Gå til innhold

Greit å rydde hos naboen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Glemt søpla og nabo var inne på fiskepass og ikke tok den ut? Hadde blitt meget takknemlig, og synes det var rart om ikke. Jeg ville selvsagt gjort det samme. Men hadde ikke kjørt husvask.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta ut søppelposen og eventuelt oppvasken er innafor.

Hadde jeg opplevd at noen tok seg til rette å ryddet og vasket badet og kjøkkenet mitt uten at det var avtalt, så hadde det vært siste gang de passet dyrene/plantene mine.

Anonymkode: c66c7...dca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg hadde tatt med søpla og fjernet evt matrester som vil begynne å lukte i løpet av ferien. Men ikke noe mer enn det. Synes det er litt invaderende….

Anonymkode: bba63...d28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde satt kjempestor pris på litt hjelp med husarbeidet, om jeg hadde hatt behov for det. Hun sier jo selv at hun sliter litt med det, så vil tippe det bare er en lettelse. Da vi var i småbarnsfasen, og huset til tider ikke var veldig presentabelt, var det helt gull når jeg kom hjem etter at svigermor hadde passet barna, og hun hadde tatt oppvasken fra middagen som vi ikke rakk før vi dro, og brettet alle klær, inkludert sokker. Vi hadde selvfølgelig tatt det verste før hun kom, men det blir jo aldri tomt for oppgaver med to små barn i hus. Men send en melding og spør om det er greit at du tar ut søppel og kanskje shiner opp litt, at du setter pris på å hjelpe. 

Anonymkode: 81ad4...bd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...