Gå til innhold

Invitert i siste liten


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har rota med en fyr i et par mnd nå. På mandag har han bursdag, og da jeg i dag spurte ham om vi skulle finne på noe i helga sa han:

"Jeg får besøk av noen kompiser fra i dag til søndag. Tenkte at du hadde ungene hele helga. Men om du vil er du velkommen på fest i morgen:)". 

Overreagerer jeg når jeg føler meg ganske liten nå? Burde han ikke tenkt på å invitere meg tidligere, selv om han trodde jeg hadde ungene? Barnevakt går jo an å fikse. 

Anonymkode: 63b3a...0f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, du overreagerer. Jeg inviterer heller ikke folk når jeg antar de har barna.

Anonymkode: 97c73...ab5

  • Liker 18
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ja, du overreagerer. Jeg inviterer heller ikke folk når jeg antar de har barna.

Anonymkode: 97c73...ab5

Seriøst? Det gjør alltid jeg. Så får de iallefall mulighet til å vurdere selv om de vil/kan komme. Som en som aldri blir invitert, vet jeg at det er sårt.

Anonymkode: 63b3a...0f9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du overreagerer.

Anonymkode: 83287...e9e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som at han regnet med at du hadde barna denne helgen, og tenkte at det passet bra å være med vennene sine.

 

Tror ikke han mente det på noen dårlig måte, og det er jo på en måte bra at han bruker tiden han tror du er opptatt med venner som han kanskje ikke ser like mye når du ikke er opptatt. Tenk heller over om han inviterer på ting ellers.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det kun fysisk, dater dere eller er dere kjærester?

Det høres rart ut at en forelder prioriterer bursdagen til en som ikke er kjæresten sin over tid med barna. Du overreagrer

Anonymkode: de57f...ab8

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere har rotet(dater) og han trodde du hadde barna. Helt innafor. 
 

Vanlige er vel kun å invitere evt kjæreste, ikke en en bare roter med🤷🏻‍♀️

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker said:

Hei! Jeg har rota med en fyr i et par mnd nå. På mandag har han bursdag, og da jeg i dag spurte ham om vi skulle finne på noe i helga sa han:

"Jeg får besøk av noen kompiser fra i dag til søndag. Tenkte at du hadde ungene hele helga. Men om du vil er du velkommen på fest i morgen:)". 

Overreagerer jeg når jeg føler meg ganske liten nå? Burde han ikke tenkt på å invitere meg tidligere, selv om han trodde jeg hadde ungene? Barnevakt går jo an å fikse. 

Anonymkode: 63b3a...0f9

Jeg skjønner ikke helt hva du reagerer på. Jeg har lest og lest. Alt virker veldig greit og rett frem. 

Anonymkode: 75a8e...f89

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke dratt, men sagt takk. Kos deg. 
 

liker ikke sånne halvveis invites. 

Anonymkode: f43b4...844

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du og et lass med kompiser, blir kjedelig bursdag for han...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, AnonymBruker said:

Hei! Jeg har rota med en fyr i et par mnd nå. På mandag har han bursdag, og da jeg i dag spurte ham om vi skulle finne på noe i helga sa han:

"Jeg får besøk av noen kompiser fra i dag til søndag. Tenkte at du hadde ungene hele helga. Men om du vil er du velkommen på fest i morgen:)". 

Overreagerer jeg når jeg føler meg ganske liten nå? Burde han ikke tenkt på å invitere meg tidligere, selv om han trodde jeg hadde ungene? Barnevakt går jo an å fikse. 

Anonymkode: 63b3a...0f9

Synes du overreagerer noe voldsomt... Herregud, slutt å ta alt i verste mening hele forbanna tiden, så kan det hende du faktisk får deg kjæreste...

Anonymkode: de390...008

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du overreagerer. Vær glad for at han inviterte deg i det hele tatt, det er et godt tegn. Hadde vært verre om han hadde prøvd å unngå at du skulle komme for enhver pris, DA kunne du vært bekymret.

Gjør deg selv og han en tjeneste og prøv å slapp av. Vet det ikke er lett alltid, men det er best.

Anonymkode: 8e4fd...f2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Ja, du overreagerer. Jeg inviterer heller ikke folk når jeg antar de har barna.

Anonymkode: 97c73...ab5

😳

Anonymkode: 50ec2...0f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Hei! Jeg har rota med en fyr i et par mnd nå. På mandag har han bursdag, og da jeg i dag spurte ham om vi skulle finne på noe i helga sa han:

"Jeg får besøk av noen kompiser fra i dag til søndag. Tenkte at du hadde ungene hele helga. Men om du vil er du velkommen på fest i morgen:)". 

Overreagerer jeg når jeg føler meg ganske liten nå? Burde han ikke tenkt på å invitere meg tidligere, selv om han trodde jeg hadde ungene? Barnevakt går jo an å fikse. 

Anonymkode: 63b3a...0f9

Ja, du overreagerer.

Når han får kompiser på besøk er det ingen selvfølge å invitere dama i det hele tatt. Og i hvert fall ikke ei han bare har "rotet med" et par måneder.

Og hvis han uansett trodde du hadde ungene, slik at det var naturlig å anta at du ønsket å tilbringe tid med dem?

Ta det som en fjær i hatten at du overhodet blir invitert.

Anonymkode: fa7ab...ef2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du overreagerer ja. Jeg hadde heller ikke invitert en jeg har rotet med om jeg fikk venninnegjengen min på besøk. Stakkars, det ville jo bare blitt kleint for han, eller for alle. Det hadde vært annerledes om dere var kjærester og hvis vennene hans skulle ha med seg følge.

Anonymkode: 57077...4cf

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ofte har du ordnet barnevakt tidligere i løpet av tiden dere har kjent hverandre? 

De fleste jeg kjenner som har barn på deltid er ikke veldig åpen for å dra på fest i barnehelgene, de prioriterer tid med barna da.
Har du kommunisert at du kan fikse barnevakt i dine barnehelger, for å være med han eller dra på fest? Eller har du alltid avslått alt fordi du har barna? 

Anonymkode: 02c9c...3fc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du overreagerer.

Dette hadde jeg sett på som noe positivt, om du faktisk liker han.

En slik siste-liten invitasjon er helt vanlig når man helst vil ha deg der, men ikke vil gå for hardt ut i tilfelle du føler det går for raskt. For det åpner også for at du enklere kan si "oi, det kom litt raskt på". Helt normalt tidlig i et forhold. 

Anonymkode: 67fd4...dbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 5.7.2024 den 14.09):

Jeg hadde ikke dratt, men sagt takk. Kos deg. 
 

liker ikke sånne halvveis invites. 

Anonymkode: f43b4...844

Enig. 

Tror ikke at ts overreagerer. 

Anonymkode: aa6d2...40f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke ideelt, men vil lat den gå om det er den eneste "feilen". Har han eller  starter han vise andre tegne på useriøs oppførsel vil jeg tolket det mer negativt.

Anonymkode: 278b5...684

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reagerer mer på formuleringen hans enn at han ikke inviterte fordi han trodde du hadde barna. Jeg inviterer heller ikke folk når de har barna sine, fordi folk som bare har barna sine 50% av tiden vil være hjemme med dem hele tiden når de endelig har dem, i MIN omgangskrets. Høres kanskje ikke ut som TS mener det samme… 

Formuleringen hans gjør at jeg tror du er på strå uansett, kanskje fordi det er psykopatsmiley og bruk av ordet «velkommen» til en kjæreste 😅🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...