sigrid106 Skrevet 5. juli 2024 #1 Del Skrevet 5. juli 2024 Hvor kjøper du leggings som du bruker nå på sommeren? Og hvilke farge er du bruker mest av? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2024 #2 Del Skrevet 5. juli 2024 Fetishtråd? Anonymkode: 1ed2c...a8b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2024 #3 Del Skrevet 5. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fetishtråd? Anonymkode: 1ed2c...a8b Start din egen tråd og gi blaffen i hva andre skrive....jeg er så f**ns lei av sånne som deg som skal bare lage drit. Gjør noe mer nyttig...du har en ting som du har glemt å gjøre...som du må få gjort..jeg vet hva jeg mener... Anonymkode: 7561a...ecb 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2024 #4 Del Skrevet 5. juli 2024 Hvem er det som bruker leggings om sommeren ? Anonymkode: e9ab9...06e 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2024 #5 Del Skrevet 5. juli 2024 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Hvem er det som bruker leggings om sommeren ? Anonymkode: e9ab9...06e 10 grader ute er neppe noe sommer. Anonymkode: 68181...4ab 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mimifin72 Skrevet 5. juli 2024 #6 Del Skrevet 5. juli 2024 sigrid106 skrev (1 time siden): Hvor kjøper du leggings som du bruker nå på sommeren? Og hvilke farge er du bruker mest av? Ellos. Hvite 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 5. juli 2024 #7 Del Skrevet 5. juli 2024 Jeg hadde sorte i dag fra H&M. Hadde sort skjørt, så følte det passet best. Blir ofte sort selv om det er sommer, for når temperaturen er der at jeg trenger leggings, så er det ikke veldig sommer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 5. juli 2024 #8 Del Skrevet 5. juli 2024 (endret) Bruker jeg skjørt/kjole nå blir det strømpebukse! Sommer på kalenderen kanskje men temperatur og vær er milevis fra kalenderen. Brukte et svart skjørt og en svart topp med turkise små hunder på i forgje uke da hadde jeg turkise strømpebukser til. Bruker skjeldent/aldri sort eller hudfarge så det blir stortsett farger av alt fra turkis, rosa, lilla, blått eller mønstrete på strømpebuksene, alt etter hva som passer resten av antrekket. Endret 5. juli 2024 av skreppamedleppa 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 5. juli 2024 #9 Del Skrevet 5. juli 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvem er det som bruker leggings om sommeren ? Anonymkode: e9ab9...06e Mange? Selv trives jeg aller best i leggings 😊 Hva andre måtte mene om det, bryr jeg meg ikke om gitt 😄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2024 #10 Del Skrevet 5. juli 2024 De kjøpte jeg på Cubus på 90 tallet. Og de flytta ut av skapet mitt for flere tiår siden Anonymkode: 01c6e...1b6 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2024 #11 Del Skrevet 5. juli 2024 Leggings? Er det det samme som tights? På sommeren? Jeg bor midt i Norge og har gått i shorts eller kjole siden begynnelsen av mai. Varmt! Anonymkode: 74ed1...1e1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2024 #12 Del Skrevet 5. juli 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvem er det som bruker leggings om sommeren ? Anonymkode: e9ab9...06e Jeg bruker sommerkjoler med sorte detaljer over sorte leggings om sommeren🙂 Gjerne med dongerijakke over. Rocka og sommerlig på en gang. Anonymkode: 45e05...207 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2024 #13 Del Skrevet 5. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg bruker sommerkjoler med sorte detaljer over sorte leggings om sommeren🙂 Gjerne med dongerijakke over. Rocka og sommerlig på en gang. Anonymkode: 45e05...207 Tenker da på sommer aka slik vi har det på Vestlandet nå. 10 grader og regn🥳 Anonymkode: 45e05...207 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kniv & gaffel Skrevet 6. juli 2024 #14 Del Skrevet 6. juli 2024 Jeg bruker ikke leggings, det vil si longs/tights uten fot, om sommeren. Nå jeg har på skjørt eller kjole om sommeren bruker jeg enten strømpebukse eller kort sykkelshorts for å unngå lårgrissing. Leggings eller tilsvarende plagg uten fot, bruker jeg som et ekstra lag under bukser når det er kaldt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2024 #15 Del Skrevet 6. juli 2024 Den siste jeg kjøpte var en av disse: https://www.tights.no/kategori/treningsklaer/tights/shaping/ Bruker den til kjole. Anonymkode: b4cec...0b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2024 #16 Del Skrevet 6. juli 2024 10 hours ago, AnonymBruker said: Leggings? Er det det samme som tights? På sommeren? Jeg bor midt i Norge og har gått i shorts eller kjole siden begynnelsen av mai. Varmt! Anonymkode: 74ed1...1e1 Ja, og du antar at det er har vært jevne 25 grader over hele landet siden mai? det er som å si HÆ?! bukse? Om sommeren???? Det er jo så varmt akkurat der jeg befinner meg 😧 Anonymkode: 0ffaa...76a 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2024 #17 Del Skrevet 6. juli 2024 Jeg bruker leggings hele året, 3/4 lang på sommeren å hjemme hele året. Kjøper mine på zizzi.no. Anonymkode: 155ff...87e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2024 #18 Del Skrevet 6. juli 2024 Leggings har jeg vel ikke brukt på over 10-15 år nå, det blir strømpebukse, lange strømper eller ingenting om jeg bruker kjole eller skjørt. Det nærmeste jeg kommer leggings er treningstights (på trening/tur), og de er mørkeblå, mørkeblå med blomstermønster og grønn. Anonymkode: b43de...4da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kniv & gaffel Skrevet 7. juli 2024 #19 Del Skrevet 7. juli 2024 For min del ser jeg ingen fordeler med å bruke leggings. Jeg får lett gnagsår på føttene, og går derfor sjeldent barbeint i skoa. Hvis jeg skulle gått med leggings til skjørt eller kjole, måtte jeg da hatt sokker i tillegg, og det synes jeg ikke ser noe fint ut. Da er det bedre å enten bruke strømpebukse eller sokker og bare legger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2024 #20 Del Skrevet 7. juli 2024 Kniv & gaffel skrev (1 time siden): For min del ser jeg ingen fordeler med å bruke leggings. Jeg får lett gnagsår på føttene, og går derfor sjeldent barbeint i skoa. Hvis jeg skulle gått med leggings til skjørt eller kjole, måtte jeg da hatt sokker i tillegg, og det synes jeg ikke ser noe fint ut. Da er det bedre å enten bruke strømpebukse eller sokker og bare legger. Steps viser ikke i skoene, f.eks https://www.pierre-robert.com/no_NO/sokker-steps-x3-37-40/D568.html Anonymkode: b4cec...0b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå