Labella Skrevet 13. november 2002 #1 Del Skrevet 13. november 2002 Kaster meg på "testebølgen" med denne humortesten http://www.nettavisen.no/servlets/page?sec...002&item=234298 Selv kom jeg ut med følgende resultat: Du har: Svada-humor. Du liker sannsynligvis Bård & Harald, Seinfeld og Nissene på Låven. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 13. november 2002 #2 Del Skrevet 13. november 2002 Me too.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 13. november 2002 #3 Del Skrevet 13. november 2002 Svada-humor. Du liker sannsynligvis Bård & Harald, Seinfeld og Nissene på Låven Hm, merkelig for liker ikke Bård & Harald, ser ikke Seinfeld og Nissene på Låven så jeg en episode av. :-? :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 13. november 2002 #4 Del Skrevet 13. november 2002 Me too... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 13. november 2002 #5 Del Skrevet 13. november 2002 Fikk nøyaktig samme svar som dere..men på meg passer det igrunnen greit! det skal ikke så mye til for å få meg til å le!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majken Skrevet 13. november 2002 #6 Del Skrevet 13. november 2002 Du har: Koffert-humor. Du tenker bare koffert, og klarer å se noe seksuelt i alt. What the....... Jeg?! Som pleier å måtte be andre være så snille å få hjernen opp av rennestenen???!!!!! Jeg, som alltid får høre at jeg er så prektig at jeg er rent irriterende..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 13. november 2002 #7 Del Skrevet 13. november 2002 vel....: Svart/engelsk/ironisk humor. Du liker sannsynligvis "Monty Python", "Sorte Orm", og "Mr. Bean". Eller "Absolutely Fabulous" og "Keeping up apperance". Eller er du en skap-"Ally McBeal"-er? Uansett liker du å dra det langt. blink... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazee Skrevet 13. november 2002 #8 Del Skrevet 13. november 2002 Svart/engelsk/ironisk humor her òg :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 13. november 2002 #9 Del Skrevet 13. november 2002 Du har: Koffert-humor. Du tenker bare koffert, og klarer å se noe seksuelt i alt. :o Jaja, sånn er det å være tenåring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 13. november 2002 #10 Del Skrevet 13. november 2002 Du har: Svada-humor. Du liker sannsynligvis Bård & Harald, Seinfeld og Nissene på Låven. jeee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 13. november 2002 #11 Del Skrevet 13. november 2002 Eeehheeemmmm, kremt kremt. Jeg har Koffert-humor. Du tenker bare koffert, og klarer å se noe seksuelt i alt visstnok Snakk om å være seksuell frustrert da da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 13. november 2002 #12 Del Skrevet 13. november 2002 Her er det jeg kom ut med.... Hvilket som ikke stemmer helt da... Slapstick/Bløtkakehumor. De mer sofistikerte slapstickerne liker "Helan og Halvan" og Charlie Chaplin, mens folk med standard, norsk bløtkakehumor, liker "Mot i brøstet" og "Fleksnes". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 13. november 2002 #13 Del Skrevet 13. november 2002 JackAss-humor. Du liker risikofylt, "utøvende" humor. Men du er ikke slem,- det går stort sett kun utover deg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 13. november 2002 #14 Del Skrevet 13. november 2002 Du har: Sarkastisk humor. Du er en anelse ondskapsfull, og har det gjerne moro på andres bekostning. OJ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 13. november 2002 #15 Del Skrevet 13. november 2002 Slapstick/Bløtkakehumor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 13. november 2002 #16 Del Skrevet 13. november 2002 Du har: Sarkastisk humor. Du er en anelse ondskapsfull, og har det gjerne moro på andres bekostning. OJ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 13. november 2002 #17 Del Skrevet 13. november 2002 Du har: Svada-humor. Du liker sannsynligvis Bård & Harald, Seinfeld og Nissene på Låven. Klarer meg egentlig fint uten Harald og Bård, da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tvillingmamma´n Skrevet 14. november 2002 #18 Del Skrevet 14. november 2002 Sarkastisk humor. Du er en anelse ondskapsfull, og har det gjerne moro på andres bekostning. OJ! Det trodde jeg da virkelig ikke om meg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 14. november 2002 #19 Del Skrevet 14. november 2002 Svada-humor. Både hos søster og meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 15. november 2002 #20 Del Skrevet 15. november 2002 Svart/engelsk/ironisk humor. Du liker sannsynligvis "Monty Python", "Sorte Orm", og "Mr. Bean". Eller "Absolutely Fabulous" og "Keeping up apperance". Eller er du en skap-"Ally McBeal"-er? Uansett liker du å dra det langt. Greitt nok, jeg er faktisk enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå