Gå til innhold

Dårlig opplevelse på London hotell


Natta1980

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Du kunne jo bare spurt i resepsjonen om hvor du skulle kaste sneipene. Da ville de også vært klar over at du gikk ut for å røyke og ikke belastet deg. Skjønner ikke hvordan du kunne tro at det var en god ide å legge igjen stinkende sneiper på rommet.

Anonymkode: 9e277...7ae

er ikke så lett å henvende seg til en mann i dress om sneiper :) tenkte at når søppel var fjernet så var den fjernet men men ser jo andres side nå også. men i og med at innsjekk er 1500, på tre timer bør de jo få lukten ut. er jo ikke klorin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ai, om du har latt sure, gamle sneiper ligge på rommet, lukter det garantert. Om rommet er ubeboelig grunnet lukt, kan det tenkes at de har retten på sin side. Men du kan jo lese nøye igjennom all informasjon om opphold på hotellet, eventuelt få en jurist til å se igjennom det. Om det ikke står noe som helst om at du kan bli belastet om rommet er ubeboelig etter deg, så får du eventuelt ta det videre.

Anonymkode: fdd13...48a

ja syns d var rart de nevnte d først på utsjekk og ikke før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Røykere forstår ikke hvor lenge og godt røyklukten henger igjen. Her har det luktet av deg, klærne dine og i tillegg fra sneiper i søpla.  Vil tro at renholdspersonalet har kjent røyklukten i det de kom inn på rommet og når de så finner sneipene, så er de ikke i tvil om at du har røkt der.

Jeg tror ikke du kommer noen vei med dette for de har jo "bevis", og du burde ikke lagt igjen sneiper på et røykfritt rom.

Anonymkode: 9e277...7ae

Kan ikke annet en å stemme i på denne. Som eneste ikke røyker i en familie av røykere, så har jeg forsøkt å ha denne diskusjonen i en evighet uten å nå frem. Røyk som har satt seg i klær, hår og munnen, samt sure sneiper lukter minst like ille som utedo eller råtten fisk.

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

men nå gikk det faktisk opp et lys for meg - ikke røyk - ja, null sneiper og null røyking på kveldstid :) man lærer så lenge man lever tjohei. :)

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der jeg jobber er det en eller to røykere som jobber et par etasjer over. Har de tatt heisen etter en røyk utenfor stinker det i heisen etterpå, og jeg vet ikke hvor lenge etterpå det er snakk om. Det er så ille at jeg har lurt på om de faktisk røyker inni heisen. Men jeg har kontor på grunnplan og ser de stå rett utenfor vinduet med røyken. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natta1980 skrev (23 minutter siden):

ja det gjør det, det stinker, men ikke som å ha røyket i selve rommet. objekt fjernet - problemet løst spør du meg. røyker man sitter det jo i i timesvis, me en røykpakke som fjernes - 3000? nei

Det lukter verre av sneipene. Så det her kan du helt for selv og "boten" er vell fortjent. 

Røyklukten vil henge igjen lenge. Og innsjekk er like etter utsjekk. Så det rommet måtte vaskes grundig og luftes før neste gjest, og det er din skyld. Det er søppelbøtter over alt i London, hvorfor kastet du den ikke ute? Folk røyker mer i London enn i Norge, det er mer vanlig der. Så det å ikke kaste sneipene ute er bare rart gjort av deg.

Anonymkode: 7c314...13d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Natta1980 skrev (Akkurat nå):

ja syns d var rart de nevnte d først på utsjekk og ikke før.

Det er egentlig rart de nevnte det i det hele tatt, for de bruker ikke å nevne sånt. Men mulig de har fått klage fra renholderne angående ditt rom, også sjekket de selv etter du dro. Jo flere netter du ble på rommet, jo mer vil det dessverre stinke.

Men det står gjerne masse informasjon på hotellets nettside eller at det ligger i mapper på hotellrommet, rundt ditt ansvar og hotellets regler. Mulig du har fått noe på mail også? Men som sagt; sjekk hva som står i informasjon fra hotellet. Det er mulig de ikke kan trekke deg for en natt ekstra, om det ikke er noen som helst opplysninger om det. 

Anonymkode: fdd13...48a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det lukter verre av sneipene. Så det her kan du helt for selv og "boten" er vell fortjent. 

Røyklukten vil henge igjen lenge. Og innsjekk er like etter utsjekk. Så det rommet måtte vaskes grundig og luftes før neste gjest, og det er din skyld. Det er søppelbøtter over alt i London, hvorfor kastet du den ikke ute? Folk røyker mer i London enn i Norge, det er mer vanlig der. Så det å ikke kaste sneipene ute er bare rart gjort av deg.

Anonymkode: 7c314...13d

av og til ser man ikke trærne for vinden er det noe som heter.

utsjekk var 12, innsjekk 15, ingen søppelbøtter der. tenkte jeg var '"snill" som tok den i pakken min, men neida. men som sagt, jeg ser alt nå, det var et IKKE RØYK rom, og derfor skal det ikke ha noe å gjøre med røyking uansett om det så var bare en eneste sneip. så neste gang blir jeg ikke  ha noe med røyk å gjøre inne på rommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er egentlig rart de nevnte det i det hele tatt, for de bruker ikke å nevne sånt. Men mulig de har fått klage fra renholderne angående ditt rom, også sjekket de selv etter du dro. Jo flere netter du ble på rommet, jo mer vil det dessverre stinke.

Men det står gjerne masse informasjon på hotellets nettside eller at det ligger i mapper på hotellrommet, rundt ditt ansvar og hotellets regler. Mulig du har fått noe på mail også? Men som sagt; sjekk hva som står i informasjon fra hotellet. Det er mulig de ikke kan trekke deg for en natt ekstra, om det ikke er noen som helst opplysninger om det. 

Anonymkode: fdd13...48a

de rengjorde rommet hver dag i en uke uten å si noe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natta1980 skrev (2 timer siden):

det sto intet forbud, hva om jeg hadde lagt igjen bananskall?

Lukten av bananskal henger ikke igjen, og de færreste reagerer på bananlukt. Det skjønner du også.

Hadde jeg vært deg så hadde jeg ganske enkelt spurt etter askebeger. 

Endret av Macro
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Macro skrev (3 minutter siden):

Lukten av bananskal henger ikke igjen, og de færreste reagerer ikke på bananlukt. Det skjønner du også.

Hadde jeg vært deg så hadde jeg ganske enkelt spurt etter askebeger. 

ja nei neste gang tar jeg med meg faenskapen og kaster den langt uti hutiheita :)

men som sagt forstår nå, IKKE RØYK rom. det betyr ingen røyk whatever. men syns de burde ha kontaktet meg før de trakk kortet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natta1980 skrev (Akkurat nå):

ja nei neste gang tar jeg med meg faenskapen og kaster den langt uti hutiheita :)

men som sagt forstår nå, IKKE RØYK rom. det betyr ingen røyk whatever. men syns de burde ha kontaktet meg før de trakk kortet.

Du liker å lage problemer du? Røyken skal hvor som helst men IKKE i askebeger? Du lager deg selv problemer ved å la være å spørre om askebeger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natta1980 skrev (1 minutt siden):

de rengjorde rommet hver dag i en uke uten å si noe

Ja, men sure sneiper lukter mer og mer for hver dag og setter seg i tak og vegger. Det kan også være nye gjester som har klagd på lukten, og at det først da er noen som har sjekket rommet. Det er ikke sikkert renholderen har luktet det, om vedkommende røyker selv for eksempel.
 

Men det er uansett ikke poenget, poenget er at du må sjekke hva som står i informasjonen fra hotellet. Det er jo ingen tvil om at det må ha lukter fra rommet, hotell finner ikke bare på sånt.

Anonymkode: fdd13...48a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Macro skrev (10 minutter siden):

Du liker å lage problemer du? Røyken skal hvor som helst men IKKE i askebeger? Du lager deg selv problemer ved å la være å spørre om askebeger. 

som sagt en ansatt som jobbet der og ikke spurte om askebeger han heller, det er noe som heter gateaskebeger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Ja, men sure sneiper lukter mer og mer for hver dag og setter seg i tak og vegger. Det kan også være nye gjester som har klagd på lukten, og at det først da er noen som har sjekket rommet. Det er ikke sikkert renholderen har luktet det, om vedkommende røyker selv for eksempel.
 

Men det er uansett ikke poenget, poenget er at du må sjekke hva som står i informasjonen fra hotellet. Det er jo ingen tvil om at det må ha lukter fra rommet, hotell finner ikke bare på sånt.

Anonymkode: fdd13...48a

nei ikke for hver dag, dette skjedde dagen på utsjekk. mulig noen pakker røyk før eller siden, men ingen sa noe da, det burde de ha gjort hvis de var så ille og jeg skulle bli en uke. søpla ble jo tømt hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natta1980 skrev (34 minutter siden):

et røykfritt rom, godt poeng, det har du helt rett i :) men er ikke "lett" å være røyker alltid heller. man tenker at røykingen foregår ute og that's it.

Jeg har en venninne som røyker, og hun har alltid med en liten boks med lokk, typ tomt tomatpuré-glass, som hun kaster sneipene i. Så lukter iallfall ikke sneipene (selv om hun selv stinker røyk).

Jeg mener hotellet gjorde rett her. For oss som ikke røyker stinker sneiper, og lukta kan sitte i lenge etter sneipene, og den som har røykt, har forlatt rommet. Kanskje hen som skulle vaske siste gang var ikke-røyker, mens vedkommende som hadde vasket før røykte selv, og dermed ikke kjente lukta på rommet ditt. 

Anonymkode: 9e492...fa0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Natta1980 skrev (1 time siden):

det sto intet forbud, hva om jeg hadde lagt igjen bananskall?

Spiller du dum, eller er dette tull?

Halvrøkte sigaretter stinker verre enn noe annet. Når reglene er ingen røyk på rommet, betyr det også sneiper… 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Jeg har en venninne som røyker, og hun har alltid med en liten boks med lokk, typ tomt tomatpuré-glass, som hun kaster sneipene i. Så lukter iallfall ikke sneipene (selv om hun selv stinker røyk).

Jeg mener hotellet gjorde rett her. For oss som ikke røyker stinker sneiper, og lukta kan sitte i lenge etter sneipene, og den som har røykt, har forlatt rommet. Kanskje hen som skulle vaske siste gang var ikke-røyker, mens vedkommende som hadde vasket før røykte selv, og dermed ikke kjente lukta på rommet ditt. 

Anonymkode: 9e492...fa0

tomatpure glass - syns d blir litt på spissen da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motelvibes skrev (7 minutter siden):

Spiller du dum, eller er dette tull?

Halvrøkte sigaretter stinker verre enn noe annet. Når reglene er ingen røyk på rommet, betyr det også sneiper… 

jada, skjønner det nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natta1980 skrev (1 time siden):

det sto intet forbud, hva om jeg hadde lagt igjen bananskall?

Jo, du sier selv at det er ett røykfritt rom, røykfritt betyr at det ikke skal lukte røyk der, at all! 

Anonymkode: dbd03...2ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...