AnonymBruker Skrevet 7. juli #61 Del Skrevet 7. juli Kodebrikke Busskort Gebursdag Anonymkode: 2b8d1...d49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli #62 Del Skrevet 7. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva med å fylle bensin? Selv om du de siste 10 årene har kjørt diesel og nå har elbil.... Anonymkode: bff9f...68d ??? Anonymkode: 3873b...e14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ms. Perfect Skrevet 7. juli #63 Del Skrevet 7. juli AnonymBruker skrev (7 minutter siden): ??? Anonymkode: 3873b...e14 Det hender jeg fyller diesel, men det gjør jeg på en bensinstasjon 🤓 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli #64 Del Skrevet 8. juli AnonymBruker skrev (13 timer siden): Kodebrikke Busskort Gebursdag Anonymkode: 2b8d1...d49 Kodebrikke er da i bruk ennå.. Jeg har i allfall , Anonymkode: 50567...30b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli #65 Del Skrevet 8. juli Pappa sier etternavnet sitt i mobilen,sånn man sa når man bare hadde hus tlf😅Når tlf ringer sier han hei det Olsen😅 Anonymkode: b30eb...680 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli #66 Del Skrevet 8. juli En i Barnehagen brukte ordet trøye,da kom en ansatt til meg og spurte hva det betydde🙈 Så folk sier vel bare singlet nå Anonymkode: b30eb...680 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli #67 Del Skrevet 8. juli Frøken og Klasseforstander EDB Touch-kurs Anonymkode: 8f30e...948 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli #68 Del Skrevet 8. juli AnonymBruker skrev (15 timer siden): Skyggelue Rullebrett Hattehylle Aviskurv Anonymkode: 360eb...593 Har både aviskorg og hattehylle jeg. Anonymkode: d8adf...c48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli #69 Del Skrevet 13. juli Underbenklær, lang vinter Fra militæret. Vet ikke hva de sier i dag. Anonymkode: c606b...555 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 13. juli #70 Del Skrevet 13. juli Cirkelin skrev (På 7.7.2024 den 17.29): Tellerskritt Movieboks Videobutikk Stensil Walkman Mp3 spiller Stensil♥️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli #71 Del Skrevet 13. juli Sjekk og reisesjekker. Ja, jeg har brukt begge. Anonymkode: fef63...c53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli #72 Del Skrevet 13. juli Heimkunnskap blir jeg stadig påminnet om at er det «gamle» folk sier. Anonymkode: f1c6f...5ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli #73 Del Skrevet 13. juli Gymnasiet KRL "Å gymme" Benklær Spole over Anonymkode: 9a355...b6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli #74 Del Skrevet 19. juli "I jøssenavn" Anonymkode: 7f5a9...7d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli #75 Del Skrevet 20. juli AnonymBruker skrev (På 8.7.2024 den 12.09): Pappa sier etternavnet sitt i mobilen,sånn man sa når man bare hadde hus tlf😅Når tlf ringer sier han hei det Olsen😅 Anonymkode: b30eb...680 Det gjør jeg også dersom det er ukjent nummer eller en jobbforbindelse - hele navnet eller kun etternavn. Synes ikke det er rart, med mindre man ser det er kona eller barna som ringer Anonymkode: ea371...d43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli #76 Del Skrevet 20. juli Det er mange ord og uttrykk folk har nevnt her som jeg sier, og ikke visste at var gått ut på dato... Sier man ikke busskort lenger, for eksempel (#61)? Til det man gjør etter dobesøk, så kaller jeg det å "dra opp". Sier også å "legge på" når jeg avslutter en telefonsamtale, selv om det ikke er et telefonrør å legge på plass lenger. Anonymkode: ea371...d43 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå