Gå til innhold

Hvor gammel er du når barna dine er myndige?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Obs! Kun kvinner 

…og ikke svar hvis det er mulig du får flere barn. 

Anonymkode: 60a6c...22d

48 og 51

Anonymkode: cbccc...283

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eldste fyller 18 i år og da er jeg 43. Kommer til å være 50 når minste blir 18. Fikk barn som 25 åring og har ikke angret et sekund. Levde livet før barn og lever det med barna også. Reiser, tatt ny utdannelse og nå som barna begynner å bli store så kan vi ta en natt på hotell når vi vil uten å måtte styre med barnevakt. Elsker det. Og elsker å være med barna våre. Nå er vi på en lengre reise langt unna Norge og både vi og barna elsker det 🥰

Anonymkode: 2475f...906

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 og 52

Anonymkode: 3b280...8c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 når eldste er myndig og 50 når yngste er myndig. 

Anonymkode: 9d43e...cf5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

52 når yngste er myndig.

Anonymkode: 9020a...036

Me too :) 

5o er det nye 40 - så det blir bra :D 

Anonymkode: 836d8...774

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48

Anonymkode: 33d40...66f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var 42

Anonymkode: cbf2d...212

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54. Håper på en til, så forhåpentligvis 55-56 og.

Anonymkode: adcc5...56c

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 og 51. 

Anonymkode: ca717...c6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Eller man kan synes synd på de som fikk barn i 20-årene, som gikk glipp av ungdommen sin og går og gleder seg gjennom barnas oppvekst til å endelig leve og reise når barna blir myndige. Det er noe eget å reise i 20-årene, da er du spontan vill og fri og blir kjent med masse folk. Dere har virkelig gått glipp av noe der, men for all del reis fra ungdommene deres for å «oppfylle» dere selv når dere er 50!

Anonymkode: 2bc01...f20

Fikk barn i 20-årene og reist det jeg ønsket både med og uten barn gjennom årene. Enklere med sprekere selv og sprekere besteforeldre. Ønsket meg flere barn senere, så forstår de som satset senere også, sålenge helsa er god (man har jo ingen garantier da), men er glad for at muligheten ikke dukket opp for meg nå når jeg ser samfunnet og verden. Tilfreds med hva livet bringer til enhver tid. 

Anonymkode: cbf2d...212

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 (54 og 56)

Anonymkode: 933f8...023

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 og 47… hjelpes meg, nå angret jeg plutselig på at jeg ikke begynte å få unger tidligere.

Anonymkode: 447ea...9ef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eldste ble myndig i fjor da var jeg 43, er 46 når neste blir myndig.

Anonymkode: 2986f...8dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

41 og 49

Anonymkode: db893...af9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Eller man kan synes synd på de som fikk barn i 20-årene, som gikk glipp av ungdommen sin og går og gleder seg gjennom barnas oppvekst til å endelig leve og reise når barna blir myndige. Det er noe eget å reise i 20-årene, da er du spontan vill og fri og blir kjent med masse folk. Dere har virkelig gått glipp av noe der, men for all del reis fra ungdommene deres for å «oppfylle» dere selv når dere er 50!

Anonymkode: 2bc01...f20

Jeg studerte og bodde et år i utlandet, festing har jeg aldri brydd meg det døyt om.

Har reist land og strand rundt i alle år, MED barn og uten barn. Og det er turene med barna som har vært de mest interessante.

Jeg står godt og trygt i hvem jeg er.

Enhver som kaller 20-årene for ungdomstid vil uansett ikke være modne nok til å bli foreldre uansett så like greit at man venter da.

38 og 40 var jeg da mine ble 18

Anonymkode: 07427...2c4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 og 49. Skal absolutt IKKE ha flere barn.

Anonymkode: 9c17e...dbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Me too :) 

5o er det nye 40 - så det blir bra :D 

Anonymkode: 836d8...774

Åååå, håper det stemmer for min del, og at 40-åra er de nye 30-åra😃

Anonymkode: 9c17e...dbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34

Anonymkode: 93256...36a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en som ble myndig i juni. Ble 43 i juni selv

Anonymkode: 3ec6a...18a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig at enhver tråd her på KG alltid må utvikle seg til kritikk eller nedsnakking av andre. Enkelte klarere bare ikke å la være å kritisere andre. Går det ikke an å bare svare på spørsmålet uten å insinuere eller til og med si rett ut at det er synd på de som har unge foreldre som ikke har reist og festet fra seg eller at man blir gammel og utslitt besteforelder i 60-årene. Og til det siste: Seriøst, hva slags 60-åringer kjenner dere egentlig? Føler dette er litt samme holdning som tenåringer har som tror livet er slutt etter 30. Min 84 år gamle tante reiser utenlands flere ganger i året og går 10 km tur hver eneste dag. Det samme gjør både mine og min manns foreldre i 70-årene. Tror de og alle deres venner hadde ledd seg i hjel av hva enkelte tror om folk som er 10-20-30 år yngre enn dem. :ler2:

Men viktigst av alt: Når man svarer på innlegg på KG er det faktisk ikke nødvendig å kommentere andres valg i det hele tatt! 

Anonymkode: 36024...72f

  • Liker 5
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...