AnonymBruker Skrevet 4. juli 2024 #41 Skrevet 4. juli 2024 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Barnefrie uker, hva er det for noe tull? Er man foreldre, så er man foreldre. Selv om barna har base hos den andre foreldreren annenhver uke. Man skal ikke skru foreldreskapet av og på bare fordi det passer den nye kjæresten. Anonymkode: 8208b...004 Når man har ungene delt, så er det helt normalt at den forelderen som har barna den dagen (uken) også tar ansvar for henting og bringing. Dette har ingenting med ny kjæreste å gjøre. Anonymkode: a55b2...bbb
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2024 #42 Skrevet 4. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Når man har ungene delt, så er det helt normalt at den forelderen som har barna den dagen (uken) også tar ansvar for henting og bringing. Dette har ingenting med ny kjæreste å gjøre. Anonymkode: a55b2...bbb Fikk inntrykk av at denne mannen var trener, og det er jo ikke normalt at den andre forelderen stepper inn på akkurat det. Forøvrig tror jeg ikke dette har noe med morens manglende førerkort å gjøre. Vi er mange som har barna 100% og har ansvar for absolutt alt hver eneste uke, men det går likevel fint an å ha en kjæreste. Anonymkode: 9d556...335 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2024 #43 Skrevet 4. juli 2024 Anonym90059005 skrev (3 timer siden): Noen av oss bryr oss, tro det eller ei, også om barna våre i "barnefrie" uker skjønner du. Shocking, I know. Er du trener for fotballaget til barnet f.eks., så er ikke det noe du kun gjør annenhver uke. Man stiller opp for barnet sitt når det er behov, enkelt og greit. Verdens beste prioritering. Det er et svært shocking mindretall av dere. Like lite som sol&varme i Norge i fellesferien,skjer men ikke ofte. 50% fri = fri ikke kjøring å hjelpe eks 5 dager i hennes uke. Jo du kan gjøre det med mindre du ikke ønsker ha kjæreste, fritid og et LIV uten om barna. For Shocking enough de fleste ønsker mer enn bare være foreldre 24/7 når de er skilt😉 Anonymkode: ac37c...006 2
Mardina Skrevet 4. juli 2024 #44 Skrevet 4. juli 2024 Fjompenisse skrev (4 timer siden): Tenkte umiddelbart at det kanskje ble et magert utvalg om de potensielle partnerne ikke skal ha barn, men kom over en undersøkelse som viste at 18% av menn på 50 ikke har barn, så det burde uansett være litt å velge fra 😉 Det håper jeg ja 😄
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2024 #45 Skrevet 4. juli 2024 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Det å være enke/enkemann er kanskje det eneste "respektable" på datingfronten når man har barn. Man er unnskyldt alt da. Jeg har kjempehøy sympati for de som er i en slik sitasjon, og knapt noe i det hele tatt for de som er single og aleneforeldre(med mindre bruddet er pga vold eller utroskap. Det er de eneste ok grunnene i min bok for å splitte en familie). Anonymkode: 2abaf...e4a Du har altså null erfaring på forholdsfronten 🤷♂️ så lenge man gjør det for barnas beste, vil det alltid stå respekt av det for min del. Og å holde sammen bare fir «barnas del», er virkelig ikke en god ting. Å lære barna at man skal holde sammen selv om man ikke har det bra sammen er en syk tanke. Du vil vel heller at barna skal være i stand til å gå fra en mann eller dame og de ikke har det bra med dem? Anonymkode: 871b8...ab4 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2024 #46 Skrevet 4. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er et svært shocking mindretall av dere. Like lite som sol&varme i Norge i fellesferien,skjer men ikke ofte. 50% fri = fri ikke kjøring å hjelpe eks 5 dager i hennes uke. Jo du kan gjøre det med mindre du ikke ønsker ha kjæreste, fritid og et LIV uten om barna. For Shocking enough de fleste ønsker mer enn bare være foreldre 24/7 når de er skilt😉 Anonymkode: ac37c...006 Tull. Man ER foreldre 24/7. Det betyr selvsagt ikke at man står på pinne verken for barn eller eks. Men hvis barna trenger deg så stiller du opp. Får inntrykk at i dette tilfellet (beskrevet i HI) så er det jobben som fyller fars «friuke», da han jobber mye for å ta igjen det tapte. Anonymkode: 9d556...335 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2024 #47 Skrevet 4. juli 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Regner med at dette gjelder deg selv også da? Anonymkode: a55b2...bbb Ja det er godt mulig 😂🙈 Anonymkode: 29964...a1a
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2024 #48 Skrevet 5. juli 2024 20 hours ago, AnonymBruker said: Fordi hun har RETT. Barnemor sitt ansvar i hennes uke. Garantert tøffelhelt med lat barnemor. Anonymkode: ac37c...006 20 hours ago, AnonymBruker said: Ikke godta dette. Barnemor har ansvar i hans friuker. Det heter 50/50 av en grunn. Eller kjører/henter barnemor like mye i hans uker?🤔 Anonymkode: ac37c...006 Lat forumbruker? Mora har jo verken bil eller lappen. Skal ungene kjøres, må faren gjøre det. Anonymkode: 997e1...165
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2024 #49 Skrevet 5. juli 2024 Det var mange som ble veldig arge over at han kjører barna i mor sine uker, men... akkurat det forstår jeg at han velger å gjøre. Synes ikke han er tøffel for det, det er ikke sånn at han er hos henne og hjelper henne med alt mulig andre greier. Han kunne selvfølgelig nektet, men jeg tror bare han prøver å gjøre livet til barna sine litt bedre og lettere. Og det er forståelig. Takk til dere som har gitt tips og delt erfaringer! -ts Anonymkode: f48a9...3b4
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2024 #50 Skrevet 5. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det var mange som ble veldig arge over at han kjører barna i mor sine uker, men... akkurat det forstår jeg at han velger å gjøre. Synes ikke han er tøffel for det, det er ikke sånn at han er hos henne og hjelper henne med alt mulig andre greier. Han kunne selvfølgelig nektet, men jeg tror bare han prøver å gjøre livet til barna sine litt bedre og lettere. Og det er forståelig. Takk til dere som har gitt tips og delt erfaringer! -ts Anonymkode: f48a9...3b4 Ja,men ikke på kost av deg og annet mener jeg. Er jo hans barnefrie uker egentlig. Er barnemor som slipper lett unna her,ser du ikke det selv ts? Anonymkode: ac37c...006
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå