Gå til innhold

Du med barn, har du klart å finne deg ny partner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er 32, 2 barn med samme far og har godt samarbeid. Har fast jobb, trener og tar vare på meg selv. Blir det likevel vanskelig? 

Anonymkode: cc1b7...eee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å finne kjærlighet er som regel alltid vanskelig. 

Jeg hadde ett barn da jeg traff min ektemann. Han skulle absolutt ikke finne noen som hadde barn fra før, men kjærlighet er også kjærlighet, og når den først smeller til pleier ikke folk å gi slipp på det for ting som det. 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Nei, det er ikke vanskelig. Du trenger ikke å trene heller.

Anonymkode: 46cf6...706

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Null problem. Vil du ha en bra fyr, så må du være kresen, mye rart på markedet. 

Anonymkode: d3c21...c49

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde null problem, men jeg er i 40 årene. De fleste jeg møtte hadde barn og er ferdig med barn.

På din alder kan det være noe mer utfordrende fordi menn på den alderen ofte er klar for å etablere seg og få barn. Det kan by på litt mer utfordringer.

Men umulig er det ikke. Finnes mange fine menn som er åpen for bonusbarn om kvinnen er den rette.

Anonymkode: a530f...4ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En fellesnevner jeg har merket, er på samme alder og 1 barn med barnefar jeg har godt samarbeid med. Det er aldri noe problem når jeg møter menn i det virkelige liv og de hører jeg har barn, for da har de allerede møtt meg og vet at de liker meg/er tiltrukket. Aldri blitt avvist pga det i det virkelige liv, har vært jeg som ikke har ønsket å ta det videre. Men på tinder hvor det er fremmede backer mange ut før treff fordi jeg har barn og de får kalde føtter. Omtrent samtlige. Så det kan bli vanskeligere å møte noen over apper. 

Anonymkode: c5be5...89d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, AnonymBruker said:

En fellesnevner jeg har merket, er på samme alder og 1 barn med barnefar jeg har godt samarbeid med. Det er aldri noe problem når jeg møter menn i det virkelige liv og de hører jeg har barn, for da har de allerede møtt meg og vet at de liker meg/er tiltrukket. Aldri blitt avvist pga det i det virkelige liv, har vært jeg som ikke har ønsket å ta det videre. Men på tinder hvor det er fremmede backer mange ut før treff fordi jeg har barn og de får kalde føtter. Omtrent samtlige. Så det kan bli vanskeligere å møte noen over apper. 

Anonymkode: c5be5...89d

Ps, det er nok vanskeligere om du ikke ønsker flere barn og du treffer menn i 30-årene. 

Anonymkode: c5be5...89d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er stygg og har fire barn. Fant meg en utrolig snill, omsorgsfull, arbeidsom og kjekk mann, to år yngre enn meg. Hvis jeg kan, så kan du. Du er sikkert mye finere enn meg. 

Anonymkode: 0cdee...aff

  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Er 32, 2 barn med samme far og har godt samarbeid. Har fast jobb, trener og tar vare på meg selv. Blir det likevel vanskelig? 

Anonymkode: cc1b7...eee

jeg kan bare snakke for meg selv og to barn med samme eks er ingen problem. Det viktigste for meg er at ny partner har fått de barna hun vil ha. 

Anonymkode: 0e357...12b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Null problem. Vil du ha en bra fyr, så må du være kresen, mye rart på markedet. 

Anonymkode: d3c21...c49

Ja, man må lete en stund. Det er så mange rare folk..

Anonymkode: 50f07...f1e

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 hours ago, AnonymBruker said:

Null problem. Vil du ha en bra fyr, så må du være kresen, mye rart på markedet. 

Anonymkode: d3c21...c49

De med barn som bagasje bør ikke være kresen når det kommer til dating. Selvfølgelig må mannen være oppegående nok og snill til å være en mulig omsorgsperson, men man har ett kjempe minus med på lasset når man skal date med barn. Ha dette i bakhodet. Man er ikke en førstepremie lengre, snarere noe i hittegods boksen på loppis.

Anonymkode: fea85...e30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

De med barn som bagasje bør ikke være kresen når det kommer til dating. Selvfølgelig må mannen være oppegående nok og snill til å være en mulig omsorgsperson, men man har ett kjempe minus med på lasset når man skal date med barn. Ha dette i bakhodet. Man er ikke en førstepremie lengre, snarere noe i hittegods boksen på loppis.

Anonymkode: fea85...e30

Kommer kanskje litt an på om det er småunger eller ungdommer? Jeg ville i hvert fall blitt mindre skremt om det var store barn.

Anonymkode: 9256a...33a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Er 32, 2 barn med samme far og har godt samarbeid. Har fast jobb, trener og tar vare på meg selv. Blir det likevel vanskelig? 

Anonymkode: cc1b7...eee

Jeg har 2 barn 100%. Ingen far. Jeg fant en fantastisk kjæreste nylig. Det ordner seg for de fleste.

Anonymkode: 3bf62...e09

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde 1 barn da jeg møtte min mann for 7 år siden, nå har vi 2 sammen i tillegg 😊

Anonymkode: 494ee...b2e

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gamle er barna og hvor mye samvær har du?

Har du 50% så tillater det noe kjærestetid, har du 100% så er nok utvalget menn som er interessert noe mindre.

Jeg har to barn med min ekskone, hun har dem 80% (etter hennes ønske). Hun var 38 da vi ble skilt og fant seg en mann uten barn som heller ikke vil ha. Tror riktignok han er mye borte og mest der når barna er hos meg, så du må kanskje tolerere at ikke alle vil gå «all in».

Anonymkode: cae2c...68c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 hours ago, AnonymBruker said:

Null problem. Vil du ha en bra fyr, så må du være kresen, mye rart på markedet. 

Anonymkode: d3c21...c49

To barn på slep og du sier hun skal være kresen?  🙃 😂

Anonymkode: 0a522...884

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, AnonymBruker said:

To barn på slep og du sier hun skal være kresen?  🙃 😂

Anonymkode: 0a522...884

Dere misforstår med vilje. Det er ingen her som skriver at ts bare bør lete etter yngre menn med sixpack og millioner i banken. Men når man har barn må man være mer på vakt at det er en oppegående og empatisk fyr, man har et ansvar for barna også når man velger seg partner. 

Anonymkode: c5be5...89d

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Ja, man må lete en stund. Det er så mange rare folk..

Anonymkode: 50f07...f1e

Ikke bare at det finnes rare folk. De aller fleste passer rett og slett ikke sammen, uten at det nødvendigvis er noe galt med noen av dem, og slik er det bare, helt naturlig. Derfor rart når folk tror at de fort og lett skal finne den store kjærligheten, og begynner å gi opp etter kort tid/få møter. Da lurer jeg litt på hvor gode evner til realistisk tenking de innehar. 

Endret av Trolltunge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...