AnonymBruker Skrevet 4. juli 2024 #1 Del Skrevet 4. juli 2024 og hvorfor? Anonymkode: f6d30...7a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 4. juli 2024 #2 Del Skrevet 4. juli 2024 Zalo fordi den er effektiv mot fett og lukter godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2024 #3 Del Skrevet 4. juli 2024 Brunhilde skrev (3 minutter siden): Zalo fordi den er effektiv mot fett og lukter godt. tenkte i oppvaskmaskin, men får ikke redigert innlegget Anonymkode: f6d30...7a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 4. juli 2024 #4 Del Skrevet 4. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): tenkte i oppvaskmaskin, men får ikke redigert innlegget Anonymkode: f6d30...7a6 Jeg tenkte det var en mulighet for det. 😉Da liker jeg best Finish med den lille røde klumpen på, eller Yes (i sølvfarget pakke), begge fordi de er "alt i ett" og vasker rent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2024 #5 Del Skrevet 4. juli 2024 Zalo til manuell oppvask, og Yes til oppvaskmaskina☺️ Anonymkode: b42c2...522 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2024 #6 Del Skrevet 4. juli 2024 Sun pulver, salt i saltbeholderen til maskinen og Sun glansemiddel. Ren oppvask hver gang. Zalo til å skylle av med, og til finere gryter og jernstekepanner. De blir ødelagt i maskinen. Anonymkode: 4c0fd...8d0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2024 #7 Del Skrevet 4. juli 2024 First-Price pulver I løsvekt, da får du fylt såpe i begge kamrene, og vasken blir mye renere enn om du bruker tabletter i ett av kamrene og dermed kjører forvask uten såpe.. Bruker gjerne litt glansmiddel også det reduserer overflatespenningen på skyllevannet, slik at du ikke får skjolder på glassene. Anonymkode: 4b3b5...34f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2024 #8 Del Skrevet 4. juli 2024 Brunhilde skrev (1 time siden): Zalo fordi den er effektiv mot fett og lukter godt. Prøv det i oppvaskmaskinen Anonymkode: 4b3b5...34f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 4. juli 2024 #9 Del Skrevet 4. juli 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Prøv det i oppvaskmaskinen Anonymkode: 4b3b5...34f Jeg svarte på det opprinnelige spørsmålet, men på seg selv kjenner man andre, sies det. 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet 4. juli 2024 #10 Del Skrevet 4. juli 2024 På våres er det den fra yes som er med pulver, blåt midel og noe rødt som fungerer best. SUN tablett løser seg ikke opp en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2024 #11 Del Skrevet 4. juli 2024 Zalo Anonymkode: 4a8d8...ef2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2024 #12 Del Skrevet 4. juli 2024 Finish med den røde ballen i midten. Har best erfaring med den. Vasker rent uten å legge igjen belegg. Til håndvask liker jeg zalo spray. Anonymkode: d3efe...da9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufs Skrevet 4. juli 2024 #13 Del Skrevet 4. juli 2024 Bruker Sonett til begge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2024 #14 Del Skrevet 4. juli 2024 Til oppvaskmaskin tror jeg det er finish tabletter. Til oppvasken liker jeg best Unik. Anonymkode: b7122...4fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 4. juli 2024 #15 Del Skrevet 4. juli 2024 Til oppvaskmaskinen bruker jeg Rema sitt eget merke (pulver). Funker helt fint. Oppvasksåpe er jeg ikke så nøye på. Blir enten Zalo eller Sunlight. Evt. en fra Dollarstore 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå