Gå til innhold

Sjalu kjæreste?


netflixnchill

Anbefalte innlegg

Jeg hadde gitt han en sjanse til og gitt klar beskjed.

Fra nå av skal du slutte og bry deg med hva jeg gjør på sosiale medier, jeg gjør nøyaktig som jeg vil og du har å finne deg i det. Jeg er ikke utro eller flørter med andre, hvis du ikke stoler på meg, er det du som har et problem.

En gang til hvor du kritiserer eller spør meg om hva jeg har gjort, så er forholdet over.

Dette hadde jeg sagt. Og hadde han ikke klart å holde sjalusien sin i sjakk, er forholdet over øyeblikkelig. Med full blokkering på alle sosiale medier. Vær glad for at dere ikke bor sammen. 

Anonymkode: a7c42...d3b

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

netflixnchill skrev (På 4.7.2024 den 21.52):

Sjalu kjæreste?

Jeg har en kjæreste, han er 10 år eldre en meg. Vi har ikke vært sammen lenge, ca siden november i fjor. Vi har det utrolig fint sammen, MEN. 

De siste mnd, kanskje siden mars/april har han vist en veldig sjalu side. Han mistenker meg for alt mulig for den minste lille ting. Om jeg begynner å følge en gutt på fks Instagram får jeg skjermbilde av Instagrammen til vedkommende hvor han spør hvem dette er, hvordan jeg kjenner han osv++ skjønner ikke helt hvordan han klarer å finne ut så fort hvem nye jeg har begynt å følge er? Han må ha stålkontroll på hvilke gutter jeg følger. Dette skjer minutter etter jeg har begynt å følge noen nye. 
Jeg får heller ikke lov å legge ut bilde av meg selv på hverken Facebook eller Instagram. Da blir han kjempe sur å dårlig humør i flere dager. Å jeg får hundrevis av spørsmål på hvordor jeg gjør det, hvem jeg poster de for, hvorfor jeg har bruk for oppmerksomhet osv++ for min del handler det jo ikke om det.

Han overvåker også snapscoren min. Vi bor ikke sammen, så viss han ser jeg er oppe sent/utover natta følger han med på snapscoren min. Da kommer det i starten litt forsiktige spørsmål om det er flere som er oppe sent. Så spørr jeg hvorfor han lurer på det å da sier han at han ser snapscoren min går oppover. Han bemerker også hvor ofte jeg er aktiv på snap, han ser når jeg sist var aktiv på snapkartet. Da spørr han ofte om «hvem er det som drar sånn på snap». Men han blir også mistenksom om det er lenge siden jeg var aktiv,for da mener han at jeg skal skjule hvor jeg er siden snapkartet ikke oppdaterer seg med mindre man er aktiv. 
Jeg blir helt stresset å lei meg av dette.

I dag spurte han meg et spørsmål om noe jeg hadde sagt jeg skulle gjøre, som han sa det var viktig jeg ikke glemte. Når han da spurte så sa jeg «åh, jada det har jeg hugsa» på en sånn dum måte så han skulle skjønne at det hadde jeg glemt. Så sa han, du har glemt det du? Jaa, sorry sa jeg. Da blir han helt rar å sier jeg ikke må lyve til han. Altså, det var helt uskyldig å jeg trodde han skjønte det var tull, å ikke en direkte løgn. Når han skulle reise sa han igjen: du må ikke lyve til meg. Du lyver vel ikke om andre ting?

Jeg blir helt matt😫 vet ikke helt hvor jeg vil med dette, men kanskje høre andres tanker/erfaring?
Det skal legges til at han er verdens snilleste å vi har det også veldig fint.

var med en slik fyr.

Spring ikke gå.......

Han blir bare verre.

Og i tillegg vil gaslighte deg til å tro at det er din feil tilslutt.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...