Gå til innhold

50 års dag


Piperen

Anbefalte innlegg

Jeg har vært på kurvfest både til 60 års dag og gullbryllup (samt andre aldre/anledninger), og hadde ikke betenkt det til en 50-års dag. 
Høres hyggelig ut med en stor feiring, enten maten blir sånn eller sånn. 😊

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for tråden! Jeg er bedt i bursdag der vi skal ta med en rett hver, så fint å hente inspirasjon her :)

Anonymkode: 8926a...36b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daisy-love skrev (På 5.7.2024 den 20.03):

Jeg har vært på kurvfest både til 60 års dag og gullbryllup (samt andre aldre/anledninger), og hadde ikke betenkt det til en 50-års dag. 
Høres hyggelig ut med en stor feiring, enten maten blir sånn eller sånn. 😊

Ja, og for min del er det veldig greit å slippe å gå rundt i butikker for å handle gaver. Veldig greit å bare kunne ta med en rett istedenfor😊

Anonymkode: 552bb...da3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Ja, og for min del er det veldig greit å slippe å gå rundt i butikker for å handle gaver. Veldig greit å bare kunne ta med en rett istedenfor😊

Anonymkode: 552bb...da3

Helt enig! 😊 Ofte får en veldig mye god mat på den måten også. En venninne av meg som er kokk har ofte hatt ansvaret for å arrangere kurvfest for større fellesskap/organisasjon, og vi har vært fra 20 til 90 stykker som har deltatt på kurvfest. Noen ganger har alle tatt med snitter (ja da vi liker det 😆😊) og andre ganger har hun satt seg ned og lager en større meny og plassert oppgaver på haugevis av folk. Masse jobb for henne, men hun liker det, og det har resultert i et helt fantastisk bord med så mye god mat. Ikke hørt noen klager på det, og fint å kunne bidra og mindre eller ikke noe fokus på gaver. (Hender jeg gir noe smått likevel, men det er jo ikke nødvendig). 😊

Endret av Daisy-love
Trykket for fort på lagre.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...