AnonymBruker Skrevet 4. juli 2024 #21 Del Skrevet 4. juli 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Dette tror jeg ikke noe på. Om hun ikke har dusjet på et halvt år så lukter det uansett om man er flink til å vaske med klut. Hun har nok lagt på litt her, fortalt en hvit løgn eller dramatisert ting litt vel mye. Det er ikke unormalt for en deprimert eller en som roper etter hjelp å smøre på litt tykt. Anonymkode: 05123...68c Du blir ren med klut og. Anonymkode: d6437...fa5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2024 #22 Del Skrevet 4. juli 2024 4 hours ago, AnonymBruker said: Det finnes mennesker som er uhygieniske, uten at det er depresjon .. Som regel er de ikke oppegående. Hva slags oppvekst hadde hun? Hun er neppe i jobb? Lite nettverk? Anonymkode: 800d3...644 Det er sant, men hun virker ganske oppegående og smart. Hun hadde en normal barndom. Jeg har vokst opp også så å si med henne. Ofte ute å lekte og inviterte venner og var med folk, men det var hjemme og på fritiden. På skolen var hun en annen og pratet ikke så mye... Nei hun er uføretrygdet... Ja hun har lite nettverk. Det er stort sett meg som holder kontakt. De andre har vel ikke giddet pga sånn hun er nå Anonymkode: e8a10...590 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 4. juli 2024 #23 Del Skrevet 4. juli 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Tro meg hun lukter ikke Anonymkode: e8a10...590 Da dusjer hun. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thyra Skrevet 4. juli 2024 #24 Del Skrevet 4. juli 2024 Om det er pga depresjon hun ikke orker å dusje, hadde hun vel ikke orket å vaske med klut heller? Og ihvertfall ikke vaske håret i vasken. Med mindre man har veldig kort og tynt hår, er det mye mer slitsomt enn å gå i dusjen. Men ja, det er mulig å vaske seg bra nok til å ikke lukte uten å dusje. Ikke mange tiår siden mange ikke hadde dusj hjemme engang. Og det finnes vel fortsatt noen gå mennesker i Norge dom lever uten innlagt vann og strøm. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2024 #25 Del Skrevet 5. juli 2024 On 7/4/2024 at 5:32 PM, lillevill said: Da dusjer hun. Det gjør hun ikke. Hun har sagt til meg at hun ikke gjør det. 21 hours ago, Thyra said: Om det er pga depresjon hun ikke orker å dusje, hadde hun vel ikke orket å vaske med klut heller? Og ihvertfall ikke vaske håret i vasken. Med mindre man har veldig kort og tynt hår, er det mye mer slitsomt enn å gå i dusjen. Men ja, det er mulig å vaske seg bra nok til å ikke lukte uten å dusje. Ikke mange tiår siden mange ikke hadde dusj hjemme engang. Og det finnes vel fortsatt noen gå mennesker i Norge dom lever uten innlagt vann og strøm. Nå har jeg heller aldri skriver at hun vasker seg med klut heller, så det er ikke sikkert hun gjør det eller vasker seg i det hele tatt. Eneste hun gjør er å skifte klær og hun sier til meg at hun står ofte ute når det regner og tar vann på hårbørsten når hun børster håret så håret sier hun da blir rent og kroppen å da fordi hun er ute når det for eksempel regner. Jeg synes det er ekkelt bare tenke på dette. At noen kan være så sløv med hygiene, men fremdeles ikke lukte spesielt. Men det at hun ikke lukter kan være fordi hun ikke trener så særlig... Anonymkode: e8a10...590 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thyra Skrevet 6. juli 2024 #26 Del Skrevet 6. juli 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Det gjør hun ikke. Hun har sagt til meg at hun ikke gjør det. Nå har jeg heller aldri skriver at hun vasker seg med klut heller, så det er ikke sikkert hun gjør det eller vasker seg i det hele tatt. Eneste hun gjør er å skifte klær og hun sier til meg at hun står ofte ute når det regner og tar vann på hårbørsten når hun børster håret så håret sier hun da blir rent og kroppen å da fordi hun er ute når det for eksempel regner. Jeg synes det er ekkelt bare tenke på dette. At noen kan være så sløv med hygiene, men fremdeles ikke lukte spesielt. Men det at hun ikke lukter kan være fordi hun ikke trener så særlig... Anonymkode: e8a10...590 Om hun ikke lukter, så må hun vaske seg innimellom på strategiske steder. Selv om man ikke trener, då svetter man jo, så blir jo svettelukt før eller senere. For ikke å snakke om nedentil, urin, avføring, utflod, mensblod... Håret er det faktisk enkelte som ikke vasker, og når håret finner sin egen balanse så kan det visstnok se ganske bra ut. Ikke fett som når vi andre drøyer litt lenger enn vanlig mellom hårvask. Mulig det er noe av det samme ned resten av kroppen også, at kroppen produserer mer talg, svette etc om vi vasker oss ofte? Men folk som overhodet ikke vasker seg, de lukter. I større eller mindre grad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2024 #27 Del Skrevet 6. juli 2024 7 hours ago, Thyra said: Om hun ikke lukter, så må hun vaske seg innimellom på strategiske steder. Selv om man ikke trener, då svetter man jo, så blir jo svettelukt før eller senere. For ikke å snakke om nedentil, urin, avføring, utflod, mensblod... Håret er det faktisk enkelte som ikke vasker, og når håret finner sin egen balanse så kan det visstnok se ganske bra ut. Ikke fett som når vi andre drøyer litt lenger enn vanlig mellom hårvask. Mulig det er noe av det samme ned resten av kroppen også, at kroppen produserer mer talg, svette etc om vi vasker oss ofte? Men folk som overhodet ikke vasker seg, de lukter. I større eller mindre grad. Ja hun har vel gått så lenge uten å dusje seg at kroppen og håret hennes er blitt vandt til det så den ikke produserer så mye talg, svette som du skriver... Det er ekkelt bare å tenke på det, men nei --- hun lukter ikke. Og jeg tror ikke hun er en sånn person som vasker seg på strategiske steder selv om det skulle virke som det siden hun ikke lukter så særlig. Hun er en rett og slett en ekkel gris som ikke kan personlig hygiene. Mer som at hun er på grensen til psykisk utviklingshemming som ikke forstår viktigheten av dette, uten at hun er det fordi det er hun for smart og oppegående til... Anonymkode: e8a10...590 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå