Gå til innhold

Hvis du skulle valgt en drømmejobb


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Helt uavhengig av lønn. Hvilke oppgaver ville du hatt. Hva ville du brukt tiden din på ? 
 

Anonymkode: 53cfc...6c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dersom det var helt uavhengig av lønn ville jeg gjort noe innen det kreative. Kanskje forfatter, billedkunst eller noe innen keramikk. Eller kanskje gartner eller hagearkitekt? 

Jeg har ikke talent for slike ting, men trives godt med å male, hold på med leire og generelt å skape ting.

Arbeider som teknisk leder innen prosjektering, så det er ganske langt i fra det jeg driver med til det daglige. 

Anonymkode: 7d3bf...e3a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hundelufter på deltid, også en og annen vakt i billettluken på kinoen. Nå har de den ikke lengre, men tidligere satt de der med sin ene oppgave, og mellom forestillingene var de gjerne inne bakerst i salen og så på filmen. Drøm!

Mer realistisk kunne jeg helt ærlig tenkt meg å f.eks sortere bøker på biblioteket eller lignende. Noe der jeg har en oppgave i fred og ro, og verken mange kollegaer eller kunder jeg må forholde meg til. 

Anonymkode: 0f2eb...159

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg ville blitt lei av enhver hobby om det skulle vært jobb. Tenkte umiddelbart å jobbe med å dyrke planter og grønnsaker, en liten hobby jeg har. Men det ville ødelagt gleden om dette ble for mye.

Trives der jeg er. Fleksibel "kontorjobb", mange møter med interessante diskusjoner, mye faglig påfyll, høyt tempo til tider slik at dagene fyker forbi. Likevel veldig varierte dager, og spennende temaer, der man møter mange ulike mennesker. Så for meg er det å ha en jobb der du stadig må bruke hodet, sosiale ferdigheter, og drive med problemløsning, midt i blinken. 

Anonymkode: d9377...772

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider