AnonymBruker Skrevet 4. juli 2024 #1 Del Skrevet 4. juli 2024 Frister ikke med tynt sommerskjørt og ditto topp! Hva bruker dere som vil være sommerkledd? Anonymkode: 8934b...b58 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2024 #2 Del Skrevet 4. juli 2024 Sommerkledd er ikke helt forenlig med været i dag, 11 grader og det øste ned. Hadde på meg lyse jeans, sneakers, lys veske i stoff og navy regnjakke. En tynnere strikket genser under. Vanskelig med sommerklær i dette været. Anonymkode: 524e6...779 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 4. juli 2024 #3 Del Skrevet 4. juli 2024 Ingen sommervær ingen sommerklær! I dag hadde jeg på meg en svart ull singlet, en svart topp med noen blomster på og en peach farget relativt tynn bukse, boots som tåler litt regn og en litt lang regnjakke Kjoler og skjørt uten strømpebukse er en no-go i dette været for min del. Bruker en del bukser, cardigan osv men bruker gjerne litt mer sommerlige farger enn ellers av året. Når det ikke høljer ned bruker jeg gjerne skjørt men da med strømpebukse til (finnes mange ulike strømpebukser, jeg bruker aldri verken sort eller hudfarget). 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2024 #4 Del Skrevet 4. juli 2024 Sommerklær og norsk klima er rett og slett en ganske umulig kombinasjon. Dessverre! Sparer sommerklærne mine til jeg reiser til et sted som ikke har avskaffet sommer. Nå er jeg på jobbreise i Norge, med kofferten full av ullsokker og ulltrøyer. Og sommerstemningen står i taket... Anonymkode: 0695a...412 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2024 #5 Del Skrevet 4. juli 2024 Ferie i Norge krever klær for tre årstider 🙂 Anonymkode: 8f933...547 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2024 #6 Del Skrevet 4. juli 2024 Jeg bruker leggings, kjole og jakke Anonymkode: 77d1d...9d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2024 #7 Del Skrevet 4. juli 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ferie i Norge krever klær for tre årstider 🙂 Anonymkode: 8f933...547 Haha dette er så sant. Anonymkode: 37817...ff7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 4. juli 2024 #8 Del Skrevet 4. juli 2024 Måtte bruke lettboblejakka i kveld. Hagl kom det og...jaujau Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2024 #9 Del Skrevet 5. juli 2024 Men det er Juli og sommer! Jeg må få følelsen av sommer og gå i sommerskjørt. Da får heller strømpebuksa komme på i tillegg, så får jeg heller svelge kommentarene fra de som ikke "tåler" det. Anonymkode: 8934b...b58 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2024 #10 Del Skrevet 5. juli 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Men det er Juli og sommer! Jeg må få følelsen av sommer og gå i sommerskjørt. Da får heller strømpebuksa komme på i tillegg, så får jeg heller svelge kommentarene fra de som ikke "tåler" det. Anonymkode: 8934b...b58 Ingen utenfor KG ville ha kommentert det? Det er mange fine å velge i til denne årstiden også🤗 Anonymkode: b36e9...d94 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 5. juli 2024 #11 Del Skrevet 5. juli 2024 Jeg kler meg etter været, ikke etter kalenderen - men jeg bruker også skjørt og kjoler, stort sett de samme, året rundt, med og uten strømper, jakker og gensere i alle varianter etter behov. Jeg får mye positive kommentarer på å være fargerik, men aldri noen som reagerer på at jeg bruker strømpebukser til sommerskjørt eller andre "årstidsfeil". 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 5. juli 2024 #12 Del Skrevet 5. juli 2024 Kler meg etter vær og temperatur, ikke kalenderen. I går og idag brukte jeg jeans og vår/høstjakke. Gidder ikke fryse i sommerklær bare fordi årstiden sier sommer. Kan også kle meg i sommerklær en varm septemberdag. Hender jo at det er over 20 grader i september også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2024 #13 Del Skrevet 5. juli 2024 To lag ull under regntøyet hadde jeg på meg på tur i dag her på Sunnmøre. Sommervær i juli er det mange år siden jeg har hatt håp om her på disse kanter. Men om jeg skal kle meg sommerlig blir det en lys vid bukse eller et langt skjørt (gjerne med knestrømper eller strømpebukse under) og en sommerlig, strikket genser(gjerne med ulltrøye under.) Jeg er veldig frostig av meg og skal jeg fungere utendørs når det er mindre enn 20 gr må jeg som oftest ty til ull eller flere lag. Anonymkode: 6e6a3...9db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå