Gå til innhold

Ekte blondiner har penest vagina


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

On 7/1/2024 at 7:35 PM, AnonymBruker said:

Å avlede med rettskriving er kjent symptom på å føle seg truffet, neppe mange blondiner som tok seg bryet.

Anonymkode: 98228...614

Det er ikke rettskriving det kommenteres på. Det er biologisk fakta faen. 

Anonymkode: f3a49...eb6

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å kalle noen dum og tilbakestående  på grunn av et synspunkt, er i alle fall en avsporing .

Anonymkode: f4bed...4f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Blir det ikke VELDIG dumt og si at hårfarge ikke spiller noen rolle når det er akkurat det HELE innlegget dreier seg om!? Som det til og med står i overskriften!? 🤯🤦‍♀️🙄

Så da må det vel vare bety at du er…. Dum…?? 
hvis du er litt tilbakestående og har verge så må du ha meg unnskyldt 🙃

Anonymkode: 1de44...9f5

Da har du ikke skjønt mye. I dagens samfunn er hårfargen til kvinner sjelden den originale. Mørkhårede kvinner bleker og blonde mørkner over en lav sko. 

Her var det snakk om «ekte blondiner» og derav lysere hud, som gir et mer delikat utseende underliv. For all del, jeg har ingen problemer med å tenne på mørkhårede heller, det var bare en preferanse.

Anonymkode: 98228...614

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.7.2024 den 19.29):

Her var det mange som blei krenka, gitt.

Anonymkode: 98228...614

Da må du jo være strålende fornøyd, for det var jo det du ønsket?

Anonymkode: 56869...0ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.7.2024 den 18.06):

For meg spiller ikke hårfarge noe som helst, men mus og rumpehull til ekte blondiner er spesielt delikate, særlig når de er glattbarberte. Har vært med alle hud- og hårfarger, og ender opp med at blondiner er å foretrekke.

De lyse skamleppene og rosa kjønnsleppene er ekstra delikate, det samme gjelder området rundt analåpningen.

Flere som har synspunkter på dette?

Anonymkode: 98228...614

Å bruke betegnelsen ekstra delikat om noens analåpning er spesielt, ikke hva jeg har for vane å studere og mene all verdens om, så kan vel konkludere om at vi har forskjellige interesser og bruker ordet delikat vidt forskjellig.

Regner med at du ikke er så erfaren, siden du åpenbart finner dette interessant å skrive om og å dele med andre, mer erfarne mennesker ville nok heller holdt tanker om tilsvarende for seg selv og ikke hatt noe behov for å skrive om noe som er tilsvarende meningsløst.

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor opprettet du denne tråden?

Anonymkode: 13dfe...647

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 1.7.2024 den 18.06):

For meg spiller ikke hårfarge noe som helst, men mus og rumpehull til ekte blondiner er spesielt delikate, særlig når de er glattbarberte. Har vært med alle hud- og hårfarger, og ender opp med at blondiner er å foretrekke.

De lyse skamleppene og rosa kjønnsleppene er ekstra delikate, det samme gjelder området rundt analåpningen.

Flere som har synspunkter på dette?

Anonymkode: 98228...614

Musene varierer helt klart. Selv synes jeg blondiner og brunetter kan være delikate der nede, mens rødhårede scorer lavt også her. 
Jeg synes derimot asiatiske jenter ofte kan ha de aller flotteste delikatessene. Har den siste tiden hatt en dragning mot asiatisk mus. Fikk smaken på det når jeg var i Thailand og Laos. 
De er også lettere å overtale og enklere å ha med å gjøre. Jeg opplevde feks aldri at noen av de ikke ønsket å få spriten i munnen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 4.7.2024 den 1.37):

Hvem liker timeglass figur på damer??🙉 ikke jeg 

Anonymkode: a1520...533

Veldig mange menn liker stor rumpe, smal midje og store pupper da. Også kalt timeglassfigur...

Anonymkode: d9468...22a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Tore Lem skrev (8 minutter siden):

Musene varierer helt klart. Selv synes jeg blondiner og brunetter kan være delikate der nede, mens rødhårede scorer lavt også her. 
Jeg synes derimot asiatiske jenter ofte kan ha de aller flotteste delikatessene. Har den siste tiden hatt en dragning mot asiatisk mus. Fikk smaken på det når jeg var i Thailand og Laos. 
De er også lettere å overtale og enklere å ha med å gjøre. Jeg opplevde feks aldri at noen av de ikke ønsket å få spriten i munnen. 

Det gjør noe med viljen hos prostituerte å få betalt ja...

Anonymkode: d9468...22a

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.7.2024 den 18.06):

Flere som har synspunkter på dette?

Det er lett å drømme seg bort når en tenker på en kvinnes vagina. Uansett hårfarge :sukk:

Anonymkode: 732be...fc4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Det gjør noe med viljen hos prostituerte å få betalt ja...

Anonymkode: d9468...22a

Tror du man må betale for å få sex i Thailand? Kommer du med en påstand om at alle kvinner i Thailand er prostituerte? Det er ikke sånn vet du

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.7.2024 den 8.52):

Det er lett å drømme seg bort når en tenker på en kvinnes vagina. Uansett hårfarge :sukk:

Anonymkode: 732be...fc4

Å ja. Kjenner igjen det.😍

Anonymkode: f4bed...4f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...