Gå til innhold

Venninne som knulla en gift mann og er «knust» nå med dårlig samvittighet


AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor ikke bare ha sex med single menn? Du er akkurat like delskyldig i å ødelegge familier og gå bak ryggen på en annen person, det er få ting som sårer og fører til lidelser og selvmord enn utroskap og sorg. 

Anonymkode: dd9d7...7fc

Jeg har sex med menn jeg blir tiltrukket av. Og nei, jeg får ikke dårlig samvittighet, jeg er ikke den som er utro. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Janina1 skrev (9 minutter siden):

Jeg har sex med menn jeg blir tiltrukket av. Og nei, jeg får ikke dårlig samvittighet, jeg er ikke den som er utro. 

Tipper bestevenninen din ville sett deg som medskyldig om du knulla mannen hennes 

Anonymkode: cbb4d...447

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Tipper bestevenninen din ville sett deg som medskyldig om du knulla mannen hennes 

Anonymkode: cbb4d...447

Hva har dette med saken å gjøre? Var det mannen til ts venninnen knulla? 

Anonymkode: d83a3...e29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 4.7.2024 den 13.50):

Søppel skapning uten like med et skakkjørt moralsk kompass. Historien går som alle andre sin: hun møter en mann i et ekteskap, som lyver om at han er miserabel og lei av barnefars livet og kona, og bla bla. Han knuller henne og kaster henne vekk like etterpå. Nå sitter hun her og griner over hvor dårlig samvittighet hun har, og at hun forsøkte å snakke han ut av utroskapen i to mnd før de lå sammen osv. Det er så naivt og idiotisk at jeg ikke en gang hverken vil eller klarer å trøste henne. Jeg begriper ikke hvordan en «feminist» kan ligge med en mann som er gift når hun vet det (?). Nå er det hun som leker offer i saken, når den som egentlig er offer er hans kone.🙄Er fullstendig klar over at han har ansvar for sitt forhold, men jeg synes det er svært rart å se en feminist som roper girlpower gjøre dette her. Og nå er hun sint på meg for at jeg ikke stoppet henne når jeg ikke en gang visste at de hadde ligget sammen (?)  hva gjør man i en sånn situasjon? 

 

Anonymkode: 7d7f3...946

Foreslår at du reduserer inntaket av alkohol så ikke tøyse innleggene dine blir så sinte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 5.7.2024 den 13.24):

Gift mann knulla venninna di, mener du vel.

Og hva i all verden har feminisme med dette å gjøre? Fyren er en drittsekk som løy til venninna di, og han er en drittsekk som har bedratt sin kone. Rett sinnet ditt hvor det hører hjemme.

Anonymkode: d0c64...20e

Mener du at jeg skal synes synd i en person som legger skylden op meg fordi hun lå med en gift mann? 🤣🤣🤣🤣

Anonymkode: 7d7f3...946

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hva har dette med saken å gjøre? Var det mannen til ts venninnen knulla? 

Anonymkode: d83a3...e29

Nei. En hun har kjent i 4 mnd som hun lå med. Jeg har ikke kjæreste😊 

Anonymkode: 7d7f3...946

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 5.7.2024 den 13.24):

Gift mann knulla venninna di, mener du vel.

Han voldtok ikke henne. Dette var hun vel frivillig med på. 🙄

Anonymkode: 7d7f3...946

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janina1 skrev (29 minutter siden):

Og nei, jeg får ikke dårlig samvittighet, jeg er ikke den som er utro.

Dette bryr jeg meg ikke noe om. Om hun hadde latt det passere så ville det ikke vært en stor sak. Problemet er at det er alle andres skyld at hun lå med han. Nå legger hun skylden på meg og to andre venninner for at vi ikke stoppet henne? Skal vi ta ansvar for hennes handlinger? Overhodet ikke. 

Anonymkode: 7d7f3...946

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 5.7.2024 den 13.24):

Rett sinnet ditt hvor det hører hjemme.

Retter sinnet mitt der det bør være jeg. Synes det er rart av en feminist å legge skylden på vennene sine for å ligge rundt med gifte menn. Feminisme som hun bruker for å være sterk og uavhengig, men foretrekker heller å fraskrive seg all ansvar istedenfor å gå inn i seg selv. Synes du ikke det er riktig? 

Anonymkode: 7d7f3...946

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Hva har dette med saken å gjøre? Var det mannen til ts venninnen knulla? 

Anonymkode: d83a3...e29

Det er for å illustrere at den som ligger med noen som er gift ikke er helt uskyldig. Hadde det vært tilfelle, så ville det heller ikke vært noe problem om det gjaldt en venninne, for det er alltid den som er utro som er skyldig..

Anonymkode: cbb4d...447

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er rart å se på hvordan flere her inne mener at jeg skal trøste vedkommende for å ha ligget med en gift mann. Og nei, han løy ikke om noen ting tydeligvis. Han fortalte henne sannheten om at han var i et forhold og hadde barn. Flaks for han at han fant en som var like desperat som han der og da, for han er ikke noe spesielt sjarmerende eller kjekk. Jeg har ikke sagt at han ikke er skyldig, men jeg er ikke sint på han - for han er ikke den som kommer å peker finger på at den ene eller andre har skylden. Det er det hun som gjør. Alle mennesker gjør feil, men det handler om måten man håndterer set på. Og jeg sitter med inntrykk av at folk her inne ikke har lest innlegget, for det gir ikke mening for en voksen kvinne å legge skylden på sine venninner for å ligge med menn. 

Anonymkode: 7d7f3...946

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er alltid to sider av en sak. Kanskje han hadde sagt at de var separert. Kanskje kona hans var utro og han ville ta igjen? 
Det høres ut som venninna di er såret, kanskje hun hadde sterke følelser for han og trodde det kunne bli noe mer. 

Anonymkode: 61ea4...7d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 4.7.2024 den 14.24):

Hvem vil ha venner som ligger rundt, og klager etterpå?

Anonymkode: f2ac0...af6

Er du jomfru?

Anonymkode: ecb5b...b77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Er du jomfru?

Anonymkode: ecb5b...b77

Er du billig?

Anonymkode: 0d9a0...f71

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner en som var utro, fordi det var hans kone siste ønske..

Anonymkode: d586c...38e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er du billig?

Anonymkode: 0d9a0...f71

Er du 12 år?

Anonymkode: d83a3...e29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Janina1 skrev (22 timer siden):

Jeg har sex med menn jeg blir tiltrukket av. Og nei, jeg får ikke dårlig samvittighet, jeg er ikke den som er utro. 

Signerer denne, og det gjør oss ikke til dårlige personer.

Vi er ikke utro.🤷‍♀️

Anonymkode: 47c81...06d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker said:

Signerer denne, og det gjør oss ikke til dårlige personer.

Vi er ikke utro.🤷‍♀️

Anonymkode: 47c81...06d

Jo. Dere tar et valg om å ligge med noen som er i et forhold. Dere er og blir dårlige mennesker. Mennesker med lav moral og manglende empati. 

Anonymkode: 17f59...231

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/4/2024 at 1:50 PM, AnonymBruker said:

Søppel skapning uten like med et skakkjørt moralsk kompass. Historien går som alle andre sin: hun møter en mann i et ekteskap, som lyver om at han er miserabel og lei av barnefars livet og kona, og bla bla. Han knuller henne og kaster henne vekk like etterpå. Nå sitter hun her og griner over hvor dårlig samvittighet hun har, og at hun forsøkte å snakke han ut av utroskapen i to mnd før de lå sammen osv. Det er så naivt og idiotisk at jeg ikke en gang hverken vil eller klarer å trøste henne. Jeg begriper ikke hvordan en «feminist» kan ligge med en mann som er gift når hun vet det (?). Nå er det hun som leker offer i saken, når den som egentlig er offer er hans kone.🙄Er fullstendig klar over at han har ansvar for sitt forhold, men jeg synes det er svært rart å se en feminist som roper girlpower gjøre dette her. Og nå er hun sint på meg for at jeg ikke stoppet henne når jeg ikke en gang visste at de hadde ligget sammen (?)  hva gjør man i en sånn situasjon? 

 

Anonymkode: 7d7f3...946

Er det noe jeg har absolutt null respekt for er det folk som virrer rundt med gifte folk. Hadde ikke klart å se på henne på samme måte igjen - noen gang. Jeg ville også tenkt i kategorien om at hun var søppel. 

Anonymkode: 17f59...231

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så personlig indignert kan kun en veldig ung eller umoden person bli. 

Anonymkode: baaba...2b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...