Gå til innhold

Veldig kraftig mensen etter koronavaksinene


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 2.7.2024 den 9.36):

Det har jeg ikke gjort enda, skal få gjort det idag. Har også opplevd at jeg er mye lenger syk når jeg først blir syk, hadde to runder med forkjølelse etter hverandre i over 2 måneder ifjor. Føler jeg har fått dårligere immunforsvar, men noen mener det er fordi jeg isolerte meg mye under pandemien. Men jeg har aldri hatt så lange sykdomsforløp før og føler det kan være vaksinen det også. 

Anonymkode: 90974...f1a

Jeg isolerte meg også ekstremt mye under pandemien, da studiene havnet på nett. Har ikke fått dårligere immunforsvar i det hele tatt. Nå er jeg ikke vaksinert heller, turte rett og slett ikke da broren min fikk hjerteposebetennelse, og to venninner menstruasjonsforstyrrelser, én av de fikk det alvorlig. Husk at det er mye du kan gjøre for å styrke immunforsvaret, selv om helsemyndighetene har fokusert miinimalt på det.

Anonymkode: aa0f4...788

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 2.7.2024 den 9.44):

Lurer på hvor lenge til denne posten blir slettet.Vaksinebivirkninger skal ikke snakkes om her på KG tydligvis.

Anonymkode: c981d...163

Menstruasjonsforstyrrelser er jo blant de kjente og godt dokumentert bivirkningene, så har vanskelig for å tro at den blir stengt. De må jo gjerne slette andre poster som går over streken, men dette er viktig at det snakkes om, slik at flere kan få tips/råd og hjelp! ♥️

Anonymkode: aa0f4...788

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...