Gå til innhold

Kjæreste med min kusine. Innafor?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det jeg synes videre er interessant med disse trådene, er hvordan TS'ene konstruerer de (nesten) perfekt. 

Søskenbarnene i denne tråden skal jo ikke ha barn, dette er bare en midlertidig greie. Dermed har TS allerede før diskusjonen begynner spent bein under innavl argumentet. 

Men du hadde glemt å oppdatere deg helt på lovgivningen, da. Det får du til bedre i neste tråd 😊

Anonymkode: e3e0f...214

  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mayer skrev (2 timer siden):

Mine foreldre er fetter og kusine. Legen deres sa det ikke er farlig over én generasjon.

Jeg er penere enn snittet, har universitetsutdannelse og er nesten helt uten helseplager.

Vær forsiktig med så sterke uttalelser når du mangler kunnskap om temaet. Det er ikke hyggelig for sånne som meg å lese det du skriver.

 

Kjør på TS, lev og vær lykkelige sammen 👍🌼🌼

Og  oldefaren min har røyket som en skorstein, og levde til han var 90 år, med god helse. Det at det gikk bra med deg, betyr ikke at det STATISTISK SETT er lav risiko. For øvrig er det å være pen ingen indikasjon på god helse. 

Anonymkode: b3b61...dbb

  • Liker 4
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Har du en kjedelig sommer eller? Er dette alt du får ut av livet å skrive trolle tråder?

Anonymkode: 9372c...688

Eller at du har et kjedelig liv? At bare tanken for deg er ufattbar. Dette er nok et mer utbredt tema enn noen vil innrømme.

Anonymkode: 6e34b...fe5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Foreløpig ikke hørt noe godt råd.

Anonymkode: 6e34b...fe5

vel, da kan du ikke lese - som et "resultat" av denne formen for relasjon er jeg selv som andre rekke preget av helseutfordringer, om du steriliserer deg og tar ansvar for å ikke bringe slikt videre så for all del la egoismen råde, men om du har snev av tankevirksomhet innser du at det er andre drifter som "prater" her enn de fornuftige. 

Anonymkode: 35e00...415

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Javel? Da blir det problematisk i visse miljøer.

Forøvrig har vi ingen tanker om hverken barn eller ekteskap.

Anonymkode: 6e34b...fe5

Det blir vel fritak blant muslimer, så de får lov til å fortsette med innavl.

Anonymkode: da69c...d3d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er det noen som ikke har intelligens her så er det deg ts, at du skal prøve å påtvinge andre dine holdninger med å ha sex med dine slektninger sier veldig mye om deg. Jeg tror det beste du gjør for deg selv er å sikkert flytte til et land hvor dette er lov og få deg en kusine der som du kan gifte deg med, men det virker som dette mer er en seksuell fantasi for deg som du prøver å få andre til å delta i her på KG. Kanskje begynne med å søke hjelp hos en psykolog for dette her. 

Anonymkode: 9372c...688

Dette var et forsøk på å høre folks holdninger og fordommer. Ikke intrikate seksuelle beskrivelser. Tanker om dette for de respektive ta ansvar for selv.

Apropos at jeg må flytte til en annen kultur. Vi har en fullt lovlig og akseptert kultur på dette temaet fra annet opphav her til lands.

Dette var for meg en ungdomsgreie for mange år siden. Nå har situasjonen blusset opp igjen i voksen alder. Bare å beklage.

Anonymkode: 6e34b...fe5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Før vårt nåværende kongepar, hadde vi to generasjoner på rad av fetter og kusine.

Vi trenger derfor egentlig ikke å dra inn andre kulturer for å snakke om kjærlighetsforhold mellom fetter og kusine.

Det sagt; de fleste i dag vil nok rynke på nesen av dette. Du snakker om din familie og hennes familie. Din familie ER hennes familie. Dere har felles besteforeldre. Der blir det ekkelt. Når din svigerfar er din onkel; det er ekkelt.

Deres barn ville vært BÅDE søsken og tremenninger.

Dere må tåle at alle snakker om dere bak deres rygg, i allefall.

Anonymkode: eb0ac...fd4

Og det var før man visste bedre. Fortsetter  man når man vet bedre er man ikke helt klok. Før skulle kongelige gifte seg med kongelige.

Og det er forskjell på at noen (svært få) gjorde det og en hel kultur gjør det, hvor det er vanlig praksis og blir forventet.

Anonymkode: da69c...d3d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Så jeg har et kjedelig liv fordi jeg ikke kan tenke meg et forhold med en kusine/fetter? De eneste steder det er utbredt er i innvandrer familier hvor det er arrangert ekteskap, og forskning viser at dette er både skadelig for barn som blir født inn i slike ting og ikke minst psykisk vanskelig. Så om det gjør meg kjedelig for å ikke ønske det i livet når det finnes millioner andre man ikke er i slekt med, JA DA LEVER JEG FINT MED DET KJEDELIGE LIVET MITT SOM EN NORMAL PERSON 

Anonymkode: 9372c...688

Tja, en av de større motforestillinger er barn i et slikt ekteskap. Helt enig. Andre motforestillinger, not so much..

Anonymkode: 6e34b...fe5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mardina skrev (1 time siden):

Nei, bare nei!! 🤢

Les deg opp på innavl.... Og sjekk ut Whittaker familien på Soft White Underbelly sin YouTube kanal 🤔 

Tydelig at du ikke forstod tråden.

Anonymkode: 5711f...91c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Det jeg synes videre er interessant med disse trådene, er hvordan TS'ene konstruerer de (nesten) perfekt. 

Søskenbarnene i denne tråden skal jo ikke ha barn, dette er bare en midlertidig greie. Dermed har TS allerede før diskusjonen begynner spent bein under innavl argumentet. 

Men du hadde glemt å oppdatere deg helt på lovgivningen, da. Det får du til bedre i neste tråd 😊

Anonymkode: e3e0f...214

Det som er ennå mer interessant er hvordan folk rabulerer videre på innavlmaset, selv om det ikke er et argument.

Enten er folk stokk dumme, eller så misforstår de med vilje.

Anonymkode: 5711f...91c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

 

Den der passiv aggressive greien der kan du spare deg for, eller at man skal synes synd på deg på et eller annet vis. Du kom med et tema og folk synes det er ekkelt, aksepter det. Om du føler du ikke har fått noen gode råd så er det ikke oss det er noe feil med, det er deg. 

Anonymkode: 9372c...688

Har fått ett stk. godt råd. Dropp barn. 

Anonymkode: 6e34b...fe5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Tydelig at du ikke forstod tråden.

Anonymkode: 5711f...91c

Jo, det gjorde jeg 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dummeste jeg har hørt. Alderen på oss er med vilje ikke fortalt her.

Og hvis du klarer å runke av en slik tråd så sier det litt om dine seksuelle preferanser..

Anonymkode: 6e34b...fe5

Vel, TS, det er du som er forelsket i kusinen din… 

Anonymkode: da69c...d3d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Du er penere enn gjennomsnittet?? hahahaha hva i alle dager har det å gjøre med noe som helst? Og mennesker må  komme med de uttalelser de ønsker når det er et tema som blir løftet frem her på KG, bare fordi du er av innavl så betyr det ikke at hele verden må ta hensyn til det og alt du er over gjennomsnittet pen, nei nå ler jeg meg skakk og måtte vise kommentaren til resten av kollegaene mine her. 🤣 

Anonymkode: 9372c...688

Skjønte du ikke innholdet? Jeg svarte bare på kommentaren om at innavl var farlig og kunne føre til sykdom. Det å være frisk, pen og normalt oppegående er jo et bevis for at fetter + kusine ikke er en katatrofe nødvendigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Dere er det ikke mange av, med mindre du er av pakistansk opphav. Si hva du vil, det er blodskam. Ikke bra. Forbudt av en grunn. 

Anonymkode: 6dc98...c2c

Det er ikke forbudt. Ekteskap er forbudt, men ikke å være kjærester og evt få barn. Jeg er etnisk norsk. Hold fordommene for deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei det er 1 generasjon og familieforhold. Men ts er jo klar for at dama skal våre hypp og ha ppiller og han slippe prevensjon. Selv om det burde vært dobbel prevensjon her.

Er ikke noe vits i å gi denne ts gode råd som ikke synker inn. 

Blir nok å gjøre for helsevesenet fremover. 

Anonymkode: a2f29...921

Troll

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mardina skrev (16 minutter siden):

Jo, det gjorde jeg 😊

Hvorfor da nevne "innavl"?

Anonymkode: 5711f...91c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...