Gå til innhold

Date en impotent


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor tror du han er dårlig i senga kun fordi selve samleiet ikke er livsviktig for han?
 

Etter å ha vært nærmeste pårørende gjennom 2 år behandling for prostatakreft, så har vi også oppdaget at nærheten og kjærligheten kan være så mye mer enn kun penis i vagina🤷‍♀️ Kunne ikke falt meg inn å forlate han bare fordi han ikke får opp tissen mens han går gjennom behandlingen. Han har da fingre og tunge, og vi har leketøy🤷‍♀️ 

Anonymkode: 3d7f5...bb0

Er forskjell på om man er sammen med mannen i utgangspunktet, eller blir kjent med en ny mann. 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Dette er jo helt kritisk. Er spørsmålet egentlig "ville du datet en person som var helt ute av stand til å gjennomføre et samleie, selv med hjelpemidler?"

Da er svaret nei.

Anonymkode: 09125...32f

Hadde sagt ja glatt.

Anonymkode: 210e4...3de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker sex, og jeg elsker penetrering med en varm hard levende prikk.

MEN, om jeg skulle møte en mann som var impotent, men helt perfekt for meg på alle andre måter, så tenker jeg at jeg ville gitt det en sjanse.

Det forutsetter selvfølgelig at denne mannen er løsningsorientert og interessert i at vi skal ha et rikt og godt seksualliv, tross sitt handicap, og at han er " så trygg på sitt eget hadicap", at han ikke ser på dette verdens undergang, men virkelig ønsker å gjøre det beste ut av situasjonen. Det som kanskje hadde blitt mest ufodrende for meg, er at ingenting tenner meg mer enn en mann som står i "giv akt" for meg. Men dette tenker jeg at jeg kan leve med om alt annet er topp. Er stor fan av at fantasien setter ingen grenser for hva man kan få til, om man virkelig vil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge de andre tingene klaffet og det var en som var lett å snakke med, som jeg trivdes sammen med, kunne jeg nok lett vært sammen med han selv om han var 100% impotent. Så lenge han ikke lar det vært et altoppslukende problem i hverdagen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Over 40? 🤣 prøv 60++ kanskje

Anonymkode: 54717...dc3

Det er ikke helt uvanlig at noen sliter med ereksjon allerede i 40 årsalderen. Og enda fler etter fylte 50

Anonymkode: b6c89...af6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Det er ikke helt uvanlig at noen sliter med ereksjon allerede i 40 årsalderen. Og enda fler etter fylte 50

Anonymkode: b6c89...af6

Forskjell på noen og veldig mange.
At veldig mange menn i 40-åra sliter med potensen har jeg vanskelig for å tro, men tar gjerne imot kilder som sier noe annet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 3.7.2024 den 1.16):

Ville du date en mann hvis han fortalte at han var impotent?

Hva ville du synes hvis han ventet med å fortelle at han var impotent til dere hadde datet en stund og det var på tide å ligge sammen for første gang?

Anonymkode: 95e37...9d1

Ja. Og det har jeg gjort.

Og det ville jeg funnet ut fort.

Men hadde ikke datet en som ikke kunne prate om sex og finne løsninger. 

Anonymkode: 7cb4c...71b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjompenisse skrev (5 timer siden):

Forskjell på noen og veldig mange.
At veldig mange menn i 40-åra sliter med potensen har jeg vanskelig for å tro, men tar gjerne imot kilder som sier noe annet.

Ereksjonsproblemer er hyppig forekommende og økende med stigende alder. Flere nyere undersøkelser har vist at cirka 30 prosent av menn over 40 år har problemet i mer eller mindre grad, cirka 10 prosent har komplett ereksjonssvikt.  Fra store medisinske leksikon, sml

Anonymkode: b6c89...af6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjompenisse skrev (5 timer siden):

Forskjell på noen og veldig mange.
At veldig mange menn i 40-åra sliter med potensen har jeg vanskelig for å tro, men tar gjerne imot kilder som sier noe annet.

Erektil dysfunksjon rammer fem prosent av alle 40-åringer, ti prosent av 50-åringene og 20-25 prosent av de over 65 år. Det finnes studier som viser langt høyere forekomst av problemet. Hos menn med diabetes har mellom 30 prosent og 50 prosent. Fra nhi.no. 

Anonymkode: b6c89...af6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Erektil dysfunksjon rammer fem prosent av alle 40-åringer, ti prosent av 50-åringene og 20-25 prosent av de over 65 år. Det finnes studier som viser langt høyere forekomst av problemet. Hos menn med diabetes har mellom 30 prosent og 50 prosent. Fra nhi.no. 

Anonymkode: b6c89...af6

Du skrev «mange»

Anonymkode: 54717...dc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du skrev «mange»

Anonymkode: 54717...dc3

Jeg skrev at det ikke var helt uvanlig. Skrev ikke mange. Og når nyere undersøkelser viser at opp til 30% av menn på 40+ har problemer i mer eller mindre grad, så er det endel. Har aldri sagt mange 

Anonymkode: b6c89...af6

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Erektil dysfunksjon rammer fem prosent av alle 40-åringer, ti prosent av 50-åringene og 20-25 prosent av de over 65 år. Det finnes studier som viser langt høyere forekomst av problemet. Hos menn med diabetes har mellom 30 prosent og 50 prosent. Fra nhi.no. 

Anonymkode: b6c89...af6

Fem %??? Knapt ingen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillevill skrev (4 minutter siden):

Fem %??? Knapt ingen. 

Ja det er de som er helt impotent. Mens opp imot 30% har problemer

Anonymkode: b6c89...af6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg datet/var sammen med en som var impotent i godt over et år. Det kom opp ganske tidlig, men jeg «fant meg i det» fordi han ventet på en operasjon (som kunne komme når som helst) som kanskje kunne fikse problemet.

Det ble slutt mellom oss før denne operasjonen ble aktuell, rett og slett fordi han var usikker på seg selv pga impotensen. Han trodde alltid at han ikke var bra nok for meg, og at jeg hadde sex med andre bak hans rygg. Ville ikke gjort det igjen.

Anonymkode: 66b7e...870

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillevill skrev (10 minutter siden):

Fem %??? Knapt ingen. 

La oss si det er 200000 menn mellom 40 og 50 år. 5% vil da si 10000. 10000 menn som er impotent. Det er jo noen. Og 30% som har problemer med ereksjon, i varierende grad. Dvs 60000. Alkohol, nikotin, usunt kosthold, fedme og enkelte medisiner er ofte årsak. I tillegg til noen medisiner. Fedme er en stor synder når det gjelder potensproblemer. alderen 40 til 49 er det kun 23 prosent av norske menn som er normalvektige. Resten har overvekt eller fedme.

Anonymkode: b6c89...af6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

La oss si det er 200000 menn mellom 40 og 50 år. 5% vil da si 10000. 10000 menn som er impotent. Det er jo noen. Og 30% som har problemer med ereksjon, i varierende grad. Dvs 60000. Alkohol, nikotin, usunt kosthold, fedme og enkelte medisiner er ofte årsak. I tillegg til noen medisiner. Fedme er en stor synder når det gjelder potensproblemer. alderen 40 til 49 er det kun 23 prosent av norske menn som er normalvektige. Resten har overvekt eller fedme.

Anonymkode: b6c89...af6

Det er en grunn til at jeg ikke lengre dater overvektige menn. Menn får ta tak i helsa si da. 

Anonymkode: fb241...5d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Meg over, sorry.  Kom borti anonym. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker said:

La oss si det er 200000 menn mellom 40 og 50 år. 5% vil da si 10000. 10000 menn som er impotent. Det er jo noen. Og 30% som har problemer med ereksjon, i varierende grad. Dvs 60000. Alkohol, nikotin, usunt kosthold, fedme og enkelte medisiner er ofte årsak. I tillegg til noen medisiner. Fedme er en stor synder når det gjelder potensproblemer. alderen 40 til 49 er det kun 23 prosent av norske menn som er normalvektige. Resten har overvekt eller fedme.

Anonymkode: b6c89...af6

Og hvor mange prosent kvinner er overvektige?

Anonymkode: 4c863...db7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til TS

 

Da har du fått svaret på spørsmålet ditt. Kuk skal de ha.

Anonymkode: 4c863...db7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Og hvor mange prosent kvinner er overvektige?

Anonymkode: 4c863...db7

5 av 10 menn og 3 av 10 kvinner. Altså flere menn enn kvinner. 

Endret av Pingvinen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...