AnonymBruker Skrevet 2. juli 2024 #1 Del Skrevet 2. juli 2024 Hvorfor er det så få damer som bruker kjoler nå om sommeren? Det er så mange fine kjoler i butikk og på nettet. Anonymkode: 187c0...a72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 2. juli 2024 #2 Del Skrevet 2. juli 2024 Jeg er ikke et kjole-menneske. Aldri følt meg vel i kjole. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2024 #3 Del Skrevet 2. juli 2024 Fordi det er regn og 14 grader? Anonymkode: 7b700...ea8 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2024 #4 Del Skrevet 2. juli 2024 Bruker kjoler hele året. Elsker det Anonymkode: de7b0...d03 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2024 #5 Del Skrevet 2. juli 2024 Fryser Anonymkode: b1c01...d5b 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2024 #6 Del Skrevet 2. juli 2024 Kaldt, har sjeldent lommer, upraktisk når man har barn. Anonymkode: 9ac19...901 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2024 #7 Del Skrevet 2. juli 2024 Det er for kaldt Anonymkode: ce2bb...dbc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 2. juli 2024 #8 Del Skrevet 2. juli 2024 Hvorfor så opptatt av hva andre velger å kle seg i? Hvis jeg ser noe fint i butikken tenker jeg Den har jeg lyst på eller Så synd at den ikke er min stil/fasong/prisklasse, ikke Denne burde noen andre bruke, hvorfor gjør de ikke det? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 2. juli 2024 #9 Del Skrevet 2. juli 2024 Motspm må vel være hvorfor må jeg gå i kjole? Det er en kald sommer og jeg gidder faktisk ikke å gå rundt å fryse bare fordi jeg tilfeldigvis er kvinne. Det er helt utelukket. Det ser både teit ut og det er vondt og ukomfortabel og det gjør jeg mer enn nok av i vintermånedene. Jeg kler meg etter været og kan like gjerne kle meg i en bukse som en tykk strikkekjole med strømpebukse (for ja sånn er temperaturen ute at skulle jeg gått med kjole måtte det være en tykk kjole med strømpebukse til nå.) Det er like mange fine bukser som kjoler både i butikken og på nettet. Jeg trives både i kjoler og bukser og hva jeg velger å ta på meg er opp til meg, ikke noen andre på kg som maser og tyter om dette kjolepresset hele tiden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 2. juli 2024 #10 Del Skrevet 2. juli 2024 Alle går vel i det de føler seg mest komfortabel i? Jeg elsker kjoler og går stort sett i det hele året, jeg synes det er mer bekvemt enn bukser. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2024 #11 Del Skrevet 2. juli 2024 Fordi jeg ikke vil vel og jeg vil ikke fordi det er jo søren ikke sommer ute. Anonymkode: 760c6...260 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2024 #12 Del Skrevet 3. juli 2024 Hvor i landet bor du? I Oslo var det mange damer i kjole før jeg reiste på ferie. Men damer kan da gå i hva de vil. De damene som ikke går i kjole har sannsynligvis lyst til å ha på seg noe annet. Anonymkode: 2f030...a0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2024 #13 Del Skrevet 3. juli 2024 Dess mer noen mener at kvinner må gå med kjole dess mindre får jeg lyst til å gå med kjole. Jeg kler meg ikke etter hva andre mener jeg skal gå med men hva jeg selv ønsker å kle meg i. Jeg liker desuten å gå i bukser. Anonymkode: 4fa6e...816 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2024 #14 Del Skrevet 3. juli 2024 Det er som regel for kaldt for kjole for meg. Anonymkode: f0723...0f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2024 #15 Del Skrevet 3. juli 2024 Vi har ulik smak i kjoler. Syns det er vanskelig å finne noe fint. Men været er grunnen til at mine forblir i skapet. Anonymkode: 4cd08...62d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2024 #16 Del Skrevet 3. juli 2024 Det er iskaldt på kontoret, selv om det er varmt ute. Anonymkode: 17f30...7d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2024 #17 Del Skrevet 3. juli 2024 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Dess mer noen mener at kvinner må gå med kjole dess mindre får jeg lyst til å gå med kjole. Jeg kler meg ikke etter hva andre mener jeg skal gå med men hva jeg selv ønsker å kle meg i. Jeg liker desuten å gå i bukser. Anonymkode: 4fa6e...816 Og når dette er værvarselet frister det lite med sommerkjoler Anonymkode: 4fa6e...816 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå