Gå til innhold

Ansvar som stemor


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor blander du inn moren inn i dette? Dette er mannen ditt sitt ansvar. Snakk med han og si at du ikke liker ungen og har null tilknytning til han. 

Anonymkode: b0efe...f6b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 hours ago, AnonymBruker said:

👏👏👏 Kjempebra argument. 

Anonymkode: e1e28...fe5

Det er litt vanskelig å ta folk som ikke tør å stå frem med sine argumenter seriøst 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malvinka skrev (3 timer siden):

Det er litt vanskelig å ta folk som ikke tør å stå frem med sine argumenter seriøst 

Vel, jeg har i det minste argumenter. Hadde du hatt noen om jeg, eller andre, sto med nick? Så nei, du har bare gått tom for argumenter. 

Anonymkode: e1e28...fe5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker said:

Vel, jeg har i det minste argumenter. Hadde du hatt noen om jeg, eller andre, sto med nick? Så nei, du har bare gått tom for argumenter. 

Anonymkode: e1e28...fe5

Jeg sliter litt med å følge dine argumenter eller om det er en annen anonym bruker i tillegg. Skaff deg et nick så kan vi fortsette ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malvinka skrev (På 3.7.2024 den 22.00):

Det er mors ansvar å sørge for at barnet er i trygge og stabile omgivelser, uansett hvem sin uke det er

Det er begge foreldres ansvar. Det er ikke noe mer opp til mor enn far generelt, og i fars uker er det primært hans ansvar. 

Endret av MariaIsabel
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malvinka skrev (På 3.7.2024 den 21.59):

Jeg regner meg selv som "alenemor" når mim mann er bortreist i en uke.

Det er utrolig mye mer krevsomt å være alene med et mindre barn enn å være to som deler på det. Når man i tillegg ikke er den som vanligvis har hovedomsorgen og den som setter grenser for hva som er lov så blir det enda vanskeligere. Barnet burde heller ikke settes i en slik situasjon hvor de får mulighet til å teste grenser uten tryggheten man har med sine foreldre. 

Du er ikke alenemor når du har mann. Jeg var alenemor i flere år, men nå som jeg er gift, er jeg ikke lenger alenemor, selv om mannen av og til er på jobbreiser i opp til noen uker. Da er jeg alene hjemme med barn, men ikke alenemor. 

"Krevsomt" er forresten ikke et ord. "Krevende" er fint å bruke i denne sammenhengen. 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 hours ago, MariaIsabel said:

Det er begge foreldres ansvar. Det er ikke noe mer opp til mor enn far generelt, og i fars uker er det primært hans ansvar. 

Det er mors og ikke stemors mente jeg. Har ikke noe å si hvemsin uke det er. Ansvaret for barnet er konstant og ikke bare når det er din uke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, MariaIsabel said:

Du er ikke alenemor når du har mann. Jeg var alenemor i flere år, men nå som jeg er gift, er jeg ikke lenger alenemor, selv om mannen av og til er på jobbreiser i opp til noen uker. Da er jeg alene hjemme med barn, men ikke alenemor. 

"Krevsomt" er forresten ikke et ord. "Krevende" er fint å bruke i denne sammenhengen. 

Skulle stå strevsomt  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malvinka skrev (På 4.7.2024 den 13.26):

Jeg sliter litt med å følge dine argumenter eller om det er en annen anonym bruker i tillegg. Skaff deg et nick så kan vi fortsette ;)

Det er lett, det er bare til å sjekke anonymkodene. Mener du seriøst at du får flere argumenter om det står et nick her? Sorry, den må du lenger ut på landet med. 

Anonymkode: e1e28...fe5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malvinka skrev (På 3.7.2024 den 23.55):

Sa "anonym"...

Du er like anonym du selv Om du har ett brukernavn 😂

Anonymkode: 92355...bde

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Du er like anonym du selv Om du har ett brukernavn 😂

Anonymkode: 92355...bde

Så skaff deg et brukernavn da. Er ikke spesielt vanskelig  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malvinka skrev (23 minutter siden):

Så skaff deg et brukernavn da. Er ikke spesielt vanskelig  ;)

Du vet at du snakker med flere forskjellige anonyme her nå?

Hvorfor er du så opptatt av nick, og ikke sak?

Anonymkode: e1e28...fe5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, AnonymBruker said:

Du vet at du snakker med flere forskjellige anonyme her nå?

Hvorfor er du så opptatt av nick, og ikke sak?

Anonymkode: e1e28...fe5

Det er jo nettopp det som er problemet. Det går ikke å diskutere når man ikke vet hvem man svarer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

KnekkeBørre skrev (På 1.7.2024 den 22.32):

Jeg regner med at typen og barnemor allerede har ordnet med samværet slik at ungen er hos mor når typen din har ferie.. 

 

Min x var også sånn ovenfor min sønn.. 

Hver gang han var hos meg så oppførte hun seg som om guttungen min var en kjønnssykdom.. 

Men katter var hun glad i da. Og det er jo passende. For det er jo det hun ender opp med.. 

 

Sjalusi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...