Gå til innhold

Kjenner du en player i 40 åra?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Blir fint å bli kjent med noen andre, men ikke før jeg har fått det på avstand. Det er pyton å tenke på hvor mye av selvbildet mitt han har ødelagt, mens jeg har jobba med å bygge han opp. Jeg er en naiv idiot, skammer meg. 

Anonymkode: 752b2...101

Same!

Anonymkode: 48438...485

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ja, en som har flere samtidig. Min eks kjæreste har begynt med dette og lurer på om han har havnet i 40års krisa. 🤔 

Nylig prøvde han å få tilgang til meg, og en annen han holdt på meg samtidig. Jeg backet ut heldigvis når jeg oppdaget at han lå rundt. Vet han ikke bruker kondomer også.. 

Dette er ALLE menn 35-50 år når de blir single og ikke klar for forhold🎉 Veldig sjarmerende!

Anonymkode: a79cf...082

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dette er ALLE menn 35-50 år når de blir single og ikke klar for forhold🎉 Veldig sjarmerende!

Jeg forstår jo egentlig det her. Men det er da mange kvinner som ikke vil lande i noe heller. Men det skal jo være en ærlig sak av etiske grunner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Ikke bitter. Men etter å ha vært i et veldig langt forhold fant jeg ut at jeg faktisk hadde draget på flere damer, noe jeg ikke trodde, og da har jeg utnyttet det til fulle.

Anonymkode: ff981...c9b

Det er ikke noe feil i det, ingen tvinger deg til å være i et forhold. Massevis av kvinner også er sånn, og det er de kvinnene du må da se etter. De som også dater mange andre menn mao.

Bare pass deg litt for gonoré for du kan bli steril, ikke sant. Det sprer seg visst veldig i disse dager. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jada vet om flere rundt meg og felles for dem alle er at konemor ikke vet noe. 

Anonymkode: 5f999...a39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg forstår jo egentlig det her. Men det er da mange kvinner som ikke vil lande i noe heller. Men det skal jo være en ærlig sak av etiske grunner. 

Gjelder begge kjønn ja. Det er vel noe med det. Singel etter langt forhold og kjøttmarkedet lyser mot deg🙈 Så går det en stund så blir man lei. Har vært på markedet jeg også,men innderst inne ville jeg hele tiden finne drømmemannen. Jeg likte ikke uforpliktende. Jeg var 33 år. Måtte nesten bli 40 år på dagen før drømmemannen nylig dukket opp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Si ifra? Til konene altså. 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Ikke bitter. Men etter å ha vært i et veldig langt forhold fant jeg ut at jeg faktisk hadde draget på flere damer, noe jeg ikke trodde, og da har jeg utnyttet det til fulle.

Anonymkode: ff981...c9b

Høres ut som du kun var i forhold for å få sex og det høres ut som et trist liv for henne. Ikke ødelegg romantikken, bra du holder deg unna når du kun ønsker en ting. Fortsett sånn.

Anonymkode: 667cb...f38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Unn konemor et bedre liv. Dere må slutte å tro at dere er uerstattelige, når dere er dårlige partnere, forsvinn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Unn konemor et bedre liv. Dere må slutte å tro at dere er uerstattelige, når dere er dårlige partnere, forsvinn.

Jeg er kvinne og single så folk får nå bare holde på med dårlige samboere. Har aldri tenkt meg inn i noe bo sammen med noen forhold. Tapsprosjekt delux. Har det alt for godt som single. Og jeg er ingen barnevakt for andre koner’s menn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg er kvinne og single så folk får nå bare holde på med dårlige samboere. Har aldri tenkt meg inn i noe bo sammen med noen forhold. Tapsprosjekt delux. Har det alt for godt som single. Og jeg er ingen barnevakt for andre koner’s menn. 

De vet jo ikke at de er dårlige partnere? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner to. Den ene mannen i 40-årene tenker kun på seg selv og går inn i relasjoner på hans egne premisser, så lenge han har det gøy, men gir lite av seg selv tilbake, viser null interesse for å bli kjent med den andre personen, og hvis han finner ut ha  vil noe annet så virker det som det er veldig lett for ham å dumpe en person på dagen. Han virker i utgangspunktet veldig seriøs og moden, og er flink til å kamuflere selvdyrkingen.

Den andre er ganske lik men dårligere på å kamuflere det, fremstår ganske raskt som en player som love bomber deg (og kanskje flere samtidig), og er stadig på utkikk etter et bedre alternativ, kikker på datingapper mens han har kjæreste, osv.

Endret av Mayer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en player.  K48

Jonglerer mange, ikke interessert i forhold(er tydelig på det), gjøe det kun for gøy og spenningens del.  

Anonymkode: f14bb...558

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner en på 55🤪 han ble skilt får 15 år siden og har lurt damer helt siden da 

Anonymkode: 416f0...9c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nopp. Kjenner ingen av dem. Charter-Svein er jo i 40-årene, når jeg tenker meg om. Men han har jeg bare sett på TV og i Se&Hør. 

Anonymkode: 432d2...a87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kjenner en på 55🤪 han ble skilt får 15 år siden og har lurt damer helt siden da 

Anonymkode: 416f0...9c5

Jeg vet om en på over 60 år som fremdeles har denne uimotståelige sjarmen hvis han skrur den på. Men om han nedlegger kvinner, vet jeg ikke. Han har definitivt potensialet til det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Nopp. Kjenner ingen av dem. Charter-Svein er jo i 40-årene, når jeg tenker meg om. Men han har jeg bare sett på TV og i Se&Hør. 

Charter Svein er 63 år han, så du bommet med et par år 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/3/2024 at 9:32 AM, AnonymBruker said:

Jepp. Men han har alltid vært det. Han er 42 og driver fremdeles med spill, hekter kvinner med hot&cold atferd og ligger med mange samtidig. Han er utrolig god på dette og har knust mange kvinnehjerter. 

Jeg kjenner han litt og han sier han skal holde på med dette så lenge han kan. Han velger seg ut kvinner som ikke kjenner hverandre. Syns egentlig litt synd på han, han sliter psykisk og har enorm indre uro, jeg har sett han når han er i «gamet» og da tar han på en maske, jeg tror litt av grunnen til at han bare ligger rundt er fordi han ikke mestrer å opprettholde den masken over tid og han vet at mange kvinner hadde avvist den han egentlig er. 

Anonymkode: a3ea1...a09

Dette. :) Da man begynner å snakke med dem så finner meg virkelig ut hvordan de faktisk sliter psykisk. Jeg har rotet meg borti to stykker gjennom Tinder og begge to har fortalt meg veldig mye om deres tidligere forhold, pluss tidligere relasjoner til damer. 

Anonymkode: f177d...abb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg er en player.  K48

Jonglerer mange, ikke interessert i forhold(er tydelig på det), gjøe det kun for gøy og spenningens del.  

Anonymkode: f14bb...558

Nå sier du at du ikke er interessert i forhold, så jeg ville ikke kalt deg player :) så lenge man er ærlig om intensjonene sine så er det bare positivt. De som jeg nevner i min tidligere kommentar lovebomber med alle mulige kjærlighetserklæringer for så å snu med at de er ikke interessert 😅

Anonymkode: f177d...abb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet i alle fall om én.

Han var i praksis sammen med en dame i mange år, men nektet for at de var sammen. De bare "hold på".

Han skulle ha frihet til å sjekke opp nye. Alltid på jakt når vi var ute. Han var generelt veldig opptatt av å være ung og kul.

Han endte med å satse på kjæresten, og nå har de barn. Jeg vet ikke om at han har vært utro. Bare livredd for å bli voksen.

Anonymkode: c9afe...ee2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...