AnonymBruker Skrevet 2. juli 2024 #1 Del Skrevet 2. juli 2024 Var ute å gikk når det kom ei dame mot meg. Hun smilte og sa hei. Ble veldig overrasket over det siden jeg aldri opplever det, og hun var attraktiv. Følelsen av å bli sett var god. Betyr det noe når dere kvinner hilser på en fremmed på gata? Det er så u norskt Anonymkode: 2e4fa...982 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2024 #2 Del Skrevet 2. juli 2024 På tur hilser alle nordmenn. Det er veldig norsk Anonymkode: 4a708...cce 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2024 #3 Del Skrevet 2. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Var ute å gikk når det kom ei dame mot meg. Hun smilte og sa hei. Ble veldig overrasket over det siden jeg aldri opplever det, og hun var attraktiv. Følelsen av å bli sett var god. Betyr det noe når dere kvinner hilser på en fremmed på gata? Det er så u norskt Anonymkode: 2e4fa...982 Hei. Jeg har snakket med alle de andre kvinnene, og vi var enige om at hvis en pen kvinne hilser på en mann på gata, betyr det at hun hadde lyst til å være høflig og si hei. Anonymkode: 58ef6...556 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2024 #4 Del Skrevet 2. juli 2024 Hender jeg sier hei om jeg kommer veldig nær noen å vi har møtt blikket på en måte som gjør at vi kommer i den, skal jeg smile "det anerkjennende smilet" eller skal jeg bare hilse? Kan være intensjonelt, kan være et tilfeldig øyeblikk, veldig vanskelig å vite. Men at du ble glad er jo en god følelse, jeg syns du skal ta med deg videre. Anonymkode: 1283e...ebf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2024 #5 Del Skrevet 2. juli 2024 Dette er en sak for God Morgen Norge!! 🤩 Anonymkode: 4c6e3...143 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2024 #6 Del Skrevet 2. juli 2024 4 hours ago, AnonymBruker said: Var ute å gikk når det kom ei dame mot meg. Hun smilte og sa hei. Ble veldig overrasket over det siden jeg aldri opplever det, og hun var attraktiv. Følelsen av å bli sett var god. Betyr det noe når dere kvinner hilser på en fremmed på gata? Det er så u norskt Anonymkode: 2e4fa...982 Bruk godfølelsen til spre gleden videre til andre fremmede; tenk så enkelt kan det gjøres - bare smile og si hei! Trenger ikke å ligge med dem engang. Anonymkode: fba22...f6b 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2024 #7 Del Skrevet 2. juli 2024 Jeg smiler og sier hei til alle jeg møter når jeg går tur. Det er ganske vanlig. Så fint at det fikk deg til å føle deg sett, ts. Anbefaler deg å gå turer på typiske turstier, om du syns dette var fint. Da vil du møte mange som sier hei (og selvsagt noen som ikke sier hei). Anonymkode: ddee1...444 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KallePils Skrevet 2. juli 2024 #8 Del Skrevet 2. juli 2024 Betyr ingenting. Sorry. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jegern Puahate Skrevet 2. juli 2024 #9 Del Skrevet 2. juli 2024 3 hours ago, AnonymBruker said: Hei. Jeg har snakket med alle de andre kvinnene, og vi var enige om at hvis en pen kvinne hilser på en mann på gata, betyr det at hun hadde lyst til å være høflig og si hei. Anonymkode: 58ef6...556 Tolkning i en standard manns hode: Hun hadde lyst på meg, jeg har visst draget allikevel. Jeg er sosialt validert, livet mitt har en mening. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2024 #10 Del Skrevet 2. juli 2024 Jeg tror hun likte deg ☺️💖 Jeg hilser hvis jeg ser en tilsynelatende hyggelig og fin mann. Anonymkode: 9c53d...084 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2024 #11 Del Skrevet 3. juli 2024 6 hours ago, AnonymBruker said: Jeg tror hun likte deg ☺️💖 Jeg hilser hvis jeg ser en tilsynelatende hyggelig og fin mann. Anonymkode: 9c53d...084 Det forklarer hvorfor så få damer hilser på meg! Spøk til side, så er jeg litt forundret av hvordan alle hilser på tur, bortsett fra jevnaldrende jenter (slutten av tyveårene/tidlig 30-årene). Anonymkode: a6ecf...2e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2024 #12 Del Skrevet 3. juli 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det forklarer hvorfor så få damer hilser på meg! Spøk til side, så er jeg litt forundret av hvordan alle hilser på tur, bortsett fra jevnaldrende jenter (slutten av tyveårene/tidlig 30-årene). Anonymkode: a6ecf...2e0 Muligens fordi de er redde for at den de hilser på skal legge for mye i det, slik TS har gjort. Da får man jo ikke gå i fred videre. Anonymkode: d9908...9c4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Den anonyme Skrevet 3. juli 2024 #13 Del Skrevet 3. juli 2024 Jeg hilser alltid på de jeg treffer på når jeg er ute å går. Det er da normal høflighet syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2024 #14 Del Skrevet 3. juli 2024 Jeg hilser og smiler stort sett hele tiden hvis jeg er ute blant folk. Enten på butikken, på tur, når jeg fyller diesel osv, uansett egentlig. Det beste er at folk blir blide tilbake, dagen blir så mye bedre ❤️ Tidligere var jeg alltid mutt og så ned i bakken, kviet meg for å møte folk. Så bestemte jeg meg for å snu på flisa, og det har til og med gjort noe med egen psykisk helse Pen dame 42 år. Og ikke minst så mye penere man blir av å smile. Anonymkode: 67408...3a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2024 #15 Del Skrevet 3. juli 2024 Jeg bor i et område der man definitivt ikke hilser, for her er det ofte mange i turløypene og butikkene. Likevel er det noe som finner på å hilse, veldig merkelig, men de er nok bare besøkende fra mindre tettbygde områder. Tilsvarende er barndomshjemmet i et område der alle hilser. På en times tur møter man mulig 3-4 stykker, og tilsvarende på butikken. Anonymkode: fcc92...2d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2024 #16 Del Skrevet 3. juli 2024 Jeg er vokst opp i et "møblert hjem" og hilser på tur enten det er på gangveien, eller i skogen og det betyr bare at jeg er høflig og annerkjenner deg som menneske ikke noe "jeg liker deg" eller noe i den dur.. Normale mennesker ser andre mennesker. Anonymkode: 95fd5...9fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2024 #17 Del Skrevet 3. juli 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er vokst opp i et "møblert hjem" og hilser på tur enten det er på gangveien, eller i skogen og det betyr bare at jeg er høflig og annerkjenner deg som menneske ikke noe "jeg liker deg" eller noe i den dur.. Normale mennesker ser andre mennesker. Anonymkode: 95fd5...9fd Også på en joggetur rundt Sognsvann? Det må bli litt slitsomt 😂 Anonymkode: fcc92...2d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martelè Skrevet 3. juli 2024 #18 Del Skrevet 3. juli 2024 Nei. Men hvis hun "tilfeldigvis" søler latten sin på deg, så er der garantert noe i luften Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2024 #19 Del Skrevet 3. juli 2024 Bryllup next Anonymkode: fe213...9b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2024 #20 Del Skrevet 3. juli 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg bor i et område der man definitivt ikke hilser, for her er det ofte mange i turløypene og butikkene. Likevel er det noe som finner på å hilse, veldig merkelig, men de er nok bare besøkende fra mindre tettbygde områder. Tilsvarende er barndomshjemmet i et område der alle hilser. På en times tur møter man mulig 3-4 stykker, og tilsvarende på butikken. Anonymkode: fcc92...2d5 Ja, har hørt det har med *Husk meg om noe skjer* som grunn. Anonymkode: 1283e...ebf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå