Gå til innhold

Trekant med to menn som kvinne

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

14 hours ago, AnonymBruker said:

aner ikke hvordan man egentlig kommer i kontakt med folk som er lystne på slikt. Anonymkode: a2d8e...b8f

Hvis du sender en melding kan jeg gi et tips.. Eller, vi kan ta det her: Dropp å skrive som den teite AnonymBruker. Du må sikkert sperre en del brukere for å berge inn-boksen, men så gjør det.

9 hours ago, Tått said:

Er du veltrent og " absolutt innafor alle sånne skalaer" 😄 kan det umulig være vanskelig å få to menn til å knulle gørra utav deg i en saftig trekant..Hadde som sagt stilt opp på flekken og det vil de fleste menn som får kuken til å stå gjøre tror jeg.

Amen! Så var det om hannkattene er veltrente og " absolutt innafor alle sånne skalaer". Jeg stiller til is/øl/kaff/audition i hovedstaden og tar dommen med fatning. Det har vist seg å være HELT trygt: alt og alle fordamper når det blir snakk om å treffes :D

Harr'u sett..: det ligger en handske på bakken der .. 🙃

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 hours ago, Bamseklemmer said:

Jeg kjenner noen "kakser" som betaler utrolig mye, for å ha ei "kokka" med seg på sine fiske og hytteturer. Hun får alt hun peker på og forlanger til turen.. Fly, drosje tur retur.. Kost og losji.. og en ekstra påminnelse som skaper gjensynsglede til neste gang.
Noen av disse er jo gift, så det frister vel ikke.. Men de ser heller ikke på "kokka" som ei hore, hun blir behandlet meget godt og med omhu har jeg hørt. Jeg kommer ikke med noen avsløringer, så dette er ikke ment som et tilbud.. Så slike "kakser" og "kokker" finnes det vel en del av.. men de er jo også glad i sex, som så mange av oss andre er🙈

Nå var altså ikke fantasien min å bli hore, eller selskapskvinne, for de som syns det høres bedre ut.

Anonymkode: a2d8e...b8f

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Nå var altså ikke fantasien min å bli hore, eller selskapskvinne, for de som syns det høres bedre ut.

De merkeligste skruer kommer frem når slike spørsmål stilles på KG😄😄

Anonymkode: 9b60d...988

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei for all del.. det var ikke min tanke heller. Du må jo sørge for å ha en godfølelse etter å hatt sex, det må vi jo alle som deltar. Ingen god følelse å være horebukk heller, så jeg er i grunn enig med deg..

Jeg tenkte bare du var litt eventyrlysten.. og glad i mat og natur.. med hyggelig samvær i ei komfortabel hytte med menn på fisketur😆

Endret av Bamseklemmer
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

De merkeligste skruer kommer frem når slike spørsmål stilles på KG😄😄

Anonymkode: 9b60d...988

Ja.. jeg er en pussig skrue med mye fantasier👏 Det ble bare en fisketur, for det ble krasj i hodet mitt.. Jeg ville heller vært alene med 4 kvinner på fisketur😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Jeg har for det meste vært i forhold i mitt liv, men nå er jeg single og i starten av 40-åra.
En fantasi jeg selv har hatt lenge, er å ha sex med to menn samtidig......

Er det få menn som vil være med samme dame samtidig?

Er jorda rund? Utfordringa er heller å finne noen som vil funke sammen, og sammen med deg. Tilbydere er det mer enn nok av.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dropp å skrive som anonym her inne, så skal du se det dukker opp muligheter.

Anonymkode: 9fce2...518

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 3.7.2024 den 20.55):

Jeg har for det meste vært i forhold i mitt liv, men nå er jeg single og i starten av 40-åra.
En fantasi jeg selv har hatt lenge, er å ha sex med to menn samtidig. Suge den ene mens den andre knuller meg, ha en analt og en foran (men det siste tror jeg nok er bedre i fantasien enn i virkeligheten!)
Nå som jeg derimot er single, slo det meg at jeg faktisk kan gjøre dette. Men jeg aner ikke hvordan man går frem, eller om dette er noe
særlig stas i virkeligheten? Noen som har tips eller erfaringer? Jeg er ikke interessert i trekant med en annen kvinne, det tenner meg ikke særlig. Er det få menn som vil være med samme dame samtidig?

Jeg ville prøvd å komt inn i swingers miljøet og hørt litt rundt om de kjenner til noen. SpicyMatch er en populær app for swingers

Anonymkode: 50e75...ef0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og en kamerat har sjekket opp kvinner sammen og tatt de med på trekant noen ganger. Vi er begge hetero og ingen sexuel kontakt mellom oss. Men vi syns dette er gøy å gjøre sammen og kvinnene har likt det svært godt :)

Anonymkode: b81a5...189

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Har hatt trekant med en kamerat, om du skal ha 2 tilfeldige må du først finne en som er åpen for det, det er utrolig digg å dele ei dame sånn! Du finner nok mange menn

Anonymkode: de1b0...4d0

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/3/2024 at 9:25 PM, AnonymBruker said:

Takk! Kanskje jeg skal tørre å melde meg inn på noen av disse appene. Tinder sjekket jeg bare lett for evt dates, men det syns jeg ble verken eller. Kanskje bare gå rett på de mer seksuelt eksplisitte appene.

Nja, på de appene er det markant lavere kvalitet på folkene. Det er som oftest de som ikke ser bra nok ut til å lykkes på Tinder. 

Anonymkode: d95cd...70f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Nja, på de appene er det markant lavere kvalitet på folkene. Det er som oftest de som ikke ser bra nok ut til å lykkes på Tinder. 

Anonymkode: d95cd...70f

Det var da også en påstand. 

Anonymkode: 611e3...d68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 3.7.2024 den 20.55):

En fantasi jeg selv har hatt lenge, er å ha sex med to menn samtidig. Suge den ene mens den andre knuller meg, ha en analt og en foran (men det siste tror jeg nok er bedre i fantasien enn i virkeligheten!)
Nå som jeg derimot er single, slo det meg at jeg faktisk kan gjøre dette. Men jeg aner ikke hvordan man går frem, eller om dette er noe
særlig stas i virkeligheten? Noen som har tips eller erfaringer? Jeg er ikke interessert i trekant med en annen kvinne, det tenner meg ikke særlig. Er det få menn som vil være med samme dame samtidig?

Meld deg inn på spicymatch, eller dra på en swingers club, f eks club fantasy i Tønsberg eller Oslo. Eller hvis er du er ute og reiser, klubber i København som cityswingers.

Anonymkode: ed3ea...3d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tått skrev (På 4.7.2024 den 2.16):

Er du veltrent og " absolutt innafor alle sånne skalaer" 😄 kan det umulig være vanskelig å få to menn til å knulle gørra utav deg i en saftig trekant..Hadde som sagt stilt opp på flekken og det vil de fleste menn som får kuken til å stå gjøre tror jeg.

Men vil man egentlig ha slike menn som vanker på KG og skriver "knulle gørra utav deg" på forum? Nei takk.🤮

Anonymkode: 2c7df...593

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...