Gå til innhold

Matprisene øker jo hver uke, hva er dette for et spill? Jeg har fått NOK!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Røveri.

r/norge - Hva er det som skjer med priser...?! Premium varianten koster nå 4kr mer enn vanlige...

Anonymkode: 9e8ac...f3f

Sorry, men her velger du selv å bli loppet for penger.
 

Dette er en annen form av melkesjokoladen til Freia. Du kan helt fint kjøpe den billigere til halvparten av kiloprisen… 

 

Produktet er det samme - formen er annerledes… du betaler for en form… av et produkt du kan forme om selv hvis du på død og liv må. 
 

Det er ikke røveri når du frivillig gir bort pengene dine til skurker, vettu. Det er bare idioti. 

Anonymkode: 540be...e03

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også oppdaget dette. Heldigvis er der en skikkelig lavpriskjede som har åpnet i mitt nærområde nå, så skal begynne å handle der istedenfor på alle de andre såkalte lavpriskjedene. Har også stusset på hvorfor Bunnpris kaller seg det. Der er jo prisene skyhøye, og ikke på bunn. 

Anonymkode: b7ab9...b35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har også oppdaget dette. Heldigvis er der en skikkelig lavpriskjede som har åpnet i mitt nærområde nå, så skal begynne å handle der istedenfor på alle de andre såkalte lavpriskjedene. Har også stusset på hvorfor Bunnpris kaller seg det. Der er jo prisene skyhøye, og ikke på bunn. 

Anonymkode: b7ab9...b35

Så hendig at du ikke nevner navnet på denne skikkelige lavpriskjeden her, da.

Anonymkode: 8bafd...a8d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Sorry, men her velger du selv å bli loppet for penger.
 

Dette er en annen form av melkesjokoladen til Freia. Du kan helt fint kjøpe den billigere til halvparten av kiloprisen… 

 

Produktet er det samme - formen er annerledes… du betaler for en form… av et produkt du kan forme om selv hvis du på død og liv må. 
 

Det er ikke røveri når du frivillig gir bort pengene dine til skurker, vettu. Det er bare idioti. 

Anonymkode: 540be...e03

Mange bruker penger på tull, som godteri.

Anonymkode: 3e8c7...ac3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo veldig bra at du får NOK, det er tross alt valutaen vi bruker her i landet til å betale maten med ;)

Anonymkode: 9960e...5c9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Røveri.

r/norge - Hva er det som skjer med priser...?! Premium varianten koster nå 4kr mer enn vanlige...

Anonymkode: 9e8ac...f3f

Kjøpte disse forrige uke til ett lotteri. Ga 50 på nille.

Anonymkode: a6fb5...5fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 4.7.2024 den 12.26):

Lønna er det eneste som ikke øker. Men ta det rolig, det er en plan for å gjøre de fleste fattige.

Anonymkode: c6b29...3e5

Jo fattigere vi blir jo mektigere blir politikerne. At prisene øker er fint for dem, da øker også skatteinntekter og avgifter på strøm. 

Anonymkode: 2cfe8...100

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker said:

Sorry, men her velger du selv å bli loppet for penger.
 

Dette er en annen form av melkesjokoladen til Freia. Du kan helt fint kjøpe den billigere til halvparten av kiloprisen… 

 

Produktet er det samme - formen er annerledes… du betaler for en form… av et produkt du kan forme om selv hvis du på død og liv må. 
 

Det er ikke røveri når du frivillig gir bort pengene dine til skurker, vettu. Det er bare idioti. 

Anonymkode: 540be...e03

Den kostet 35 kr for ett år siden.

Anonymkode: 9e8ac...f3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Den kostet 35 kr for ett år siden.

Anonymkode: 9e8ac...f3f

Det var like mye idioti da, som nå, å bruke penger på produktet 👍🏼 nå bare koster det enda mer! 

Anonymkode: 540be...e03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 5.7.2024 den 9.08):

Smør koster 67 kroner! Jeg trodde at de køddet. Den kostet 52 for bare et par uker siden. 

Anonymkode: 3a7dd...58a

59,90 på kiwi. Kjøper margarin nå :(

Smør koster det samme på vår nærmeste butikk i sverige

Anonymkode: 9960e...5c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jo fattigere vi blir jo mektigere blir politikerne. At prisene øker er fint for dem, da øker også skatteinntekter og avgifter på strøm. 

Anonymkode: 2cfe8...100

Politikere er faktisk 100% avhengig av at vi føler oss rike. Skatteinntektene synker som en stein når folk begynner å spare. 

Ikke bare senker det avgiftsinntektene, men det senker den generelle økonomiske aktiviteten og øker sosialkostnadene. 90% av grunnen til at vi har velferdsstaten er for å sikre at penger er i rotasjon : at ikke folk sparer store mengder midler til pensjon, man blir syk, til man blir arbeidsledig: inntektene skal brukes fort for å sikre at pengene kan gjenbrukes. 

Så politikerene blir ikke mektigere når vi blir fattige, de blir maktesløse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 3 uker ferie fra mandag, leverer oppsigelsen min når den er ferdig. 1mnd oppsigelse bare heldigvis.

Anonymkode: 3e8c7...ac3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har 3 uker ferie fra mandag, leverer oppsigelsen min når den er ferdig. 1mnd oppsigelse bare heldigvis.

Anonymkode: 3e8c7...ac3

Relevant innlegg.

Anonymkode: 8bafd...a8d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Den kostet 35 kr for ett år siden.

Anonymkode: 9e8ac...f3f

Sjokolade kommer over tid til å gå i taket. De billige platene du ser, er lokketilbud.

Men prisen er ikke bærekraftig: råvarene har steget 100% og trenden er videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 4.7.2024 den 12.26):

Lønna er det eneste som ikke øker. Men ta det rolig, det er en plan for å gjøre de fleste fattige.

Anonymkode: c6b29...3e5

Ha ha. Jeg kjenner stadig flere familier som ikke bare har en, men TO hytter. Hver sjette bil på E6 er en Tesla, og selv kontorrotter med full fleks og hjemmekontor tjener 800 000 kr ++. Mange nordmenn er så ufattelig privilegerte at det er direkte kvalmt.

Anonymkode: 18179...72b

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Jeg har også oppdaget dette. Heldigvis er der en skikkelig lavpriskjede som har åpnet i mitt nærområde nå, så skal begynne å handle der istedenfor på alle de andre såkalte lavpriskjedene. Har også stusset på hvorfor Bunnpris kaller seg det. Der er jo prisene skyhøye, og ikke på bunn. 

Anonymkode: b7ab9...b35

Hvilken lavpriskjede er det?

Har Bunnpris i nærheten, de er ganske dyre, men har noen veldig gode tilbud innimellom også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Har 3 uker ferie fra mandag, leverer oppsigelsen min når den er ferdig. 1mnd oppsigelse bare heldigvis.

Anonymkode: 3e8c7...ac3

Lykke til med ennå dårligere råd uten jobb.

Anonymkode: f89ad...626

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Lykke til med ennå dårligere råd uten jobb.

Anonymkode: f89ad...626

Slipper å kaste bort hele dagen på jobb hvertfall :) Men skal jo klare meg!

Anonymkode: 3e8c7...ac3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 5.7.2024 den 7.50):

De som vil kan utnytte nav-systemet. Snart lønner det seg ikke å jobbe. Vi kommer aldri til å få råd til bolig i en by, mange unge menn i dag får seg aldri barn, kone eller hus om de ikke er velstående fra før. Hva skal de leve og jobber for?

Anonymkode: c6b29...3e5

Da må disse mennene få seg kompiser, kulturelle interesser, hobbyer som trening og reising samt en spennende og kul karriere, slik at de ikke bare ånder og lever for å kunne komme hjem til et rent og ryddig hus og knulle en utslitt hustru. Særdeles mange kvinner trives aller best som single, det blir faktisk stadig flere av dem, og her har tafatte mannebabyer MYE å lære. Hvis jukking er det eneste som betyr noe i livet, så kjøp helst en sexdukke som aldri sier nei.

Anonymkode: 18179...72b

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/4/2024 at 11:32 PM, AnonymBruker said:

80% av Norges befolkning forstår ikke hva du skriver. Hvorfor?

Strøm,mat,bensin JA det meste er blitt dyrere,MEN folk lever som før. Spiser samme mat, drikker pepsi max, rwiser til syden osv.

Alle klager,men 80% lever som før. Nordmenn har det flott uansett 😊

Anonymkode: 4daf8...1d5

80% lever nok ikke som før, de fleste har tatt økonomiske grep, selv om det ikke alltid merkes på utsiden, forbruksgjelden til Nordmenn øker mer, det er kanskje bare 20% som sliter, men mange av de resterende 80% har måttet tilpasse økonomien sin

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...