Natta1980 Skrevet 5. juli 2024 Forfatter #61 Del Skrevet 5. juli 2024 Motelvibes skrev (2 timer siden): Realisme og realitet er to forskjellige begrep. Så ja, vær så god. 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2024 #62 Del Skrevet 7. juli 2024 Natta1980 skrev (På 3.7.2024 den 17.03): tomatpure glass - syns d blir litt på spissen da Det er ikke "på spissen". Det er du som røyker, ergo er det ene og alene ditt ansvar å ta hånd om sneipene på en ordentlig måte, inkludert at lukten ikke skal være til plage for andre. Jeg røyker, og har i mange år hatt en liten blikkeske med lokk i lomma eller vesken. Der havner alle sneipene. Tømmer boksen hjemme i eget restavfall-søppel. Anonymkode: 85355...31a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Natta1980 Skrevet 7. juli 2024 Forfatter #63 Del Skrevet 7. juli 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det er ikke "på spissen". Det er du som røyker, ergo er det ene og alene ditt ansvar å ta hånd om sneipene på en ordentlig måte, inkludert at lukten ikke skal være til plage for andre. Jeg røyker, og har i mange år hatt en liten blikkeske med lokk i lomma eller vesken. Der havner alle sneipene. Tømmer boksen hjemme i eget restavfall-søppel. Anonymkode: 85355...31a Ja, det er jo lurt. Skal prøve å få tak i noe sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Natta1980 Skrevet 4. oktober 2024 Forfatter #64 Del Skrevet 4. oktober 2024 En oppdatering,- jeg fikk medhold i Dnb. Fikk penger tilbake i en reklamasjonssak med dem for de pengene som hotellet trakk meg for. Det etter bevis for kommunikasjon med hotellet. Ok jeg skjønner, her i tråden snakker man om hvor mye man hater røyk, men ikke glem, at det også finnes mange der ute som er ute etter å utnytte og tjene noen kroner på deg. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå