Gå til innhold

Mistet interessen da han begynte å sende snap


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ville vært ærlig om bildene, det er jo hans egen feil. Han ser ikke ut som du trodde

Anonymkode: 33f31...53c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

For et mareritt.

Her er det bare å komme med en unnskyldning, hvit løgn. Ikke sår han, han har ikke gjort noe.

Også går du ikke så fort med på å møte noen neste gang.

Anonymkode: fcd95...bad

???? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke sagt noe om at han ikke ligner på bildene. Det sårer han bare. Godt mulig han uansett skjønner hva som ligger bak når du avviser han etter dere begynte å snappe. Jeg var i en lignende for noen år siden 😅 da sa jeg at jeg dessverre hadde bestemt meg for å dra på date med en annen mann jeg snakket med parallelt og at jeg dessverre ikke ønsket å date flere samtidig 😆 ønsket han lykke til og sa at vi kanskje kunne ta opp kontakten en annen gang. Det var kanskje ikke så snilt, men følte det var bedre enn sannheten. I tillegg var det ikke helt usant, for jeg dro på date med en annen fyr 2 uker senere 🤪 Blokkerte han etterhvert og snakket aldri med han igjen. 

Anonymkode: 33e40...96c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Jeg ville ikke sagt noe om at han ikke ligner på bildene. Det sårer han bare. Godt mulig han uansett skjønner hva som ligger bak når du avviser han etter dere begynte å snappe. Jeg var i en lignende for noen år siden 😅 da sa jeg at jeg dessverre hadde bestemt meg for å dra på date med en annen mann jeg snakket med parallelt og at jeg dessverre ikke ønsket å date flere samtidig 😆 ønsket han lykke til og sa at vi kanskje kunne ta opp kontakten en annen gang. Det var kanskje ikke så snilt, men følte det var bedre enn sannheten. I tillegg var det ikke helt usant, for jeg dro på date med en annen fyr 2 uker senere 🤪 Blokkerte han etterhvert og snakket aldri med han igjen. 

Anonymkode: 33e40...96c

Det var jo greit da. Jeg har bare denne her gnagende dårlig samvittigheten når jeg først begynner å snakke mer personlig med folk. Jeg forstår jo at sånn er dating-verden og alle appene, men det føles som om jeg kaster bort tiden til mennesker som jo er genuint snille. Men kanskje nettopp derfor er det greit å si fra før vi møtes. ts

Anonymkode: 7d4cf...d79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var sånn til meg og. Syns det var så lett på chat, men fikk sett bilde så hadde jeg null ønske om å møte dem. Mister interessen med en gang hvis jeg ikke liker det jeg ser. Så har funnet ut at det er ett mønster hos meg. De som syns jeg er fin syns ikke jeg er fin. Men er enkelt nå da når man ikke dater lengre da. Da slipper en å tenke på det i hvertfall. Vært bedre om man likte utseendet litt først og så blitt mer kjent personlig. Men sånn er det jo ikke i denne online verden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg pleier å si at « beklager, men jeg har tatt noen runder med meg selv, og kommet frem til at jeg nok ikke er helt klar for å treffe noen enda likevel. Håper du finner den du leter etter, du virker som en veldig fin fyr. Ønsker deg en god sommer videre 😊» 

Anonymkode: ddbbc...ee9

føles i hvertfall bedre for en selv når en har tatt den samtalen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du skylder han ingenting, heller ikke en forklaring sånn egentlig. Så det kan han ikke kreve. Selvsagt fint å si kort fra før man sletter/blokkerer. 

Anonymkode: 39334...e79

Umoden måte og håndtere andre folk på. 

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke rart folk som Andrew Tate er så populær blant menn, 95% av kvinner slutter å utvikle seg mentalt når de er 13…

Han ser ikke ut som bildene? No shit, tror du at du ser ut som på bildene? For lys stemme? Voks opp.

Anonymkode: 9d743...ce6

  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har fått forslag til hvordan du kan avslutte relasjonen før dere møtes. 

