Gå til innhold

Hengepupper og ikke bruk av bh


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er det bare jeg som reagerer på slikt? (Isåfall så skal jeg trekke det tilbake😅)

På snapchat blant annet så ser jeg færre og færre bruker bh. I alle aldre. Har du silikon eller faste bryst så ok, da er de ihvertfall der de skal være. Men småbarns mødre med hengepupper etter amming (ikke noe galt i å ha det, for jeg har det selv), men bruk nå i allfall bh så de holder seg på plass. Trange topper brukes og puppene disser i alle kanter. 

Det er jo veldig lite pent?

Anonymkode: 5336b...db8

Puppepoliti?

Folk må få gjøre som de vil. BH er tvangstrøye for oss med store pupper. Men jeg bruker det selv da…🙄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er det bare jeg som reagerer på slikt? (Isåfall så skal jeg trekke det tilbake😅)

På snapchat blant annet så ser jeg færre og færre bruker bh. I alle aldre. Har du silikon eller faste bryst så ok, da er de ihvertfall der de skal være. Men småbarns mødre med hengepupper etter amming (ikke noe galt i å ha det, for jeg har det selv), men bruk nå i allfall bh så de holder seg på plass. Trange topper brukes og puppene disser i alle kanter. 

Det er jo veldig lite pent?

Anonymkode: 5336b...db8

Nøyaktig hvor innbilsk er du, egentlig? 

Anonymkode: 5540d...e95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

 

Nøyaktig hvor innbilsk er du, egentlig? 

Anonymkode: 5540d...e95

Merkelig spørsmål 🤔

Anonymkode: 693fe...193

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Merkelig spørsmål 🤔

Anonymkode: 693fe...193

Nopp. Blir jo som at andre skal hoppe når du sier hopp. Det er jo innbilskt. 

Anonymkode: 5540d...e95

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Jeg syns ikke det er passende å strutte rundt i baris med mindre man er på stranda, i svømmehall eller i egen hage. Harry nordmenn spaserer til og med gatelangs i bikini og bar overkropp f eks i Spania, det er så utrolig ukultivert og flaut.

https://dinside.dagbladet.no/reise/mangler-folkeskikk/80633514

 

Anonymkode: 6f6ed...39f

Husker en gang for 1-2 uker siden. Jeg og mannen skulle i bursdagsselskap og den dagen var det varmt men ikke kokende varmt liksom, det blåste litt også og det var mot kvelden. Vi kjørte i gjennom en by, hvor folk jogget på fortauet i shorts og sports bh, det var litt 2 much for meg men..Så ser jeg en mann som går i kun shorts og bar overkropp hvor han veivet med t-skjorta i ene hånden. Når vi nærmet oss han, sa jeg til mannen se på han, det er varmt men ikke sååå varmt. Når vi kjørte forbi han så jeg at han så på oss med sideblikket sitt😂😂 Han var tydeligvis stolt av overkroppen sin og følte for å vise den frem til bilister som kjørte forbi. Jeg ble rett og slett pinlig berørt på hans vegne. Kle på deg mann, for h…! Iallefall når du går på fortauet, trenger ingen se deg halvnaken. Og dette var i Norge altså.🙄

Anonymkode: 712bb...7ed

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke bh-fri pupper uansett størrelse. Det er mye fordi det er uvant å se. Hadde flere gjort det oftere hadde man vært mer vant med det, og man hadde ikke lagt så merke til det osv. Men også fordi det blir for nært nakenhet enn hva jeg er interessert i. Pluss at jeg synes det er ubehagelig og klamt å gå uten bh selv, og blir derfor minnet på det ubehaget. 

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg merker en betydelig forskjell på min mentale helse rundt kropp og kroppsskam etter å ha blitt bevisst, jeg vil anbefale alle som tenker at feks pupper burde eller ikke burde dekkes til med BH går mer inn i seg selv og finner ut av hvorfor en tenker slik, hvorfor en legger merke til slikt og om synet på kropp kanskje ikke er det sunneste når man går i dybden. 
Det verste som kan skje er at du lærer mer om deg selv.

Anonymkode: 797bb...442

Enhver normalt utrustet heterofil mann, vil beundre/vurdere en mulig partners evne til å oppfostre barn.
Puppestellet er en viktig del av dette.
Hvorfor skal dette være skambelagt når det er et bærekraftig sunnhetstegn ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke særlig store pupper, men de henger litt siden tyngdekraften inntreffer de fleste av oss etterhvert. Å gå uten bh er skikkelig ubehagelig. Det blir varmt, klamt og svett. Brystvortene synes igjennom og jeg vet at det ikke er særlig pent. Jeg gjør ikke det hjemme engang mye for mine tenåringer sin skyld, men mest for min egen skyld. Jeg bruker ikke spile bh, det er ubehagelig. Det finnes mange flotte bh'er uten spiler heldigvis.

Å se andre kvinner uten bh i det offentlige rom er ikke pent. Jeg prøver virkelig ikke å bry med meg, men det er ikke lett å la vær å se på duvende bryster med struttende brystvorter. Ikke vakkert.

Anonymkode: 080a4...f84

  • Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er en av dem som syns det er ekkelt å bli påtvunget andres nakenhet. Enten det er digre, lange brystvorter som peker seg gjennom t-skjorta i alle retninger, eller om det er åletrange tights som graver seg inn i skritt og rumpe. Før var hullete helsetrøyer, leopardtights og pupper i fri dressur forbeholdt campingplasser, men nå skal man tydeligvis observere folks bryster, kjønn og rumpe overalt. Svigermor f eks, elsker å gå uten bh og går gjerne i hvite t-skjorter. Nasty. 

Anonymkode: 6f6ed...39f

Nakenhet? Er ikke det ikke snakk om folk uten BH, og ikke uten klær i det hele tatt?

Er man ikke påkledd om man ikke bruker BH liksom? Hvem som har lagd den regelen. Og hvem gjelder den for? For om det har med bryster å gjøre, er det også en del menn som burde påtvinges å bruke ekstra plagg.

Anonymkode: 15d62...95f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Nakenhet? Er ikke det ikke snakk om folk uten BH, og ikke uten klær i det hele tatt?

Er man ikke påkledd om man ikke bruker BH liksom? Hvem som har lagd den regelen. Og hvem gjelder den for? For om det har med bryster å gjøre, er det også en del menn som burde påtvinges å bruke ekstra plagg.

Anonymkode: 15d62...95f

Jada, jada. Pupper er naturlig. Det er naturlig å tisse og bæsje også, men du setter deg ikke på huk foran folk og driter for det. Denne stadig større trangen folk har etter å dingle med puppene og å gå med tights som graver seg inn i kjønn og rumpe er særdeles udelikat for alle andre enn dem selv, end of story. Dere må gjerne tro at det handler om likestilling, men det handler om å trykke sin egen nakenhet over på andre, det er frekt og ufint. Bare fordi det er et flortynt lag med polyester over konturene av musa di og puppene dine så er det faktisk ikke sømmelig. 

Anonymkode: 6f6ed...39f

  • Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg har ikke særlig store pupper, men de henger litt siden tyngdekraften inntreffer de fleste av oss etterhvert. Å gå uten bh er skikkelig ubehagelig. Det blir varmt, klamt og svett. Brystvortene synes igjennom og jeg vet at det ikke er særlig pent. Jeg gjør ikke det hjemme engang mye for mine tenåringer sin skyld, men mest for min egen skyld. Jeg bruker ikke spile bh, det er ubehagelig. Det finnes mange flotte bh'er uten spiler heldigvis.

Å se andre kvinner uten bh i det offentlige rom er ikke pent. Jeg prøver virkelig ikke å bry med meg, men det er ikke lett å la vær å se på duvende bryster med struttende brystvorter. Ikke vakkert.

Anonymkode: 080a4...f84

Jovisst er det vakkert, men mest for menn. Dessuten er det førsteklasses markedsføring av egen fertilitet.

Den interne konkurransen i attraktivitet mellom kvinner gjelder tydeligvis fortsatt…..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Er det bare jeg som reagerer på slikt? (Isåfall så skal jeg trekke det tilbake😅)

På snapchat blant annet så ser jeg færre og færre bruker bh. I alle aldre. Har du silikon eller faste bryst så ok, da er de ihvertfall der de skal være. Men småbarns mødre med hengepupper etter amming (ikke noe galt i å ha det, for jeg har det selv), men bruk nå i allfall bh så de holder seg på plass. Trange topper brukes og puppene disser i alle kanter. 

Det er jo veldig lite pent?

Anonymkode: 5336b...db8

Men, okei, sjef. Siden det er så viktig for det så har jeg tatt på meg sports-bh-en i dag. I dag har jeg ikke 4 pupper (siden puppene tyter ut av den deilige, komfortable bh-en som kun tar det verste henget) men 2. wow. Tenk det. 😃

Anonymkode: 5540d...e95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surpomp skrev (8 minutter siden):

Jovisst er det vakkert, men mest for menn. Dessuten er det førsteklasses markedsføring av egen fertilitet.

Den interne konkurransen i attraktivitet mellom kvinner gjelder tydeligvis fortsatt…..

Hei og hå, vis gjerne én eneste forskningsartikkel som viser at puppestørrelse har noe som helst å gjøre med fertilitet 😂

At menn elsker pupper og syns det er sexy er selvfølgelig særdeles velkjent, men kvinner med digre bryster er da ikke mer fertile enn kvinner med små bryster. Men klart, kvinner som lar puppene dingle fritt under ei tynn trøye er selvfølgelig mye mer utsatt for å bli beglodd.

Anonymkode: 6f6ed...39f

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Er det bare jeg som reagerer på slikt? (Isåfall så skal jeg trekke det tilbake😅)

På snapchat blant annet så ser jeg færre og færre bruker bh. I alle aldre. Har du silikon eller faste bryst så ok, da er de ihvertfall der de skal være. Men småbarns mødre med hengepupper etter amming (ikke noe galt i å ha det, for jeg har det selv), men bruk nå i allfall bh så de holder seg på plass. Trange topper brukes og puppene disser i alle kanter. 

Det er jo veldig lite pent?

Anonymkode: 5336b...db8

Det enkle svaret er:

Noe av det som gjør en person uimotståelig sexy er at de bærer den kroppen de har med stolthet og at de viser at de er trygge på seg selv.. 

Om jeg skal måtte velge så velger jeg ei dame med hengepuppe fremfor ei som har tatt plastisk operasjon siden det forteller meg at hun har et dårlig selvbilde, usikker, ikke komfortabel med sin egen kropp og som må betale og gjøre drastiske inngrep for å føle seg bedre. 

Anonymkode: 38c94...09b

  • Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hei og hå, vis gjerne én eneste forskningsartikkel som viser at puppestørrelse har noe som helst å gjøre med fertilitet 😂

At menn elsker pupper og syns det er sexy er selvfølgelig særdeles velkjent, men kvinner med digre bryster er da ikke mer fertile enn kvinner med små bryster. Men klart, kvinner som lar puppene dingle fritt under ei tynn trøye er selvfølgelig mye mer utsatt for å bli beglodd.

Anonymkode: 6f6ed...39f

Ikke lett å finne forskningsartikler om temaet i vårt materialistiske samfunn hvor antall barnefødsler er svært lavt.

Men mennesker er fortsatt såpass primitive at menn setter pris på kvinner som har rikelig med mat til avkommet.
Akkurat som kvinner som setter pris på menn som er velegnet til å skaffe maten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Tråden gjelder ikke om det er viktig for meg eller ikke. Jeg har ikke skrevet det noe sted, så du får lese en gang til. Hvordan du tolker det er jo opptil deg. 

Anonymkode: 5336b...db8

Du skriver jo om puper som "er der de skal være" og pupper som ikke er det. Det er jo en ganske bastant mening og fortele folk hvor det er riktig å ha pumpene.... Om du leser svarene ser du at det er flere som oppfater deg slik. Jeg tenker det altid er relevant å diskutere premissene for spørsmålet i tråder, og her leger du jo et premisser om at det finnes et riktig sted hvor pumpene skal vere. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Er det bare jeg som reagerer på slikt? (Isåfall så skal jeg trekke det tilbake😅)

På snapchat blant annet så ser jeg færre og færre bruker bh. I alle aldre. Har du silikon eller faste bryst så ok, da er de ihvertfall der de skal være. Men småbarns mødre med hengepupper etter amming (ikke noe galt i å ha det, for jeg har det selv), men bruk nå i allfall bh så de holder seg på plass. Trange topper brukes og puppene disser i alle kanter. 

Det er jo veldig lite pent?

Anonymkode: 5336b...db8

Må det være pent? Altså, bør det ikke være slik at det er innafor å gå med fri pupp, så bør alle kunne gjøre det?

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rotemor skrev (17 timer siden):

Puppepoliti?

Folk må få gjøre som de vil. BH er tvangstrøye for oss med store pupper. Men jeg bruker det selv da…🙄

Helt enig. Moren min var ung på 70-tallet og 80-tallet, og hun brukte aldri bh tross store pupper. Helt fri pupp uansett. Selv da hun var over 50 lukket hun ikke gardinen når hun skulle prøve topper i omkledningsrom, kun ved prøving av underdeler. Solte seg gjerne toppløs. Ikke fordi det var seksuelt, men fordi det var naturlig.

Jeg har arvet hennes store pupper, men føler det er kutyme å bruke bh. Går derfor aldri uten i offentligheten, men tar den av med en gang jeg kommer hjem. Får vondt i nakke og skuldre. Skulle ønske det var helt i orden at man ikke brukte bh. Så lenge jeg ikke løper, føler jeg ikke noe spesielt behov for den.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig, jeg synes ikke det er pent med store, løse hengepupper, og jeg hadde aldri vist meg slik (ja, jeg har store, løse, hengepupper)  Men hva andre gjør, får være opp til dem. Jeg synes dog de er modige som tør. Jeg regner med de ikke gjør det fordi de synes det er så fint eller for å trekke oppmerksomhet, men fordi det er et personlig valg med en bakgrunn, og de gjør det på tross av at folk som oss går rundt å dømmer. Så jeg tenker bør beundres at folk gjør det som føles best for seg, spesielt når man vet at man blir uglesett av hykleriske folk.

Anonymkode: 82a21...b1f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rotemor skrev (17 timer siden):

Puppepoliti?

Folk må få gjøre som de vil. BH er tvangstrøye for oss med store pupper. Men jeg bruker det selv da…🙄

Jeg er helt motsatt. Har store pupper og bruker bh fordi jeg synes det er ubehagelig og tungt å gå uten. 

Men folk får gjøre som de vil. Jeg legger svært sjeldent merke til om folk har på bh eller ikke. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...