srm Skrevet 15. februar 2006 #1 Del Skrevet 15. februar 2006 (endret) Innlegget er slettet i henhold til våre regler. Er du journalist eller lignende og ønsker å bruke forumet i jobb- eller studiesammenheng, må du ta kontakt med Gry (red) eller Hege, for finne en løsning i samråd med en av dem. Druscilla - mod Endret 15. februar 2006 av Druscilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2006 #2 Del Skrevet 15. februar 2006 hmm..lurer på hva som har stått her siden det er slettet.. Men som overskriften sier, hva liker dere å gjøre på en søndag?? SØndager er hellige for meg, det er fridagen min i uka. Den blir utnyttet godt sammen med de som står meg nærmest. Og søndag = søndagstur, eller hvertfall en eller annen form for sportslig aktivitet. Bare koser meg på søndager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -eline- Skrevet 15. februar 2006 #3 Del Skrevet 15. februar 2006 Jeg jobber hver søndag, enten jeg liker det eller ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 15. februar 2006 #4 Del Skrevet 15. februar 2006 Hvis jeg har fri kan det hende at jeg drar meg bort på treningssenteret for en aldri så liten spinningtime. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2006 #5 Del Skrevet 16. februar 2006 Søndager bare slapper jeg av og koser meg. God mat og tv. En skikkelig kosedag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. februar 2006 #6 Del Skrevet 16. februar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2006 #7 Del Skrevet 16. februar 2006 Jeg jobber av og til på søndager (noe skit!!!) men søndag for meg er å sove lenge, ,spise frokost og lese avisen (fra igår...), og drikke kaffe i godstolen. Jeg vil veldig gjerne ut i frisk luft, enten en spasertur langs veien eller en lengre tur i fjellet. Så er det skikkelig søndagsmiddag, altså noe som har tatt litt tid å lage og er ekstra godt. Om kvelden liker jeg å se film, enten på TV'n, video eller gå på kino. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2006 #8 Del Skrevet 18. februar 2006 Jeg har ALLTID fri på søndager Vanligvis kan jeg sove lenge på morran og kose meg lenge med frokosten! Så blir det ofte en lang tur i marka med kjæresten og bikkja! Det hender også at jeg bruker søndagen på å rydde i klesskapet, på hjemmekontoret mitt osv. Synes det er greit å gjøre det på dager jeg har godt tid! Jeg liker også å ta meg ekstra god tid på badet- ta en velværesøndag! Det er en bra avslutning på uka På kvelden er det ekstra god middag, ofte med venner på besøk. Så blir det ofte litt TV-titting litt senere på kvelden! Det eneste jeg ikke liker med søndager er at jeg må legge meg så tidlig, siden jeg alltid begynner halv 7-7 på jobb nesten hver mandag! ^Kine^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 19. februar 2006 #9 Del Skrevet 19. februar 2006 Sove lenge, daffe litt foran PC'n (som nå) og deretter blir det gjerne en runde med husarbeid. Har sjelden guts til å ta rengjøringa når jeg kommer fra jobb, så det er greit å ta ei økt om søndagen. Så blir det en god middag og av og til en spasertur langs veien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2006 #10 Del Skrevet 19. februar 2006 Sove lenge, daffe litt foran PC'n (som nå) og deretter blir det gjerne en runde med husarbeid. Har sjelden guts til å ta rengjøringa når jeg kommer fra jobb, så det er greit å ta ei økt om søndagen. Så blir det en god middag og av og til en spasertur langs veien. ← Uff, jeg orker heller ikke ta husarbeidet når jeg kommer fra jobb.. jeg orker ikke ta husarbeidet når jeg har fri heller.. drit i husarbeidet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 20. februar 2006 #11 Del Skrevet 20. februar 2006 Sove lenge, spise en god frokost, gå en lang tur, gå på café, se en fin film, spise god mat og være med venner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladebiten Skrevet 21. februar 2006 #12 Del Skrevet 21. februar 2006 Spiller kamper på søndagene, jeg. På kveldene er jeg ofte på kino, og vi har alltid litt "bedre" middager på søndager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 4. mars 2006 #13 Del Skrevet 4. mars 2006 April-oktober er vi ofte på tur-orientering dersom været er passe bra. Veldig kjekt, og motiverende for ungene. Ellers blir nok søndagen fort brukt til å komme ajour med husarbeid, for tiden er det mye oppussing og flytting/rydding. Kanskje en tur på treningssenteret eller bare slappe av sammen med familien... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest King James Skrevet 4. mars 2006 #14 Del Skrevet 4. mars 2006 Jeg gjør ingenting på søndager..Men i morgen tror jeg at jeg må vaske noe jeg ikke har lyst til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2006 #15 Del Skrevet 4. mars 2006 Jeg jobber... Men før det, pleide jeg å være ute. I skogen, på gåtur, sopptur, på svømming. Alene eller sammen med venner/familie. Og av og til blir det filmkveld med venninner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 4. mars 2006 #16 Del Skrevet 4. mars 2006 Jeg liker å lese bøker, se dvder og sitte forann pc. Leser også litt pensum. Slapper bare av, er som oftest inne hele søndagen. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 4. mars 2006 #17 Del Skrevet 4. mars 2006 Trening, turer ut i naturen med hunden, eller familiebesøk. Noen ganger lager vi vafler etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aloha Skrevet 5. mars 2006 #18 Del Skrevet 5. mars 2006 På søndager liker jeg best å gjøre minst mulig fornuftig. Sitter på KG, ser noen gode filmer, ser på TV, lager god mat og spiser godis. Hvis jeg finner på noe, blir det som regel kino eller søndagsmiddag med venner/familie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mandalay Skrevet 18. mars 2006 #19 Del Skrevet 18. mars 2006 drikke masse kaffe, dagdrømme, høre på musikk. gjøre-ingenting-med-god-samvittighet dagen, fordype meg i et eller annet emne som opptar meg for øyeblikket, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 21. mars 2006 #20 Del Skrevet 21. mars 2006 Gå på tur i nærområdet, eller en fjelltur. Liker også å bruke tid på å lage god, gammeldags søndagsmiddag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå