AnonymBruker Skrevet 4. juli #21 Del Skrevet 4. juli Så gutter som vil til fantastiske Thailand er alle horekunder? Anonymkode: 3d9dd...7ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sponger Skrevet 4. juli #22 Del Skrevet 4. juli (endret) AnonymBruker skrev (4 timer siden): Han jeg bor sammen med holder kontakt med fem venner fra ungdomsskolen og videregående. Er kjempefint, det. Nå er de 30 neste år og har lyst til å ta en guttetur sammen. Meningen er at damene (tre av dem har samboere/er gift) reiser med dem, og så er de igjen noen dager etter at vi reiser hjem. De diskuterer alternativene åpent og det står mellom Middelhavet (Hellas/Italia) og Thailand. Jeg kjenner at jeg er skeptisk til gutteturer til Thailand, men har jeg fordommer? Anonymkode: 0a2ca...852 Det kommer helt an på gutta det.. De fleste jeg kjenner holder seg unna prostitusjon. Jeg holder meg unna det selv. Jeg dro til Phuket kliss alene, den gangen jeg var singel, og kom hjem uten å ha hatt noen kvinnelig omgang. Det var også planen. Endret 4. juli av Sponger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli #23 Del Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg skjønner at noen kvinner foretrekker å ikke vite om utroskapet og forklarer det med "sunt forhold" og at man "må ha tillit". Hvis typen din drar på en strippeklubb, regner du med at han sitter der med lukkede øyne, ikke sant? Anonymkode: a39c7...1a1 Du høres desillusjonert ut. Du trenger ikke overføre dine egne traumer på andre. Anonymkode: fccc4...e26 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli #24 Del Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Du høres desillusjonert ut. Du trenger ikke overføre dine egne traumer på andre. Anonymkode: fccc4...e26 Ok 😀 Anonymkode: a39c7...1a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli #25 Del Skrevet 4. juli Høres mest ut som du er usikker på samboeren din. Og hvorfor skal damene dra hjem først? Det er helt sikkert opplevelser som han synes er stas (øldrikking?) og opplevelser som du ønsker deg som samboeren ikke er interessert i (yoga eller massasje, for eksempel) og som er gøyere å ha med seg jente-venner på. Mitt forslag er at du jobber for å bli godt kjent med de andre kvinnene som skal være med, og at dere lager deres eget opplegg. Så kan dere ta samme flyet hjem. Anonymkode: 36793...392 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli #26 Del Skrevet 4. juli Sponger skrev (1 time siden): Det kommer helt an på gutta det.. De fleste jeg kjenner holder seg unna prostitusjon. Jeg holder meg unna det selv. Jeg dro til Phuket kliss alene, den gangen jeg var singel, og kom hjem uten å ha hatt noen kvinnelig omgang. Det var også planen. Forskjell på å være alene og med gutta som oppfordrer hverandre med "kom igjen a" og sånt Anonymkode: a39c7...1a1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli #27 Del Skrevet 4. juli Temmelig fordomsfult og kunnskapsløst å dømme de bare pga det er snakk om Thailand. Minner meg om eksen som påsto at damer og horer var eneste grunn for at menn drar til Thailand😂 Ingen som har fått med seg at Thailand er et fantastisk flott sted, med flotte nebbesjee og uendelig mye mer å bedrive tiden med enn med horer? Skjlmmer dere ikke selv hvor furdunsfullt dette er? Pinlig Anonymkode: e4fbd...145 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Druid Skrevet 4. juli #28 Del Skrevet 4. juli takinova skrev (2 timer siden): Guttetur til Thailand....Hva er det egentlig å gjøre der på "guttetur"? Italia møter alle behov. Mat, kultur, fotball, vingårder, kjøre sportsbil, historie, opera. Strengt tatt har du akkurat samme tilbudet i Thailand, bare billigere. (muligens ikke vingårder, men jeg er 100% at det finnes noe analogt) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli #29 Del Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Forskjell på å være alene og med gutta som oppfordrer hverandre med "kom igjen a" og sånt Anonymkode: a39c7...1a1 Det du skisserer der, at menn rundt 30 oppfordrer hverandre til å kjøpe sex og roper "kom igjen a" til hverandre for å tilskynde sexkjøp, er virkelig helt fjernt for de aller fleste kompisgjenger. En gjeng noenlunde normale, veltilpassede menn på 30 med samboere og koner står da virkelig ikke og brøler "kom igjen a, din taper, ligg med noen hoooorer!!!" til hverandre så fort damene har gått hjem. Jeg var på en tilsvarende guttetur da jeg var 25, og det du beskriver er virkelig en ren karikatur for de aller, aller fleste. Anonymkode: 83253...41b 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli #30 Del Skrevet 4. juli Jeg var forvørig i Thailand nå i vår, da sammen med kjæresten (jeg mann, hun kvinne), og det var et fantastisk land på all verdens måter. Drar veldig gjerne tilbake. Skulle jeg en gang være der med en kompis eller tre fremfor dama vil vi selvfølgelig snorkle, spise og oppleve en haug med kule ting sammen. Sexkjøp ville derimot ikke vært et tema (annet enn kanskje noen bemerkninger med avsky), slik det aldri har vært tema på tidligere gutteturer heller. Det er oppriktig trist om enkelte tror det liksom bare er en eller annen fasade alle normale menn holder på frem til ingen kvinner hører oss. Det må være vondt å være så mistroisk, enten man har blitt det av dårlige erfaringer eller bare er sånn anlagt. Anonymkode: 83253...41b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli #31 Del Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (4 timer siden): Så gutter som vil til fantastiske Thailand er alle horekunder? Anonymkode: 3d9dd...7ba Jepp. Anonymkode: 0a336...6b1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli #32 Del Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (5 timer siden): Forskjell på å være alene og med gutta som oppfordrer hverandre med "kom igjen a" og sånt Anonymkode: a39c7...1a1 * ting som aldri skjer i de aller fleste guttegjenger. Har aldri opplevd at noen har kjøpt sex på guttetur og om de har det, så er det i så fall noe de har gått veldig stille i dørene med. De aller færreste synes sexkjøp er greit. Anonymkode: 93779...898 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
takinova Skrevet 5. juli #33 Del Skrevet 5. juli Druid skrev (16 timer siden): Strengt tatt har du akkurat samme tilbudet i Thailand, bare billigere. (muligens ikke vingårder, men jeg er 100% at det finnes noe analogt) Men reise jorda rundt når man kan være på sykkelen på vei til nærmeste strand i Sør-Italia etter 2 timer i fly fra Norge? Thailand er familieferie for meg, guttetur krever litt mer action. Vil man feste hardt med strippere og på dagtid kjøre panservogn og skyte med Uzi, så kan man bare dra til et av landene i øst-europa. Trenger ikke reise verden rundt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fremmed fugl Skrevet 5. juli #34 Del Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (16 timer siden): Det du skisserer der, at menn rundt 30 oppfordrer hverandre til å kjøpe sex og roper "kom igjen a" til hverandre for å tilskynde sexkjøp, er virkelig helt fjernt for de aller fleste kompisgjenger. En gjeng noenlunde normale, veltilpassede menn på 30 med samboere og koner står da virkelig ikke og brøler "kom igjen a, din taper, ligg med noen hoooorer!!!" til hverandre så fort damene har gått hjem. Jeg var på en tilsvarende guttetur da jeg var 25, og det du beskriver er virkelig en ren karikatur for de aller, aller fleste. Anonymkode: 83253...41b Man går ut på kvelden. Går inn på en bar, drikke litt øl og spille biljard. Kommer da noen jenter som vil snakke og bli med og spille. Man har det hyggelig sammen med disse sex arbeiderne, sier ha det å går videre. Kvelden etter så vil Stian som fikk så god kontakt med Pham gå til samme bar igjen. Pham og venninne blir med på biljard også neste kveld, og Pham spør Stian om han og vennene ikke har lust å bli med på et sted der Thai fester. Stian maser og kompisene sier ja, så dem kjøper ut Pham og hennes venninner fra baren, og drar til neste sted sammen... Tror man bør forstå de ulike typene av prostitusjon i Thailand. Jeg har ikke peiling på hvilke disse mennene fra HI er, hvem som er leder i deres gjeng, hva dem har for felles kultur i sin gruppe.... Men er kun naivt å ikke se at Thailand byr på spesielle utfordringer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli #35 Del Skrevet 5. juli Jeg tror ikke jeg hadde vært sammen med en mann hvor jeg tenkte det var sannsynlig at kom til å bedra meg med en prostituert i Thailand om han fikk sjansen. Anonymkode: 35c34...844 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli #36 Del Skrevet 5. juli Da kan dere bare ta en jentetur til Gambia neste år, mon tro om pipen får en annen lyd da… Anonymkode: 46c9c...20a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli #37 Del Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (20 timer siden): Hva er det å finne på i Thailand? Utenom disse her aktivitetene som nevnes her i tråden... Er det drikking og festing, så vel, da sier det seg muligens selv hva de søker... Er det attraksjon de vil se/gjøre, eller hva er det som appellerer? Jeg ville latt min mann reise uten å tenke at han kom til å si ja til sånt noe, men det ville ikke overraska meg om han ble det tilbudt direkte i fleisen enkelte steder. Anonymkode: f702b...034 Tydelig at du aldri har vært i Thailand, Thailand er så mye mer en prostitusjon, og festing. Det er blant annet et av verdens mest populære steder for dykking. Anonymkode: dfe7e...a6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sponger Skrevet 5. juli #38 Del Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (20 timer siden): Forskjell på å være alene og med gutta som oppfordrer hverandre med "kom igjen a" og sånt Anonymkode: a39c7...1a1 Hva slags gutter har dere egentlig erfaring med? 😂 Det er forskjell på gutter og menn. Menn har integritet og lar seg ikke påvirke så lett. Jeg står fortsatt for det jeg skrev i min forrige kommentar, når det gjelder slik. Jeg vet det, for jeg har sett hvordan de reagerer når noen prøver å påvirke de. Jeg vet også hvordan de reagerer når noen prøver å være utro. Det å føkke opp en familie med utroskap er ikke akseptert i min omgangskrets. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli #39 Del Skrevet 5. juli takinova skrev (På 4.7.2024 den 14.15): Guttetur til Thailand....Hva er det egentlig å gjøre der på "guttetur"? Italia møter alle behov. Mat, kultur, fotball, vingårder, kjøre sportsbil, historie, opera. Eh hva tror du det rr å gjøre der ? Anonymkode: 09acc...897 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå