AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #121 Del Skrevet 30. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 6.7.2024 den 8.40): Bare fordi det er et flortynt lag med polyester over konturene av musa di og puppene dine så er det faktisk ikke sømmelig. Anonymkode: 6f6ed...39f Lei alt snakket om hvordan kvinner skal se ut, hvordan vi skal seksualiseres hele tiden. Det blir barre verre og verre. Er det sømmelig å dekke til leggene? Er jeg sømmelig nok for deg om jeg går i en tynn singlet med bikinitopp under når det er 40 C fordi jeg får nakkeproblemer av bh? er legger neste steg på listen over kroppsdeler som skal seksualiseres? Vet du at det kun er 40år siden ingen leet på øyelokket fordi det var vanlig at kvinner gikk uten bh? Har du sett i dine besteforeldres fotoalbum og lagt merke til noe? Sett konserter fra 70 og 80 tallet? Anonymkode: 7d282...75c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #122 Del Skrevet 30. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 5.7.2024 den 16.42): Er det bare jeg som reagerer på slikt? (Isåfall så skal jeg trekke det tilbake😅) På snapchat blant annet så ser jeg færre og færre bruker bh. I alle aldre. Har du silikon eller faste bryst så ok, da er de ihvertfall der de skal være. Men småbarns mødre med hengepupper etter amming (ikke noe galt i å ha det, for jeg har det selv), men bruk nå i allfall bh så de holder seg på plass. Trange topper brukes og puppene disser i alle kanter. Det er jo veldig lite pent? Anonymkode: 5336b...db8 Hvor gammel er du egentlig? Voks opp. Vi kvinner gjør som vi vil. Anonymkode: 76952...028 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #123 Del Skrevet 2. august 2024 ( har ikke lest hele tråden) Men fryktelig stygt, flaut og harry å gå uten bh. Uansett! Anonymkode: 5b5a9...717 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2024 #124 Del Skrevet 3. august 2024 Jeg tar av meg BH’en med en gang jeg kommer hjem fra jobb, beklager om det plager deg at jeg går rundt med hengepupper i mitt eget hjem Anonymkode: 55ab1...dd8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #125 Del Skrevet 4. august 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg tar av meg BH’en med en gang jeg kommer hjem fra jobb, beklager om det plager deg at jeg går rundt med hengepupper i mitt eget hjem Anonymkode: 55ab1...dd8 Haha me 2. 😅😅 Anonymkode: 712bb...7ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Angry Man Skrevet 4. august 2024 #126 Del Skrevet 4. august 2024 La puppene henge fritt!! Samboer tar av Bh med en gang hun er hjemme. Og jeg skjønner henne godt. Jeg ville ikke gått rundt med en balle-bra hele dagen. Det høres ubehagelig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndermann Skrevet 8. oktober 2024 #127 Del Skrevet 8. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 30.7.2024 den 11.00): Mulig jeg er hippie men jeg synes det er vakkert med naturlige «hengepupper». Går aldri med bh og viser stolt frem at jeg har ammet 4 barn ❤️ tjukk er jeg au. Huff å huff! Skamme meg! Anonymkode: 556df...87e Rett og slett herlig !! 👌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #128 Del Skrevet 8. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 6.7.2024 den 14.17): Samme som noen klør seg i underlivet. Anonymkode: 2e1cd...e07 Tull. Du ser mannebryst overalt, det er ikke annerledes med damepupper Anonymkode: de1e0...70c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #129 Del Skrevet 8. oktober 2024 Trøndermann skrev (2 timer siden): Rett og slett herlig !! 👌 Det er ikke mye vakkert! Noe av det mest usmakelig jeg ser! Anonymkode: 5b5a9...717 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #130 Del Skrevet 8. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 30.7.2024 den 10.58): Opplysningene dine stemmer ikke. Om du har en mor på 70 og datter på 25. Du hadde vokst opp i en tid der den holdningen du forfekter i HI tilhørte kristne. Ingen tenkte slik på den tiden du vokste opp. Så busted, troll. Anonymkode: 7d282...75c Hvorfor i all verden må det være et troll? Jeg er på samme alder som den du siterer (50), og er vokst opp i et langt fra kristent miljø, og kan ikke for mitt bare liv huske at det var vanlig å gå uten BH blant kvinnene i min familie eller omgangskrets da jeg vokste opp - det har jeg faktisk knapt sett før de siste 5-6 årene eller så. Anonymkode: 1176d...288 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #131 Del Skrevet 9. oktober 2024 Synes naturlige pupper er fint jeg, enten dem er lange eller står rett ut. Alt har sin sjarm! Anonymkode: b021c...b5a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #132 Del Skrevet 9. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 2.8.2024 den 14.28): ( har ikke lest hele tråden) Men fryktelig stygt, flaut og harry å gå uten bh. Uansett! Anonymkode: 5b5a9...717 Harry faktisk! Så du mener det bare er sosser som bruker BH?? Anonymkode: b021c...b5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndermann Skrevet 10. oktober 2024 #133 Del Skrevet 10. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 8.10.2024 den 13.48): Det er ikke mye vakkert! Noe av det mest usmakelig jeg ser! Anonymkode: 5b5a9...717 Hver sin smak. Men de som liker å gå uten bh må hvertfall få gjøre det uten å bli sett negativt på. Bryster er naturlig i alle former og fasonger, og skal ikke trenge å " gjemmes " bort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #134 Del Skrevet 10. oktober 2024 Cornix skrev (På 5.7.2024 den 16.47): Hvorfor må alt være "pent" eller "sexy". Det er utrolig befriende å gå uten BH... aldri klart å gå uten bh. Ikke befriende for min del. Føler dem rører alt for mye på seg. Ubehagelig for min del. Men jeg beundrer de som klarer det. Anonymkode: 1465d...cc0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #135 Del Skrevet 10. oktober 2024 Selvfølgelig skal folk «få gjøre som de vil», det er jo såklart opplest og vedtatt. Men svære løse hengepupper er skikkelig støgt. Det er på lik linje som hårete armhuler på kvinner. Folk får gjøre greia si værsågod, men uflidd og sjuskete er det. Vil man fremstå slik i offentligheten så værsågod. Hvordan man går hjemme er seff en annen sak. Anonymkode: 34276...677 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #136 Del Skrevet 12. oktober 2024 Om noen har løse svaiende pupper og er kledd som en hippie passer det litt. Derimot synes jeg det er litt merkelig om noen er kledd i litt fine klær uten BH. Ei som jobbet rett ved siden av et sted jeg hadde min første jobb var kledd med business dress, hvit skjorte og løse pupper ute av kontroll. Sender ganske merkelig signaler. Anonymkode: 54305...3f8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingar-André Skrevet 12. oktober 2024 #137 Del Skrevet 12. oktober 2024 (endret) Åssen puppa heng må je nok si.. Dæ drit je ti da! Küürwa. Mann. Endret 12. oktober 2024 av Donald Duck Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #138 Del Skrevet 12. oktober 2024 "helt normalt" at kvinner bryr seg og har meninger om alt mulig når det gjelder andre kvinner. Fatter ikke hvorfor dere gidder å engasjere dere og kommentere alt mulig? At man kler seg "kjerring", bruker nude "kjerringstrømpebukse", at man dater en mann som er altfor ung, feil sminke, hvordan man trener/ikke trener osv osv. Hvis man ikke gjør eller bruker det som til en hver tid er "normalt" å gjøre eller bruke,- ja så må jo alle si i fra/mene noe om dette. La kjerringa gå med hengepupper da vel, hun er klar over det selv! Anonymkode: 9f595...b2e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #139 Del Skrevet 12. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 5.7.2024 den 16.47): Og hvorfor er det viktig at det skal være så pent? Du er fullstendig hjernevasket av samfunnets objektivisering av kvinner om du reagerer på dette. Hvis du i tillegg ikke leer et øyebryn når menn i alle fasonger strutter avgårde i baris, da bør du virkelig gå i deg selv. Anonymkode: 2a7d4...b34 Hvis man leer på et øyebryn av menn i alle fasonger som strutter av gårde i baris, har man lov til og mene noe om dette og? jeg synes det er lite pent, men det ser også lite stelt ut og trashy ut. Så giddalaust liksom. Jeg kunne aldri ha gått ut uten bh. Anonymkode: 51da5...457 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #140 Del Skrevet 12. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 9.10.2024 den 21.45): Harry faktisk! Så du mener det bare er sosser som bruker BH?? Anonymkode: b021c...b5a Det er ikke bare sosser som bruker bh, de fleste gjør det. ja, visst er det Harry og gå uten. Det er vel crocks og hvit t skjorte med flekker på og sigg i munnviken på de fleste som går uten bh. Og ølmage som puppene kan legge seg på når man setter seg ned. Anonymkode: 51da5...457 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå