Gå til innhold

Å stå fram i avisa med "alt" som har gått galt

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Dette hylles man for, mens jeg tenker at det virker avskrekkende når man er singel og vil treffe noen. All grunn til å bli betenkt når en person har vært nærme å begå selvmord + har vært spilleavhengig. På samme måte som at det er all grunn til å bli betenkt når man ser folk som har vært selvskadere med masse tidligere kutt på armene. Nei takk, den sjansen tar jeg ikke.

Neppe mye rom for å ytre seg om dette i en av singelgruppene hvor dette er et tema i dag. Der skal det hylles.

Anonymkode: b119a...e83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Vet ikke helt hva du vil diskutere her, men alle kan forandre seg.
Noen har en mørkere fortid enn andre, men man kan forandre seg

Anonymkode: caa40...5a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er det som hyller selvskading, spilleavhengighet osv.? (Ingen.)

Noe annet er å stå frem om det. Ha de preferanser du vil, men altså det er jo bare bra for dem med slike problemer at det blir tydelig først som sist. Er ikke som at en kan skjule en slik fortid på sikt uansett. Jeg vil jo ikke ha noen som dømmer meg pga selvskadingsarr uansett. 

Er ikke du bare glad selv, så slipper du å kaste bort tid på folk du uansett har dømt nord og ned? 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg ville aldri gjort det selv. Har hatt flere sjanser, etter et skikkelig tragisk liv. Dårlig barndom, mange år som ung voksen ute av stand til å ta gode valg - hele den vanlige regla. Lever et stille og rolig og superstreit liv pr idag. Hell no til at folk som ikke kan forstå seg på sånt skal vite det om meg om de skulle google meg av en eller annen merkelig grunn. Den identiteten vil jeg ikke ha.

Anonymkode: 0ca40...604

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Rainstorm2.0 skrev (7 minutter siden):

Hvem er det som hyller selvskading, spilleavhengighet osv.? (Ingen.)

Noe annet er å stå frem om det. Ha de preferanser du vil, men altså det er jo bare bra for dem med slike problemer at det blir tydelig først som sist. Er ikke som at en kan skjule en slik fortid på sikt uansett. Jeg vil jo ikke ha noen som dømmer meg pga selvskadingsarr uansett. 

Er ikke du bare glad selv, så slipper du å kaste bort tid på folk du uansett har dømt nord og ned? 

Det er åpenbart hva som hylles, at vedkommende står frem med dette. Nå får du gi deg. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er åpenbart hva som hylles, at vedkommende står frem med dette. Nå får du gi deg. 

Takk for forklaring. Synes innlegget ditt var litt uklart. 

Uansett så er vel åpenheten bare bra for deg, så slipper du å involveres med folk du dømmer. Bare å ytre deg her og i singelgruppene om hva du synes. Samtidig fremstår du jo noe selvmotsigende. Du synes slike folk er teite OG samtidig ønsker du ikke de skal være åpne, noe som ville gjort at du ikke kunne avsløre dem som inkompatible med deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har man nådd nivået at krisen er "avis-verdig", så vil jeg tro at vedkommende har slitt såpass lenge at ting har blitt desperate..

Jeg tror at en sånn åpenhet kan være veldig frigjørende for den det angår.   

Jeg ser også poenget til kritikerne som mener dette er dårlig strategi i lengden, men man må ta i betrakning at den kollektive hukommelsen er jævlig dårlig. 

Ting blir glemt veldig fort.. 

Selv har jeg veldig lite sympati for folk som uffer seg i offentlighet, men det er mange andre som har det. Og da skal ikke jeg ødelegge.. Folk må dele det de selv ønsker i hvilket som helst forum. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
KnekkeBørre skrev (13 minutter siden):

Har man nådd nivået at krisen er "avis-verdig", så vil jeg tro at vedkommende har slitt såpass lenge at ting har blitt desperate..

Jeg tror at en sånn åpenhet kan være veldig frigjørende for den det angår.   

Jeg ser også poenget til kritikerne som mener dette er dårlig strategi i lengden, men man må ta i betrakning at den kollektive hukommelsen er jævlig dårlig. 

Ting blir glemt veldig fort.. 

Selv har jeg veldig lite sympati for folk som uffer seg i offentlighet, men det er mange andre som har det. Og da skal ikke jeg ødelegge.. Folk må dele det de selv ønsker i hvilket som helst forum. 

Jeg tror ikke at de som har fått med seg dette glemmer det med det første. Man vil også få opp artikkelen om man søker på navnet hans, som forverrer det hele.

Om jeg var i hans sko ville jeg heller ventet med å fortelle dette til det rette tidspunktet, når det er en viss relasjon. Kanskje han kan finne en dame som har alvorlig bagasje selv, men jeg tror nok at noen av de som har levd et greit liv vil se på ham med en viss skepsis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo'a. Muligheten for at Du aldri glemmer er tilstede, og google vil jo alltids tilgjengelig :slurk:

Men statistisk sett så er jo kvinner fryktelig glad i trøblete menn med bagasje da.  

Det ordner seg nok :nikke:

Men ja. Jeg ville aldri gjort noe sånt. Offentlig uffing er i mine øyne et nederlag verre enn døden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vet ikke helt hva du vil diskutere her, men alle kan forandre seg.
Noen har en mørkere fortid enn andre, men man kan forandre seg

Anonymkode: caa40...5a3

Ikke de utroe, sies det. 

Anonymkode: 7e72e...461

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tenker bare på hun "Singelkrisa" podcast-dama når jeg leser dette. Hun kunne sikkert funnet seg noen tidligere, men nå ligger det jo på nett hvor mye hun har slitt og hvor mye hun har ligget rundt, begge deler upopulært, og det blir skikkelig vanskelig for henne å finne seg noen.

Anonymkode: cfc92...6e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...