AnonymBruker Skrevet 3. juli 2024 #21 Del Skrevet 3. juli 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det forklarer hvorfor så få damer hilser på meg! Spøk til side, så er jeg litt forundret av hvordan alle hilser på tur, bortsett fra jevnaldrende jenter (slutten av tyveårene/tidlig 30-årene). Anonymkode: a6ecf...2e0 Syns det er vanskeligere å hilse på jevnaldrende menn, vet ikke hvorfor. Sikkert fordi jeg er redd de skal tenke jeg vil ha kontakt fordi det er mer reelt at jeg kunne ha likt dem og øker kontakt. Utelukker ikke at jeg ikke syns de er kjekke, jo kjekkere jo vanskeligere å si hei. Men det er også det samme om jeg er redd dem, da blir det vanskeligere. Anonymkode: 1283e...ebf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2024 #22 Del Skrevet 3. juli 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvorfor stoppet ikke ts og slo av en prat med henne? At hun smilte og sa hei betyr hun var hypp på deg. Her lot du en gylden mulighet glippe. Anonymkode: 8b4d2...56a 🤣 Anonymkode: fe213...9b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå