Gå til innhold

Hva syns du om folk som legger ut masse bilder når de er på ferie?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Feriebilder- fortrinnsvis av interessante steder og spennende opplevelser heller enn 20 bilder av barn på stranda - er noe av det jeg setter mest pris på i sosiale medier (selv om noen godt kunne lære seg å poste flere bilder i samme instapost...).

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En dame jeg kjenner legger ut MASSE bilder av hele slekta,som samles på feriestedet i Norge.De reiser aldri til Syden.Når det kommer til daglige oppdateringer med 20-30 bilder blir en litt lei..Greit å være stolt av ungene(voksne) men det blir I overkant mye,særlig når en blir tagget også.

 

Anonymkode: 2611c...d00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Jeg føler jeg legger ut litt vell mye bilder enn hva som er akseptabelt, og ser nå at andre venner på ferie legger ut veldig lite. 

 

Hva tenker du / dere om dette?

Anonymkode: 8b512...410

Enig! Jeg bliiiir så sjaluuuu!!!! Hvorfor er de i solen mens jeg sitter her i regnet buuu

 

 

Neida, jeg syns det er gøy å se, kanskje får man noen tips. 

Anonymkode: 7fd6c...e8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer mest på hvor tilstede man egentlig er i øyeblikket, når alt må filmes og deles. Trist hvis man kun opplever ting gjennom kameralinsen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LillaGorilla<3 skrev (3 minutter siden):

Jeg lurer mest på hvor tilstede man egentlig er i øyeblikket, når alt må filmes og deles. Trist hvis man kun opplever ting gjennom kameralinsen. 

Det går jo an å knipse noen bilder et fint sted for så å legge bort mobilen og nyte resten av dagen. 🙂

Anonymkode: 97e6f...a17

  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker å se feriebilder, drømmer meg litt bort eller får tips.

Det jeg IKKE liker at folk deler haugevis med bilder av, er trening, sykkelturer, fjellturer, se hvor spreke vi er osv, politisk korrekte "se hvor flinke vi er som tar toget til andre siden av jordkloda i stedet for å fly" osv. Innlegg der folk vil heve seg over andre, på en eller annen måte.

Anonymkode: c8e7f...1a7

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er litt barnslig og påtrengende, for å være ærlig. Synes det er hyggeligere å høre (kort) om ferien når folk er hjemme igjen. Kjedelig for andre å se på drinker, solnedganger og familien oppstilt utenfor en severdighet. Send bildene til bestemor, det holder. (Dette er godt ment, men ser at det høres litt surt ut.)

Anonymkode: c90f9...2d9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mezzosoprena skrev (17 timer siden):

Som alle andre ganger dette kommer opp, så tenker jeg at folk må få bruke sosiale medier akkurat som de vil. Legg ut alt du vil, det er det selvfølgelig bare du som bestemmer. Jeg synes det er totalt uinteressant å følge med på, men det er mitt ansvar og jeg scroller derfor stille og rolig forbi...

100%

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Jeg føler jeg legger ut litt vell mye bilder enn hva som er akseptabelt, og ser nå at andre venner på ferie legger ut veldig lite. 

 

Hva tenker du / dere om dette?

Anonymkode: 8b512...410

Er så lei av det som føles som folks konstruerte fasader, bruker some veldig lite nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes det er gøy å se nære og kjente sine ferie bilder. En velger jo selv om en vil klikke inn å se. Jeg legger ut på snapstory, da kan folk velge selv. 

Anonymkode: 6924c...2dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Posting på Facebook er ganske blodharry uavhengig av hva man poster egentlig 

Anonymkode: 36c18...547

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på hva man deler og hvor mye, så klart. 

Må innrømme at jeg ristet litt på hode av ei som delte ferien sin i ti selfier. Ingen bilder av hva man ser eller gjør på stedet, ingen bilder av de hun var sammen med bortsett fra at andre fikk være med på kanskje to av selfiene, det var jeg, meg og meg. 

Anonymkode: 1d275...36d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kommer an på hva man deler og hvor mye, så klart. 

Må innrømme at jeg ristet litt på hode av ei som delte ferien sin i ti selfier. Ingen bilder av hva man ser eller gjør på stedet, ingen bilder av de hun var sammen med bortsett fra at andre fikk være med på kanskje to av selfiene, det var jeg, meg og meg. 

Anonymkode: 1d275...36d

Influenser?

Anonymkode: 2611c...d00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Posting på Facebook er ganske blodharry uavhengig av hva man poster egentlig 

Anonymkode: 36c18...547

Folk som dømmer andre for hvilken SoMe kanal de de velger å dele på er beyond blodharry

Anonymkode: 71348...b2f

  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg digger at folk deler bilder av sin ferie. Jeg elsker å reise og får mye inspirasjon fra andres ferieturer. Det er revnende likegyldig for meg hvor de velger å poste sine bilder, om det er på FB, Insta eller stories på Snapchat. Alltid koselig å se at folk koser seg på ferie også og er glade. Det er nok negativitet i verden som det er. 

Anonymkode: 71348...b2f

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Influenser?

Anonymkode: 2611c...d00

Nei, helt vanlig privatperson.

Anonymkode: 1d275...36d

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Posting på Facebook er ganske blodharry uavhengig av hva man poster egentlig 

Anonymkode: 36c18...547

Jeg er skrudd sammen slik at når jeg leser slike blodharry kommentarer, poster jeg etter eller annet på FB kun på trass.

Anonymkode: 4e395...6ed

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker å se bilder som vennene mine tar ferier på insta og face, og jeg elsker å ta og dele bilder selv også. Føler jeg spammer meg i hjel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestemmer selv hvilke bilder jeg ser av det som blir lagt ut. Så jeg skjønner ikke hvorfor det skal plage folk at andre legger ut bilder av ferie. Og som noen sa tidligere, heller feriebilder enn bilder av ungen flere ganger i uka 😄

Anonymkode: 42c18...4e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutta med det etter at 2 av mine fb venner begynte å reise til stedene jeg besøkte. Noen klarer rett og slett ikke å finne på egen hånd hvor de skal, så det hermer etter.

Før pandemien reiste vi flere ganger i året, og jeg valgte alltid forskjellige steder. Så fant jeg ut at to stk hermer etter.

I år skal jeg på et nytt spennende sted, og det blir maks 2 bilder på insta uten st jeg forteller hvor jeg er. Lar dem finne ut selv. Makan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...