Gå til innhold

Matprisene øker jo hver uke, hva er dette for et spill? Jeg har fått NOK!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Nav vil sørge for en ny jobb til deg. Som renholder, i butikk, barnehage eller sykehjem. Alltid ledige stillinger å hente og tro meg. Nav har mange ordninger som skal utprøves før de kaster penger etter deg.

Anonymkode: 8d979...4a5

Det stemmer ikke, har levd på NAV før. Kjenner systemet godt :) 

Anonymkode: 3e8c7...ac3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lychees skrev (12 timer siden):

Vet du hva du bør gjøre? Handle i butikkene til «en av våre nye landsmenn». Kjempegodt utvalg, og gode priser. To fluer i ett smekk; du får billigere mat, og redusert fordommene dine 😉

Og kjøttet er ulovlig importert fordi de vil at dyra skal få strupen skåret over levende. Hurra!

Anonymkode: a531a...80b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som vil kan utnytte nav-systemet. Snart lønner det seg ikke å jobbe. Vi kommer aldri til å få råd til bolig i en by, mange unge menn i dag får seg aldri barn, kone eller hus om de ikke er velstående fra før. Hva skal de leve og jobber for?

Anonymkode: c6b29...3e5

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

De som vil kan utnytte nav-systemet. Snart lønner det seg ikke å jobbe. Vi kommer aldri til å få råd til bolig i en by, mange unge menn i dag får seg aldri barn, kone eller hus om de ikke er velstående fra før. Hva skal de leve og jobber for?

Anonymkode: c6b29...3e5

Alle unge menn (og kvinner) kan få seg egen bolig ihvertfall. Men kanskje ikke der de helst vil.

Anonymkode: 259aa...c20

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

De som vil kan utnytte nav-systemet. Snart lønner det seg ikke å jobbe. Vi kommer aldri til å få råd til bolig i en by, mange unge menn i dag får seg aldri barn, kone eller hus om de ikke er velstående fra før. Hva skal de leve og jobber for?

Anonymkode: c6b29...3e5

Ja, la nå endelig dette (også) gli over i denne evinnelige diskusjonen om stakkarslige menn som ikke får seg🙄

Anonymkode: 1b735...307

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumspterdiving, ingen dårlig samvittighet. Ta med brekkjern/hammer for å ta hengelåsen.

Anonymkode: 7d307...88f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det var voldsom økning denna uka.

Anonymkode: 9e8ac...f3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

De som vil kan utnytte nav-systemet. Snart lønner det seg ikke å jobbe. Vi kommer aldri til å få råd til bolig i en by, mange unge menn i dag får seg aldri barn, kone eller hus om de ikke er velstående fra før. Hva skal de leve og jobber for?

Anonymkode: c6b29...3e5

Slik har det vært lenge, er du lavlønnet så er NAV like greit. Fremtiden i Norge er jo en borgerlønn som erstattet NAV, det blir ikke så mye dyrere for samfunnet. Penger er at folket klarer seg selvstendig økonomisk, vi ser jo hvor ille det er i dag når folk faller utenfor.

Anonymkode: 3e8c7...ac3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Nei. 

Anonymkode: ccd28...3e5

Jo.

Anonymkode: 99f5e...ada

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Ja, det var voldsom økning denna uka.

Anonymkode: 9e8ac...f3f

Smør koster 67 kroner! Jeg trodde at de køddet. Den kostet 52 for bare et par uker siden. 

Anonymkode: 3a7dd...58a

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere må Moxe litt.

Anonymkode: bdd24...e7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Kjøper alle grønnsakene mine på et lokalt gartneri om sommeren. 
 

Kjøtt og fisk kjøper vi mye av hos Reko-ringen. 
 

Jeg prøver å ikke legge igjen en krone mer enn jeg må på Kiwi el. ;) 

Anonymkode: 540be...e03

Copy n paste.

Anonymkode: 8bafd...a8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Copy n paste.

Anonymkode: 8bafd...a8d

Det har ikke slått deg at det er samme person som skrev de innleggene? 

Anonymkode: 540be...e03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Druid skrev (15 timer siden):

Det har ikke noe med naivitet å gjøre. 

Det er lenge siden det var lett å tukle med regnskap. Det er en grunn til at man i stor grad har sluttet å kreve revisor: før forventet man god regnskapsskikk, nå er det ikke lenger et valg. Dataene blir registrert og sent automatisk. 

Det er en grunn til at du ikke har lov til å gjennomføre salg om kassaapparatet ikke har strøm.

Ja for det er helt umulig å ta seg betalt utenom kassa?😂 hørt om Vipps? Kontanter? Krypto? Du tror det nå er umulig å hvitvaske penger? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det har ikke slått deg at det er samme person som skrev de innleggene? 

Anonymkode: 540be...e03

Jepp.

Anonymkode: 8bafd...a8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prisene er tragikomiske. Jeg planlegger og handler her i huset og har gitt beskjed til min mann at han får ikke handle uten meg. Han tror varer i 50% er alltid billig. Han kjøper og lar halvparten råtne. Og han kjøper plastposer. 

Så nå er plastposer, brus, øl, ferdigpizza, sukkervarer, potetgull og mat fra varmtdisk fjernet fra utgiftene. 

Jeg har laget meg en perm for oversikt. Jeg handler bare på tilbud. Er ikke varen på tilbud skal vi ikke ha den. 

Jeg ser i SPAR-appen min at jeg har spart 15 741,- siste året. I REMA-appen står det 6455 (handler med Æ der). 

Jeg faster på søndager. 

Hygiene og hushold handler jeg på Normal og Lyreco. Kaffe kjøper jeg også på nett. 

Kjipt at prisene skal være slik, men jeg har om ikke annet fått meg en hobby. 

Mitt budsjett er da det samme som før pandemien. 

Brannfakkel: mange er tykke i Norge. Det koster mye penger å spise mer enn en trenger. 

Anonymkode: c5ea6...bd7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Prisene er tragikomiske. Jeg planlegger og handler her i huset og har gitt beskjed til min mann at han får ikke handle uten meg. Han tror varer i 50% er alltid billig. Han kjøper og lar halvparten råtne. Og han kjøper plastposer. 

Så nå er plastposer, brus, øl, ferdigpizza, sukkervarer, potetgull og mat fra varmtdisk fjernet fra utgiftene. 

Jeg har laget meg en perm for oversikt. Jeg handler bare på tilbud. Er ikke varen på tilbud skal vi ikke ha den. 

Jeg ser i SPAR-appen min at jeg har spart 15 741,- siste året. I REMA-appen står det 6455 (handler med Æ der). 

Jeg faster på søndager. 

Hygiene og hushold handler jeg på Normal og Lyreco. Kaffe kjøper jeg også på nett. 

Kjipt at prisene skal være slik, men jeg har om ikke annet fått meg en hobby. 

Mitt budsjett er da det samme som før pandemien. 

Brannfakkel: mange er tykke i Norge. Det koster mye penger å spise mer enn en trenger. 

Anonymkode: c5ea6...bd7

Hva er brannfakkelen her?

Anonymkode: 8bafd...a8d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, AnonymBruker said:

Smør koster 67 kroner! Jeg trodde at de køddet. Den kostet 52 for bare et par uker siden. 

Anonymkode: 3a7dd...58a

Hvor var det? Koster 59 på oda.

 

Anonymkode: 9e8ac...f3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Røveri.

r/norge - Hva er det som skjer med priser...?! Premium varianten koster nå 4kr mer enn vanlige...

Anonymkode: 9e8ac...f3f

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mr.Anon skrev (På 4.7.2024 den 12.56):

Nei, vi er altfor dumsnille og regjeringen kan gjøre absolutt hva dem vil med oss.

Hohoho! Vi er altfor dumsnille i forhold til store multikonsern som suger ut sine enorme overskudd. De store forretningsmenn kan gjøre akkurat hva de vil med oss. Der ligger saken ser du.

Anonymkode: 02beb...2ea

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...