hell no!” from me.

Aldri, aldri, aldri ei lunken dame.

Aldri.

Noen gang.

Anonymkode: 8e1b9...50c

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun drar vel på reise med en annen mann da, så får hun velge etter reisen om hun velger deg eller han andre ?

Hvis ikke så er det jo rart at hun må på død og liv vente til etter ferien.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om hun og jeg er like, så hadde dette vært for å holde deg på gress mens jeg kosa meg på tur 🙈 

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skal nok pp jentetur og da er det fint å kunne gjøre som man vil. Dropp henne før du blir såret

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

La det puste. Ta deg en runk og revurder situasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du virkelig liker henne og syns hun er veldig spesiell for deg, hadde jeg ventet til etter ferien hennes og sett det an. Det kan jo være at hun har en annen og så truffet deg, og er nå veldig usikker. Men om hun enda er lunken da, så hadde jeg gått videre.

Anonymkode: c3231...1a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo også tenkes hun er en som ikke knytter seg/ får følelser like fort, og trenger å kjenne på ting og bli litt kjent og trygg på deg før hun kan finne ut om hun ønsker å satse? 

Jeg ville latt henne få den tiden. Hvis alle skal være sikre etter to uker og stormende forelsket like kjapt, så blir det vanskelig å faktisk ta et godt valg i datinglivet. Etter å ha vært i forhold der jeg hoppet på første forelskelse og stormende spenning, for så å merke over tid at det ikke var helt rett, men følt meg litt bondelandet, har jeg nå bestemt meg for at vennskap og kjemi må komme først, og så se om forelskelse kommer etter. 

Anonymkode: 27f72...27b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 5.7.2024 den 22.28):

Jeg har møtt en dame som jeg har blitt veldig betatt av. Vi har rotet, møttes og hatt litt kontakt i de siste ukene. Jeg opplever at hun veksler mellom å si at hun liker meg, gir meg oppmerksomhet og at hun ikke er klar for forhold. Hun sier også at hun vil vente til etter en reise som hun skal på i neste uke. Jeg blir rett og slett forvirret av henne og er redd for å bli såret. 

Anonymkode: 0f43e...ea4

Hun vil nyte en "hot girl summer", så får du ta til takke med restene etter hun har pult fra seg på tur🙃

Anonymkode: b0e45...69f

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Hun vil nyte en "hot girl summer", så får du ta til takke med restene etter hun har pult fra seg på tur🙃

Anonymkode: b0e45...69f

Det er ikke sikkert, jeg kunne godt ha vært den dama der, uten at jeg noengang har "pult fra meg" på tur (eller noe annet sted).

Men når man er på jentetur, SELV OM man ikke så mye som kikker på en annen mann, så vil man jo gjerne ha fokus på jentene og å ha det moro, gjerne drikke og være ute til sent på natt noen netter, etc. Og å da ha en fersk og lengtende kjæreste hjemme som helst vil ha selfies en gang i timen og "puseprate" på telefonen i en time før man legger seg, det er blir slitsomt for alle. Om han da i tillegg er den sjalu typen som skal ha "bevis" på at hun er på hotellrommet, alene, hver kveld klokka 23:00 - det er jo drepen for et ferskt forhold. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 5.7.2024 den 23.27):

Ja, hun har sagt flere ganger at hun ønsker å møtes og se hvordan det utvikler seg etter reisen. Den reisen er på 2 uker.. Derfor jeg ikke skjønner noe. Sier og gjør mye forskjellig. Vi kjenner heller ikke hverandre godt. 

Anonymkode: 0f43e...ea4

Hun er ikke interessert nok… Da vil man ikke sette ting på pause, for å se hvordan ting utvikler seg etterpå. Det hun sier, er at hun er usikker på om hun liker deg, men er villig til å treffe deg litt mer senere, for å se om hun kommer til å like deg. Dropp henne, for din egen del. Alle fortjener noen som virkelig ønsker å være med deg. 

Anonymkode: a626e...d28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beloved skrev (2 timer siden):

Det er ikke sikkert, jeg kunne godt ha vært den dama der, uten at jeg noengang har "pult fra meg" på tur (eller noe annet sted).

Men når man er på jentetur, SELV OM man ikke så mye som kikker på en annen mann, så vil man jo gjerne ha fokus på jentene og å ha det moro, gjerne drikke og være ute til sent på natt noen netter, etc. Og å da ha en fersk og lengtende kjæreste hjemme som helst vil ha selfies en gang i timen og "puseprate" på telefonen i en time før man legger seg, det er blir slitsomt for alle. Om han da i tillegg er den sjalu typen som skal ha "bevis" på at hun er på hotellrommet, alene, hver kveld klokka 23:00 - det er jo drepen for et ferskt forhold. 

Det er jo ikke helt det samme. Om man vil ha fokus på jentetur, så er det naturlige å betrygge den andre om at man gleder seg til å sees igjen. Informere at man kanskje blir litt lite tilstede under turen, men at det ikke betyr at man ikke er interessert. 
Om typen da ber om «bevis» og maser så ser man jo at han er sjalu og kontrollerende, og da er det best for å avslutte det. Men man skal vel ikke sitte å forvente at mannen er sånn, så derfor avvente til etter turen? Etter turen er det liksom greit at han er kontrollerende? Nei nei. En god test er å si i fra at man ikke har mulighet for å være så tilgjengelig på ferie, men holde kontakten med et par meldinger og evt et par korte telefonsamtaler i løpet av turen. Er han oppegående, respekterer han det og ønsker deg en god tur. 

Anonymkode: a626e...d28

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...