Jeg aner ikke hva som er best, men tenker at hvis du bestemmer deg for å drikke kaffe med han så må du gjøre opp status før dere avslutter daten. Du må da være tydelig og ærlig og for eksempel si: "Jeg har hatt det kjempekoselig, men for meg så er det ikke aktuelt å gå videre. Jeg føler ikke at vi har den kjemien jeg trenger å føle for å utforske videre …»  eller no sånt. 

Folk blir såret hele tiden over ting vi ikke aner hvorfor. Du har ingen garanti uansett hvor skånsomt du forsøker å gjøre dette. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært borti den. Viste seg hun hadde gamle bilder og egentlig var overvektig.

Jeg så ingen grunn for å konfrontrere henne da jeg ikke kjente henne godt nok, og hun ville sikkert bare kommet i forsvar. Så jeg sa bare at jeg hadde fått kontakt med eksen igjen 

Anonymkode: e0362...7e8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ikke rart folk som Andrew Tate er så populær blant menn, 95% av kvinner slutter å utvikle seg mentalt når de er 13…

Han ser ikke ut som bildene? No shit, tror du at du ser ut som på bildene? For lys stemme? Voks opp.

Anonymkode: 9d743...ce6

Noen ganger er det også av betydning at man svarer som en idiot på diskusjonsforum. Det kan gjøre at en hver mister lysten. 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nooni skrev (2 minutter siden):

Noen ganger er det også av betydning at man svarer som en idiot på diskusjonsforum. Det kan gjøre at en hver mister lysten. 

Om man ikke dater noen for en liten talefeil så er man etisk og sosialt tilbakestående.

Anonymkode: 9d743...ce6

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ikke rart folk som Andrew Tate er så populær blant menn, 95% av kvinner slutter å utvikle seg mentalt når de er 13…

Han ser ikke ut som bildene? No shit, tror du at du ser ut som på bildene? For lys stemme? Voks opp.

Anonymkode: 9d743...ce6

Altså, det er ikke uvanlig at folk bevisst bruker gamle bilder for å sette seg i bedre lys og lure til seg noen.

Det er vel ikke redelig? Alle kvinner som har hatt den taktikken har blitt blankt avvist her 

Anonymkode: e0362...7e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Om man ikke dater noen for en liten talefeil så er man etisk og sosialt tilbakestående.

Anonymkode: 9d743...ce6

Å oppleve at man ikke føler tiltrekning er helt fair uansett når det er i prosessen, og det er ok å kommunisere det. Hva det handler om er av mindre betydning. 

Det er interessant at du omtaler folk som etisk og sosialt tilbakestående fordi de ikke dater noen de oppdager at de ikke tiltrekkes av. Jeg antar det betyr at du syns at du ikke er i den kategorien fordi du valgte å møte ei som du så var overvektig etter å ha sett bildene. 

Så flott for deg. Ble det flere dater? Er dere sammen i dag? 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Ikke rart folk som Andrew Tate er så populær blant menn, 95% av kvinner slutter å utvikle seg mentalt når de er 13…

Han ser ikke ut som bildene? No shit, tror du at du ser ut som på bildene? For lys stemme? Voks opp.

Anonymkode: 9d743...ce6

Men menn er jo akkurat likedan…

Anonymkode: 489c3...23e

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Om man ikke dater noen for en liten talefeil så er man etisk og sosialt tilbakestående.

Anonymkode: 9d743...ce6

Det er helheten, bildene, måten han snakker på, som har fått TS til å miste interessen. Hun skriver jo at han er en intelligent fyr, og synes situasjonen er vanskelig.

Ville du ha møtt, og innledet forhold til, en kvinne du ikke kjente deg tiltrukket av?

Med tanke på hvilken forklaring TS bør gi ham, så tror jeg at jeg ville ha sagt at jeg hadde møtt en mann irl, og at jeg derfor tok et valg om å satse på ham. Det er ikke hyggelig å måtte ty til slike bortforklaringer, kanskje det greieste er å være ærlig og si at hun ikke kjenner noen tiltrekning.

Anonymkode: d4cc8...58d

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...