Gå til innhold

Hva er riktig? Ta betalt eller ikke?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jo vi begge fikk erstatning av posten siden de hadde rota bort pakka og ikke klarte og finne den igjen før nå nyrlig.

Anonymkode: 8f810...75a

Du forklarer ting veldig dårlig. Her skriver du at dere begge har fått erstatning fra posten, men nå har det blitt til at du fikk erstatning og betalte tilbake til kjøper?

Anonymkode: b0023...505

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du forklarer ting veldig dårlig. Her skriver du at dere begge har fått erstatning fra posten, men nå har det blitt til at du fikk erstatning og betalte tilbake til kjøper?

Anonymkode: b0023...505

Ja jeg formidlet det litt feil ser jeg. Jeg fikk erstatning av posten og vippset vedkommende tilbake. Nå ville vedkommende kjøpe det på nytt så vedkommende vippset og jeg sente pakken på nytt. Men nå vil vedkommende ha det gratis eller billigere fordi jeg fikk erstatning av posten pågrunn av at pakken ble borte for en stund siden. 

Anonymkode: 8f810...75a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja jeg formidlet det litt feil ser jeg. Jeg fikk erstatning av posten og vippset vedkommende tilbake. Nå ville vedkommende kjøpe det på nytt så vedkommende vippset og jeg sente pakken på nytt. Men nå vil vedkommende ha det gratis eller billigere fordi jeg fikk erstatning av posten pågrunn av at pakken ble borte for en stund siden. 

Anonymkode: 8f810...75a

«Disse Pengene tilhører Posten og skal refunderes de.» Punktum. 

Anonymkode: 54abd...992

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har du holdt kjøper oppdatert om ditt og postens anliggende?

Anonymkode: 10562...af9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

«Disse Pengene tilhører Posten og skal refunderes de.» Punktum. 

Anonymkode: 54abd...992

Dette. Kjøper har ingenting med å presse deg til noe som helst. Case closed og selg aldri noe til dette mennesket igjen, bare blokker kjøper.

Anonymkode: 3955d...aa8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Ja jeg formidlet det litt feil ser jeg. Jeg fikk erstatning av posten og vippset vedkommende tilbake. Nå ville vedkommende kjøpe det på nytt så vedkommende vippset og jeg sente pakken på nytt. Men nå vil vedkommende ha det gratis eller billigere fordi jeg fikk erstatning av posten pågrunn av at pakken ble borte for en stund siden. 

Anonymkode: 8f810...75a

Det hadde jeg ikke giddet. Selg til noen andre.

Anonymkode: 81a37...230

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...