Gå til innhold

Skinnveske som skrukker seg enkelte steder (bilde)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vanlig, eller betyr det at kvaliteten er dårlig?

På bildene her har jeg presset vesken litt sammen for å få frem skrukkene bedre, så de er ikke like fremtredende om ikke veska fylles helt og strekkes litt, eller blir presset lett sammen.. men er dette helt normal oppførsel av skinn, eller betyr det dårlig kvalitet? Synes det blir seende veldig billig ut, nesten "plastikk-aktig", men dette er min første erfaring med skinnveske, så derfor jeg spør :) 

Vesken er ikke gammel, 5 måneder ca, ikke hardt brukt, og disse "skrukkene" har det blitt mer og mer av - altså var det mindre av dem i starten. På forhånd takk til dere med mer erfaring.

 

.veske.jpg.8e98c009f73cf9e3818fa4b5965eb0f4.jpg

 



 

Anonymkode: 10f99...c8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sikkert dumt spørsmål, men du er 100 % sikker på at det er ekte skinn?

Anonymkode: 57d46...13f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Vanlig, eller betyr det at kvaliteten er dårlig?

På bildene her har jeg presset vesken litt sammen for å få frem skrukkene bedre, så de er ikke like fremtredende om ikke veska fylles helt og strekkes litt, eller blir presset lett sammen.. men er dette helt normal oppførsel av skinn, eller betyr det dårlig kvalitet? Synes det blir seende veldig billig ut, nesten "plastikk-aktig", men dette er min første erfaring med skinnveske, så derfor jeg spør :) 

Vesken er ikke gammel, 5 måneder ca, ikke hardt brukt, og disse "skrukkene" har det blitt mer og mer av - altså var det mindre av dem i starten. På forhånd takk til dere med mer erfaring.

 

.veske.jpg.8e98c009f73cf9e3818fa4b5965eb0f4.jpg

 



 

Anonymkode: 10f99...c8d

Kan den ha hatt nærkontakt med noe varmt? 
 

Ville tatt vesken med tilbake til butikken og reklamert. Dette er ikke vanlig, med mindre vesken har hatt nærkontakt med varme, vært veldig våt eller båret noe tungt. 

Anonymkode: c421c...7e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager å si det, men dette er ikke ekte skinn.

Anonymkode: be177...b7a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har skinnvesker dom ikke har forandret seg på over 15-20 år. Dette er ikke skinn

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

er du sikker på at dette er skinn? ser du baksiden av "skinnet" noen steder i veska? dette ser syntestisk ut

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har noen gamle merkevesker i ekte skinn som også har fått noe skrukker osv. 

Anonymkode: b5ba0...730

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...