AnonymBruker Skrevet 4. juli 2024 #1 Del Skrevet 4. juli 2024 Dame 38 år. Slank, men har litt utfordringer med henge pupper 🙈 Det vil si at selve fasongen utvendig blir litt rar. Min redning har blitt å bruke to BH. Høres rart ut. Men én som holder alt på plass og annen som gir fin form. Men, da ser jo det ut som om mine bryst er mye større enn de egentlig er. Nå planlegger jeg ikke å hoppe i seng med noen... men tenk om 🥰 da vil jo evt en partner bli skuffet? Eller hva tenker man rundt slikt... Anonymkode: a4436...2fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2024 #2 Del Skrevet 4. juli 2024 Pupper er nydelige. Naturlige pupper med litt heng er det mest sexy som finnes!! Anonymkode: 9cc22...06c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2024 #3 Del Skrevet 4. juli 2024 Høres ut som du har funnet en god løsning, som ikke innebærer kniven, som noen ville tydd til. Tror ikke en mann som liker deg vil bry seg. Hilsen K45 Anonymkode: ef663...54c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet 4. juli 2024 #4 Del Skrevet 4. juli 2024 Hvis du liker det, og det er komfortabelt, så kjør på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2024 #5 Del Skrevet 4. juli 2024 2 bh’er var vanlig triks da jeg var ung. Jeg setter i dag greit pris på at jeg ikke har unaturlig struttende bryster. Får det deg til å føle deg bedre så kjør på, men det finnes masse bh’er med litt innlegg som også løfter, som jeg regner med vil bli en mellomting. Anonymkode: 95eda...661 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2024 #6 Del Skrevet 4. juli 2024 1 minutt siden, AnonymBruker said: 2 bh’er var vanlig triks da jeg var ung. Jeg setter i dag greit pris på at jeg ikke har unaturlig struttende bryster. Får det deg til å føle deg bedre så kjør på, men det finnes masse bh’er med litt innlegg som også løfter, som jeg regner med vil bli en mellomting. Anonymkode: 95eda...661 Herregud det er så villedende markedsføring som det går an, to bher! Tennissokker I tillegg da? 😂 Blir som jeg skulle gått med agurk og to epler i buksa. Anonymkode: ae138...f54 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2024 #7 Del Skrevet 4. juli 2024 De fleste menn skjønner vel at kvinner bruker BH som fører til litt løft og endret form? Anonymkode: 01ca6...56c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2024 #8 Del Skrevet 4. juli 2024 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Herregud det er så villedende markedsføring som det går an, to bher! Tennissokker I tillegg da? 😂 Blir som jeg skulle gått med agurk og to epler i buksa. Anonymkode: ae138...f54 Bh er da et helt normalt plagg de fleste kvinner bruker. Har aldri truffet en mann som bruker boxern som grønnsaks skuff. Anonymkode: 09118...8f4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå