AnonymBruker Skrevet 4. juli #1 Del Skrevet 4. juli Dyppet tungen oppi glasset. Rynket litt på nesen så han likte det nok ikke så godt. Er vel ingen fare med en liten smak? Her kan man ikke sette fra seg noe tydeligvis 😄 Anonymkode: 02162...e01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 4. juli #2 Del Skrevet 4. juli Nei, det er absolutt INGEN fare med det 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli #3 Del Skrevet 4. juli Det går nok helt fint. Anonymkode: 27783...471 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli #4 Del Skrevet 4. juli Ingen fare. Her er til og med øl prøvd 😂 og lærdommen kom raskt. Anonymkode: 9a302...9ae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli #5 Del Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ingen fare. Her er til og med øl prøvd 😂 og lærdommen kom raskt. Anonymkode: 9a302...9ae 😂😻 Anonymkode: 02162...e01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gliffy Skrevet 4. juli #6 Del Skrevet 4. juli Det er nok ikke farlig siden det var så lite. Men til senere så kan du huske på at hvis det er sukkerfritt kan det inneholde kunstige søtningsmiddel som kan være giftig for dyr. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli #7 Del Skrevet 4. juli Gliffy skrev (10 minutter siden): Det er nok ikke farlig siden det var så lite. Men til senere så kan du huske på at hvis det er sukkerfritt kan det inneholde kunstige søtningsmiddel som kan være giftig for dyr. Jeg som serverte øl over. Veldig enig i denne. Etter år med katter har vi god rutine på at verken drikke eller mat skal stå fremme. Og i alle fall ikke skåler med snop og slikt. For plutselig har de spist en del. Ene min er veldig glad i chips - og salt er ikke bra for nyrene. Så dette øl-tyveriet skjedde mens mannen satt rett ved siden av. Altså gikk forakten ut over sekundær-mennesket, som kun fikk et surt blikk i lang tid. Anonymkode: 9a302...9ae 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NinaLisa Skrevet 5. juli #8 Del Skrevet 5. juli Min katt smaker på ALT som kommer på bord og benker. Han er ekstremt nysgjerrig å vi ga fort opp å holde han unna vår mat. Jeg tror det meste går helt fint. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 5. juli #9 Del Skrevet 5. juli Snakk om å krisemaksimere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli #10 Del Skrevet 5. juli Freyja Valkyrie skrev (1 time siden): Snakk om å krisemaksimere. Det er jo KG..Senter for dumme spørsmål.. Anonymkode: d636e...55f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli #11 Del Skrevet 5. juli Hadde jeg ikke ofret en liten tanke engang Anonymkode: 9985d...7b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli #12 Del Skrevet 5. juli Har katten fått i seg kokain er det grunn til bekymring Anonymkode: 85a07...eaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gliffy Skrevet 5. juli #13 Del Skrevet 5. juli 3 hours ago, Freyja Valkyrie said: Snakk om å krisemaksimere. 1 hour ago, AnonymBruker said: Det er jo KG..Senter for dumme spørsmål.. Anonymkode: d636e...55f Hva er vitsen med sånne meldinger egentlig? Kanskje ts er første gangs katteeier og vil være på den sikre siden. Mye bedre med en som bryr seg og forsikrer seg ved å spørre enn, alle de tusenvis av folkene her til lands som lar kattene sine gå for lut og kaldt vann. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli #14 Del Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (18 timer siden): Dyppet tungen oppi glasset. Rynket litt på nesen så han likte det nok ikke så godt. Er vel ingen fare med en liten smak? Her kan man ikke sette fra seg noe tydeligvis 😄 Anonymkode: 02162...e01 Det går bra. Min drakk saft🙄 Syns det bar så godt. Heldigvis klarte jeg å få en slutt på det. Anonymkode: 9ad89...b34 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli #15 Del Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det er jo KG..Senter for dumme spørsmål.. Anonymkode: d636e...55f Neida. Men var jo fordi det var litt morsomt også ☺️ Anonymkode: 02162...e01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli #16 Del Skrevet 5. juli Bør nok få den avlivet for å være på den sikre siden. Anonymkode: 99806...fa8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli #17 Del Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Bør nok få den avlivet for å være på den sikre siden. Anonymkode: 99806...fa8 Haha 🥺😂 Anonymkode: 02162...e01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær86 Skrevet 5. juli #18 Del Skrevet 5. juli Mine foreldre hadde noen katter som ble over 20 år, og de har smakt på og spist mye rart 😄 Ene var veldig glad i potetgull, selv om det gikk bra så anbefaler jeg ikke å gi det da siden salt ikke er bra. Mye annet også. Litt brus går nok bra 🙂♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær86 Skrevet 6. juli #19 Del Skrevet 6. juli AnonymBruker skrev (På 5.7.2024 den 9.42): Det er jo KG..Senter for dumme spørsmål.. Anonymkode: d636e...55f Ingen spørsmål er dumme. Ts bryr seg hvertfall om katten sin. Mange som ikke gjør det og. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli #20 Del Skrevet 6. juli AnonymBruker skrev (På 4.7.2024 den 16.35): Ingen fare. Her er til og med øl prøvd 😂 og lærdommen kom raskt. Anonymkode: 9a302...9ae Bilde jeg fant 😸 Anonymkode: 02162...e01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå