Gå til innhold

Hvilke sokker skal jeg kjøpe da? Mvh, Gen X


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så har jeg altså omsider fått med meg at ankelsokker er ut. 

Det er jo greit, jeg trenger uansett nye sokker. 

Men hva slags sokker skal jeg bruke isteden? 

Jeg går mest i kjoler eller bukser som slutter litt over ankelen nå på sommeren. 

Send gjerne link til sokker dere jan anbefale meg å kjøpe? 

Anonymkode: 15aaf...d6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herregud, kjøp det du selv er mest komfortabel med selv. Jeg tviholder på ankelsokkene mine.

Anonymkode: 3a150...600

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk det som passer deg. Selv holder jeg på å kveles når jeg ser damer bruke nylonstrømpebukser på varme dager. Mitt problem, ikke strømpebukseelskerne.

Anonymkode: d928b...b55

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Herregud, kjøp det du selv er mest komfortabel med selv. Jeg tviholder på ankelsokkene mine.

Anonymkode: 3a150...600

Enig. Hvis vi må spørre, er vi uansett lost case hva gjelder å «følge med».

Anonymkode: 0ff78...ce5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk heller pengene på en psykolog, anbefales på det sterkeste. Ingen bryr seg hvilke sokker du bruker, kun deg selv. Da du er opptatt av å passe inn.

Anonymkode: 1d740...6d0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg holder på ankelsokkene. Hvorfor skal jeg bytte ut noe jeg liker å gå med? Jeg bruker høyere sokker når jeg føler for det og enda lavere (skjulte) i Toms og lignende ved bruk av skjørt og kjoler. Jeg har aldri fulgt med på trender og alltid gjort det jeg selv vil og er komfortabel med, ikke tenkt å endre på det.

millenial

Anonymkode: d7d65...22e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er egentlig ikke så glad i ankelsokker, og er motivert til å kjøpe noe annet. 

Hadde vært hyggelig å få inspirasjon her på Klær, sko og mote-forumet. 

Isteden blir jeg bedt om å gå til psykolog?? 

Hva i all verden skjer med KG???

TS

Anonymkode: 15aaf...d6a

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva jeg bruker på sommeren: 

- Uten sokker i sandaler, loafers, pensko, ballerinasko

- Hvite tennissokker i sneakers. 

Er ikke så vanskelig, vel? 

Anonymkode: 8af7d...dd9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Bruk det som passer deg. Selv holder jeg på å kveles når jeg ser damer bruke nylonstrømpebukser på varme dager. Mitt problem, ikke strømpebukseelskerne.

Anonymkode: d928b...b55

Er jo et par av vær-damene på nrk som bruker det sommerstid, tror ikke de eller andre kveles for det, nei.

Anonymkode: b17f5...7eb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi som overlevde 80 tallet strever fortsatt litt med tennissokker til midt oppå leggen.

IMG_4680.jpeg

Anonymkode: d48ed...fc1

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker ankelsokker i mine adidas samba nå på sommeren til shorts, kjoler og skjørt. Er det kjølig bruker jeg en strømpebukse. Har jeg sandaler er det varmt nok til å droppe sokker.

Når det er kaldere bruker jeg sokker strømper som går opp til knærne eller over knee. Gjerne i ull eller ull/silke blanding.

Jeg har også noen trenings sokker av typen moderne tennins sokker for trening som jeg da trekker utenpå trenings thights eller når jeg bruker sneaker sko.

Jeg har også noen leggvarmere som jeg bruker sammen med sneakers eller med cowboy støvlene mine

Anonymkode: 1ec32...828

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 1.7.2024 den 18.39):

Jeg er egentlig ikke så glad i ankelsokker, og er motivert til å kjøpe noe annet. 

Hadde vært hyggelig å få inspirasjon her på Klær, sko og mote-forumet. 

Isteden blir jeg bedt om å gå til psykolog?? 

Hva i all verden skjer med KG???

TS

Anonymkode: 15aaf...d6a

jeg er også Gen X, og overlykkelig over at de elendige ankelsokkene er ute. Men, for oss som har opplevd 80-tallet, så er jo ikke tennissokker særlig aktuelt, så jeg har kjøpt noen par med pene sokker, som er normal høyde og ikke tennissokker. Ikke fordi jeg tror jeg blir spesielt kul, men fordi det er et poeng for meg å henge med på hovedtendensene i motebildet:

Disse med litt heklestruktur (vanskelig å se på bildet): https://www.zalando.no/becksoendergaard-helga-crochet-sock-4-pack-sokker-blackwhite-b1281f05c-q11.html

og så noen lyse sokker med litt mønster: https://www.zalando.no/tommy-hilfiger-women-sock-dot-2-pack-sokker-light-beige-melange-to181f02e-b11.html

og så noen tennissokker likevel, men i litt nye farger:

-

 

Anonymkode: 1efd1...ec2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driter i hva som er ut eller in.Er det ut er jeg all in,er det in er jeg helt ute.

Anonymkode: 185bb...520

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ankelsokker. Til og med så mye at jeg heller bruker svarte ankelsokker med hvite sko, enn hvite langsokker med hvite sko. :trolling:

Anonymkode: b551d...c4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...