Gå til innhold

Fine damer på Tinder


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En sjelden gang får jeg match og svar hos noen virkelig attraktive damer.

Det jeg stusser på er at de ikke ser seg bryet med å stille spørsmål svare på mer konkret en det de blir spurt om.

Damer ellers svarer jo og spør litt tilbake og forteller etc..

Greit nok at de sikkert har 50+ likes om dagen men hva er vitsen med å matche og svare "one liners" ?

Chatten stopper jo opp hvis bare en kommuniserer 90 % Er det for å samle på matcher i stedet for likes ? (Skjønner ikke greia med å like hvis du ikke vil chatte men det er ganske gjennomgående)

 

 

Anonymkode: 1c039...768

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker said:

En sjelden gang får jeg match og svar hos noen virkelig attraktive damer.

Det jeg stusser på er at de ikke ser seg bryet med å stille spørsmål svare på mer konkret en det de blir spurt om.

Damer ellers svarer jo og spør litt tilbake og forteller etc..

Greit nok at de sikkert har 50+ likes om dagen men hva er vitsen med å matche og svare "one liners" ?

Chatten stopper jo opp hvis bare en kommuniserer 90 % Er det for å samle på matcher i stedet for likes ? (Skjønner ikke greia med å like hvis du ikke vil chatte men det er ganske gjennomgående)

 

 

Anonymkode: 1c039...768

De får så mye kjeft når de ikke svarer, så det er ren høflighet. Om du ikke synes samtalen går fremover, så er de ikke interesserte (nok). 

Anonymkode: cbba3...786

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan også legge til at dette her er helt normalt fra andre kanten; siden gutta «liker» de fleste, og foretar sorteringa først etter en eventuell match, sitter det et lass meg jenter med stumme/ uengasjerte matcher. Men de tyter ikke av den grunn. 

Anonymkode: cbba3...786

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir jo ofte ingen samtale: Skriver type har du en fin dag ?  bla bla (Typisk melding=

Damene svarer de kanskje noe sånn som:  Ja det har jeg, uten videre spm (da blir det jo ingen samtale når de ikke gidder å by på noe inn i samtalen)

Anonymkode: 1c039...768

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du har uflaks? Om de er objektivt attraktive er de nok allerede okkupert med en/noen andre, og svarer bare for å være hyggelig. Er jo normalt å ha Tinder en stund under dating, og ikke fjerne før man er seriøs. Så sikkert en haug av menn/kvinner som egentlig ikke er interessert i noe. 

Anonymkode: ee012...7f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kan også legge til at dette her er helt normalt fra andre kanten; siden gutta «liker» de fleste, og foretar sorteringa først etter en eventuell match, sitter det et lass meg jenter med stumme/ uengasjerte matcher. Men de tyter ikke av den grunn. 

Anonymkode: cbba3...786

Tyter ikke jeg heller🤣 det var bare en merksnodighet jeg har merket meg hos de med aller flottest profil, det er alltid noen andre en liker som svarer(Ingen tyting)

Det kan selvsagt være en ettersortering  av matchene hos damene 

 

Anonymkode: 1c039...768

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du skriver det selv. Hun er virkelig attraktiv, og disse matcher du sjeldent med. Du er ikke interessant nok. Hun (jenter) får allement pes for å være for selektive på hvem man «liker». Noen gjør nettopp dette unntaksvis likevel, gir det en sjanse tross mismatch utseendemessig, men det tennes ingen gnist når samtalen med motparten er uinteressant. 

Anonymkode: cbba3...786

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De vet jo ikke hva samtalen vil bli før de har matchet, så kanskje de var åpen, men så var de ikke interiserte allikevel? Eller kanskje de er vant med at menn jobber hardere for dem? Så samtalene dør ikke ut av one liners? 

Eller kanskje det er falske profiler? 

Anonymkode: bd2fd...0d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Tyter ikke jeg heller🤣 det var bare en merksnodighet jeg har merket meg hos de med aller flottest profil, det er alltid noen andre en liker som svarer(Ingen tyting)

Det kan selvsagt være en ettersortering  av matchene hos damene 

 

Anonymkode: 1c039...768

Tror det er mest mennene som matcher med absolutt alle. 

Anonymkode: 7c886...677

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

De får så mye kjeft når de ikke svarer, så det er ren høflighet. Om du ikke synes samtalen går fremover, så er de ikke interesserte (nok). 

Anonymkode: cbba3...786

Evt er de ikke interessante nok

Anonymkode: 5649c...74f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Tror det er mest mennene som matcher med absolutt alle. 

Anonymkode: 7c886...677

Tja, tror ikke det gjelder de som får likes ig matcher selv som mann.

Liker hver tiende og har satt ned egen alder med 5 år.

En kompis av meg nevnte at liker hver 20 ca

 

Men nå er vi eldre gutter på 50 og da tror jeg det er like lett for damer og menn å få date.

Anonymkode: 1c039...768

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde over 4000 interesserte. Å sile ut var et helvete. Så for at jeg skulle føre en chat med noen måtte det raskt være en noenlunde interessant chat for å fange oppmerksomheten min.

Hadde noen kule og fine chats, ble noen kaffedates og et par litt mer seriøse. Innen 6 mnd fant jeg han som ble kjæresten min.

Han fanget meg fordi han var ekstremt åpen, rett frem og ærlig. Da vi møttes føltes det som vi kjente hverandre og etter 1 mnd var det som vi hadde kjent hverandre et helt liv.

 

 

Anonymkode: 1fd6c...fbb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har observert mye av det samme, virker som en direkte korrelasjon. Jo mer attraktiv og yngre kvinnen er, jo mindre entusiastisk (hvertfall i tidlig chatte fasen). 

Dvs at du kan skrive en fin melding og stille spørsmål og ofte ende opp med ''one liners'' uten noen spørsmål tilbake. Dette er heller ikke kvinner jeg oppsøker noe spesielt, men jeg skriver jo til alle jeg matcher med.

Har også vært i forhold med kvinner på dette ''nivået'', så dette er mest på nett virker det som. 

Anonymkode: 32768...ffa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg hadde over 4000 interesserte. Å sile ut var et helvete. Så for at jeg skulle føre en chat med noen måtte det raskt være en noenlunde interessant chat for å fange oppmerksomheten min.

Hadde noen kule og fine chats, ble noen kaffedates og et par litt mer seriøse. Innen 6 mnd fant jeg han som ble kjæresten min.

Han fanget meg fordi han var ekstremt åpen, rett frem og ærlig. Da vi møttes føltes det som vi kjente hverandre og etter 1 mnd var det som vi hadde kjent hverandre et helt liv.

 

 

Anonymkode: 1fd6c...fbb

Tror din erfaring er en reel årsak 😊

Høres stress ut

Anonymkode: bd2fd...0d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De du beskriver er ofte damer som går rundt å tror de er deilig og bedre enn andre damer, og dermed får en litt ufyselig oppførsel. Men får man 50 matcher om dagen, så gjør det noe med selvbilde, og ikke på en positiv måte.

Gjelder det alle, nei, men dårlig nok erfaring med den type kvinnfolk at jeg bevisst holder meg unna, og heldigvis kjenner jeg oftest igjen den type kvinnfolk 

Anonymkode: 98bdf...076

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Tror din erfaring er en reel årsak 😊

Høres stress ut

Anonymkode: bd2fd...0d8

Det var stress. Er jo lett å ikke få med seg reelle kandidater fordi det er så mange som sveiper ukritisk. 
 

Jeg hadde satt alder mellom 40-48 og fikk tusenvis under og over. Og bioen min var klar på hva jeg så etter, men fåtall leste det og var ikke aktuell. 
 

Var glad da jeg kunne slette🤭

Anonymkode: 1fd6c...fbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

De du beskriver er ofte damer som går rundt å tror de er deilig og bedre enn andre damer, og dermed får en litt ufyselig oppførsel. Men får man 50 matcher om dagen, så gjør det noe med selvbilde, og ikke på en positiv måte.

Gjelder det alle, nei, men dårlig nok erfaring med den type kvinnfolk at jeg bevisst holder meg unna, og heldigvis kjenner jeg oftest igjen den type kvinnfolk 

Anonymkode: 98bdf...076

Men på et vis, om menn flokker mer til dem enn oss, så er de jo deiligere og mer anerkjennt som foretrukket sexpartnere og partner i livet. Å da er det jo ikke så rart de føler på noe som de opplever blir bevist for dem igjen og igjen?

Anonymkode: bd2fd...0d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men på et vis, om menn flokker mer til dem enn oss, så er de jo deiligere og mer anerkjennt som foretrukket sexpartnere og partner i livet. Å da er det jo ikke så rart de føler på noe som de opplever blir bevist for dem igjen og igjen?

Anonymkode: bd2fd...0d8

Det er det at mange vil ha de som gjør at mange av de utvikler en dårlig personlighet. Og da blir de automatisk stygge i mine øyne

Men mange menn bryr seg kanskje ikke så mye om personlighet, spesielt ikke når det gjelder sex

Min kjæreste var nok en av de når hun var yngre, hun har ihvertfall antydet det at hun var litt høy på seg selv som ung, og hadde ikke overrasket meg da hun alltid har fått veldig mye oppmerksomhet fra menn, og får det fortsatt. Men heldigvis vokste hun vekk fra det, så det er mulig å endre seg, hvis ikke ville ikke vi vært sammen 

Den type damer jeg snakker om er de som tror en er homo om noen avviser de, som tror de kan få hvem som helst, og ja den har jeg hørt mer enn en gang jeg har avvist noen. Tenk å være så høy på seg selv at man nekter å tro noen er heterofil fordi de får et nei, da er man virkelig ute å kjøre 

Anonymkode: 98bdf...076

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 hours ago, AnonymBruker said:

Kan også legge til at dette her er helt normalt fra andre kanten; siden gutta «liker» de fleste, og foretar sorteringa først etter en eventuell match, sitter det et lass meg jenter med stumme/ uengasjerte matcher. Men de tyter ikke av den grunn. 

Anonymkode: cbba3...786

Vel, du sitter med et lass av matcher på menn som er over ditt nivå og derfor ikke er interessert i deg om noen andre matcher dem. Om du swipa på menn du har sjangs på til langtidsrelasjon og ikke bare swipa på menn du kan få til sex. Så hadde du nok hatt bedre suksess.

Anonymkode: 0c5c4...ede

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.7.2024 den 21.56):

En sjelden gang får jeg match og svar hos noen virkelig attraktive damer.

Det jeg stusser på er at de ikke ser seg bryet med å stille spørsmål svare på mer konkret en det de blir spurt om.

Damer ellers svarer jo og spør litt tilbake og forteller etc..

Greit nok at de sikkert har 50+ likes om dagen men hva er vitsen med å matche og svare "one liners" ?

Chatten stopper jo opp hvis bare en kommuniserer 90 % Er det for å samle på matcher i stedet for likes ? (Skjønner ikke greia med å like hvis du ikke vil chatte men det er ganske gjennomgående)

 

 

Anonymkode: 1c039...768

De definerer seg selv som "ikke verdt mer enn en natt".

Men det må da være opp til dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...