AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #181 Del Skrevet 7. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er så stygt og harry! Anonymkode: 5b5a9...717 Jeg synes silikonpupper og/eller push up med kløft er harry. Vi er forskjellige, og godt er det! Anonymkode: d3a16...fcc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 7. desember 2024 #182 Del Skrevet 7. desember 2024 Trøndermann skrev (12 minutter siden): Haha nei. Men kunne trengt ei da skjønner du 😉 Ei som lar det henge fritt og freidig, uten å bry seg om hva andre måtte mene 😊 Får håpe du finner ho da 😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndermann Skrevet 7. desember 2024 #183 Del Skrevet 7. desember 2024 Irak skrev (Akkurat nå): Får håpe du finner ho da 😉 Takk 😊 Tviler, men lov å håpe 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #184 Del Skrevet 7. desember 2024 Enig. jeg synes ikke noe om det. .. Anonymkode: 1b2d6...952 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 7. desember 2024 #185 Del Skrevet 7. desember 2024 Trøndermann skrev (18 minutter siden): Takk 😊 Tviler, men lov å håpe 😉 Tviler? Hvorfor det? 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #186 Del Skrevet 7. desember 2024 Jeg har født to barn men aldri ammet de. Bruker alltid bh og har alltid gjort det. Jeg har ikke antydning til hengepupper. Så min teori er at flaskemating og babyer og kontinuerlig bruk av bh forebygger hengepupper. Anonymkode: 0b319...002 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #187 Del Skrevet 7. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 27.7.2024 den 11.44): Jeg har ei tante som mener å bevege seg uten BH er en form for blotting 😂😂 Anonymkode: 5702b...c8a Hun kan ikke være eldre enn 30, det der er amerikansisert holdninger som har kommet siste 30 årene. Har masse bilder av slektninger toppløse i albumet fra barndommen .Og jepp, er ikke 70🤪 Anonymkode: 7d282...75c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #188 Del Skrevet 7. desember 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg har født to barn men aldri ammet de. Bruker alltid bh og har alltid gjort det. Jeg har ikke antydning til hengepupper. Så min teori er at flaskemating og babyer og kontinuerlig bruk av bh forebygger hengepupper. Anonymkode: 0b319...002 Ingenting tyder på at man får hengepupper av å ikke bruke bh. Forskning avviser det faktisk. Ikke bra å bruke bh'er hele tiden forresten, de testet hvor mye mindre styrke man får i ryggen tror jeg det var, og det var endel. Program som ble vist på tv, kan sikkert finne det. Fascinerende. Anonymkode: 7d282...75c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #189 Del Skrevet 7. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 5.7.2024 den 16.42): Er det bare jeg som reagerer på slikt? (Isåfall så skal jeg trekke det tilbake😅) På snapchat blant annet så ser jeg færre og færre bruker bh. I alle aldre. Har du silikon eller faste bryst så ok, da er de ihvertfall der de skal være. Men småbarns mødre med hengepupper etter amming (ikke noe galt i å ha det, for jeg har det selv), men bruk nå i allfall bh så de holder seg på plass. Trange topper brukes og puppene disser i alle kanter. Det er jo veldig lite pent? Anonymkode: 5336b...db8 Tror du bruker for mye tid på snapchat Anonymkode: 5bf4f...40b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hermosa Skrevet 7. desember 2024 #190 Del Skrevet 7. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Pupper er tegn på fertilitet. Jo større de er, jo mer henger de. Anonymkode: 4643b...079 Vet du hva fertilitet betyr? Bryststørrelse har overhodet ingen sammenheng med fertilitet. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #191 Del Skrevet 7. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 8.10.2024 den 14.02): Hvorfor i all verden må det være et troll? Jeg er på samme alder som den du siterer (50), og er vokst opp i et langt fra kristent miljø, og kan ikke for mitt bare liv huske at det var vanlig å gå uten BH blant kvinnene i min familie eller omgangskrets da jeg vokste opp - det har jeg faktisk knapt sett før de siste 5-6 årene eller så. Anonymkode: 1176d...288 Nei for det ikke vanlig lenger. Det skyldes at verdiene våre har blitt preget av kulturer som er vant til å dekke til både armer, bein og ansikt på kvinner. Den utviklingen er så åpenbar for oss som nettop vokste opp med toppløse slektninger. Har fotoalbum fullt av strandbilder fra 80 og 90 talle. Var vanlig å sole seg toppløs i syden og deler av Norge. Nå risikerer man å få kommentarer om man går uten bh. Ganske sykt. Anonymkode: 7d282...75c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndermann Skrevet 7. desember 2024 #192 Del Skrevet 7. desember 2024 Irak skrev (6 timer siden): Tviler? Hvorfor det? 😄 Fordi det virker å være ganske sjeldent... Men om du kjenner ei sånn dame så si gjerne ifra 😉😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 7. desember 2024 #193 Del Skrevet 7. desember 2024 Trøndermann skrev (Akkurat nå): Fordi det virker å være ganske sjeldent... Men om du kjenner ei sånn dame så si gjerne ifra 😉😀 Jeg er ei slik dame 😄. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndermann Skrevet 7. desember 2024 #194 Del Skrevet 7. desember 2024 Irak skrev (1 minutt siden): Jeg er ei slik dame 😄. Å jasså du 😀 Går du alltid uten, og for fritthenging ? 😋 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 7. desember 2024 #195 Del Skrevet 7. desember 2024 Trøndermann skrev (Akkurat nå): Å jasså du 😀 Går du alltid uten, og for fritthenging ? 😋 Med mindre jeg trener eller danser så gjør jeg det 😂. Det er litt upraktisk å la det henge fritt da 😂. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndermann Skrevet 7. desember 2024 #196 Del Skrevet 7. desember 2024 Irak skrev (Akkurat nå): Med mindre jeg trener eller danser så gjør jeg det 😂. Det er litt upraktisk å la det henge fritt da 😂. Blir det for mye dissing da ? 😂 Uansett, digger stilen din !! Herlig at du gjør det 👌😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 7. desember 2024 #197 Del Skrevet 7. desember 2024 Trøndermann skrev (Akkurat nå): Blir det for mye dissing da ? 😂 Uansett, digger stilen din !! Herlig at du gjør det 👌😉 Det blir litt for distraherende kan du si 😂. Takk for det 😄. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndermann Skrevet 7. desember 2024 #198 Del Skrevet 7. desember 2024 Irak skrev (1 minutt siden): Det blir litt for distraherende kan du si 😂. Takk for det 😄. 😂 så lenge de ikke kommer i veien for noe så går det vel bra ? 😜 Men ja, sku ønske flere gjorde som deg..på flere måter ! 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 7. desember 2024 #199 Del Skrevet 7. desember 2024 Trøndermann skrev (Akkurat nå): 😂 så lenge de ikke kommer i veien for noe så går det vel bra ? 😜 Men ja, sku ønske flere gjorde som deg..på flere måter ! 😊 Det er litt for store vinduer i stua mi 😂. Hadde det ikke vært for det så kunne jeg dansa naken om det så var 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndermann Skrevet 7. desember 2024 #200 Del Skrevet 7. desember 2024 Irak skrev (1 minutt siden): Det er litt for store vinduer i stua mi 😂. Hadde det ikke vært for det så kunne jeg dansa naken om det så var 😂 😅 De som ikke vil se får bare snu seg en annen vei da vettu 😜 Å gå rundt naken og fri hjemme er jo så godt 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå