Gå til innhold

Hva er dine skjønnhet/velpleie rutiner gjennom året?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Da tenker jeg litt på hva dere gjør med håret, huden osv. daglig, ukentlig, mnd.lig og kanskje årlig? 

For min del går det veldig i rykk og napp, men jeg ser jeg bør få på plass noen ok «rutiner» for å føle meg fresh. 

Farger og klipper håret alt fra en gang i mnd. Til hvert 4 år😂 farger øyenbrynene selv når jeg husker på det, shaver/napper barten annenhver dag og shaver legger osv 1-2 ganger i uka. 
ellers prøver jeg å bruke litt selvbruning, men det også blir i rykk og napp.. nå på sommeren kanskje annenhver uke, ellers bruker jeg ikke selvbruning. 
Ellers sminker meg hver dag og har begynt med keratinbehandling av håret for at det skal være mindre å gjøre, så nå tat jeg det for det meste bare i en klype og retter det til spesielle anledninger. 

Anonymkode: 69601...415

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hudpleie morgen og kveld. Bruker tretinoin 3 dager i uka på kveld. I løpet av døgnet bruker jeg ellers toner, aminosyrer, peptid-serum, c-vit, fuktighetskrem og cicaplast-kremen.

Aha/bha-maske 1 gang i uka ish.

Bruker infrarød led-maske 3-4 dager i uka.

Håret mitt er en spøk etter graviditet, mistet så sykt mye hår. Bruker derfor Nisim-produkter og venter til det gror ut igjen, og til da så gidder jeg ikke gjøre mye med det.

Barberer leggene når jeg dusjer. Har kjøpt en sånn ipl-laser men ikke brukt enda. Håper det skal gi litt mindre hårvekst. Bruker fuktighetskrem med selvbruning på beina i perioder med varme.

Ellers tar jeg injeksjoner som profhilo, sunekos under øynene og skinbooster. Har lyst til å prøve microneedling, og vurderer å fylle pittelitt i leppene.

Har tatoverte øyenbryn. En gamechanger, eeeelsker det!!

Lakker negler osv selv.

Anonymkode: 139d4...349

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hudpleie morgen og kveld. Bruker tretinoin 3 dager i uka på kveld. I løpet av døgnet bruker jeg ellers toner, aminosyrer, peptid-serum, c-vit, fuktighetskrem og cicaplast-kremen.

Aha/bha-maske 1 gang i uka ish.

Bruker infrarød led-maske 3-4 dager i uka.

Håret mitt er en spøk etter graviditet, mistet så sykt mye hår. Bruker derfor Nisim-produkter og venter til det gror ut igjen, og til da så gidder jeg ikke gjøre mye med det.

Barberer leggene når jeg dusjer. Har kjøpt en sånn ipl-laser men ikke brukt enda. Håper det skal gi litt mindre hårvekst. Bruker fuktighetskrem med selvbruning på beina i perioder med varme.

Ellers tar jeg injeksjoner som profhilo, sunekos under øynene og skinbooster. Har lyst til å prøve microneedling, og vurderer å fylle pittelitt i leppene.

Har tatoverte øyenbryn. En gamechanger, eeeelsker det!!

Lakker negler osv selv.

Glemte å nevne baby-botox 🤪 og bruker også niacinamide i hudpleien. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Glemte å nevne baby-botox 🤪 og bruker også niacinamide i hudpleien. 

Hva er baby Botox? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kaneel skrev (6 timer siden):

Hva er baby Botox? 

Bare en måte å si at man setter lav dose, halvparten av en vanlig dose. Så det fryser ikke mimikken helt og koster halve prisen 😊

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...