Menchit Skrevet 2. juli #21 Del Skrevet 2. juli Du sier du vil tilpasse deg henne, da kan du starte med å respektere det hun sier og ikke vri det over til å handle om deg. Synes det er ganske drøyt å forvente daglig kontakt - flere ganger i uka når man er voksen med jobb, hus og alt annet man skal rekke. Spesielt ved nye bekjentskaper, det tar år å bygge opp i de aller fleste tilfeller. 2 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amadeus89 Skrevet 6. juli #22 Del Skrevet 6. juli Noen oppdatering her ts? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli #23 Del Skrevet 6. juli TS: Hva kan du tilby venninnen din (som hun ønsker seg)? Da har du svaret på spørsmålet ditt. Anonymkode: bcc82...1c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli #24 Del Skrevet 6. juli AnonymBruker skrev (På 1.7.2024 den 13.29): Takk for tips. Jeg hadde likt henne like godt om hun ikke hadde alle disse tingene altså, så det er ikke det, men når jeg er på besøk så har hun så fine plasser vi kan sitte og drikke vin eller kaffe sammen, så mye spennende som skjer med alle dyrene hennes, det er så behagelig å bare "være der" sammen med henne - for hun har skapt et paradis liksom... Tør absolutt å innrømme at jeg er misunnelig på henne for alt hun har og er, aldri på en vond måte da, men jeg kunne aldri fått til det samme livet. Alt jeg ønsker er selskapet hennes, og å være en nær venn av henne som hun henvender seg mer til. Hun finner alltid på spennende samtaleemner og har så mange historier, i tillegg er hun så positiv og inspirerende. Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal få til å være spennende for henne 😅 Jeg er jo en grå mus i forhold, som bor i liten leilighet, har en helt ok jobb, er singel og ingenting spennende som skjer i mitt liv annet enn kanskje den felles hobbyen vi deler. Ts Anonymkode: 8f296...d1d Jeg kunne vært som din venninne, vet det er mange som ønsker å være en god venn av meg. Har egentlig alt de fleste ønsker seg, i tillegg er jeg ganske ulik andre og det gjør at mange synes jeg virker som en spennende person å bli kjent med. Men alt jeg ønsker, er å være i fred. Jeg har et par gode venner og ønsker overhodet ikke flere! Jobben og hobbyen min gjør at jeg bruker meg opp der, er introvert og blir sliten av å snakke med folk. De jeg jobber med, eller kjenner via andre settinger, tror jeg er superkul, utadvendt, sosial og har mange venner. Men det er bare sånn jeg er der og da, det er ikke sånn jeg er i virkeligheten. Trives best alene hjemme, i fred og ro. Og nei, det har ingenting med deg å gjøre, men jeg er som jeg er. Og det verste jeg vet, er følelsen av at noen skal "trenge" seg på meg, da kan jeg fort gi en kald skulder, bare for å beskytte meg selv. Så jeg prøver å holde folk på en armlengdes avstand hele tiden. Og det verste av alt, er at folk føler de kan si alt til meg og betro sine mest private ting til meg, fatter ikke hva slags magnet jeg er på mange. Anonymkode: 976bb...af6 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wilma89 Skrevet 6. juli #25 Del Skrevet 6. juli Tenker at hun gir deg ganske klar beksjed om hva hun ønsker. Så ønsker du et vennskap her bør du bare roe helt ned. Er selv introvert og skriver under på at venner man ikke trenger å kommunisere med på daglig basis er de beste. Ble nødt til å ta fullstendig avstand fra kjæresten til en kompis av min samboer. Hun virket veldig søt, men endte med å snappe/sende meldinger flere ganger om dagen som hun forventet svar på. Det ble rett og slett for mye. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laraa Skrevet 8. juli #26 Del Skrevet 8. juli (endret) Vennskap er ulike. Jeg har venner som jeg har kontakt med flere dager i uken og så har jeg ei ny venninne som er slik hun du beskriver. Vi har utrolig god kjemi og snakker i timesvis når vi først møtes, men det kan gå uker i mellom vi møtes. Vi kommuniserer gjennom å sende lange sms, der vi oppdaterer hverandre på stort og smått fra hverdagen og når det har gått en tid, finner vi ut at det er tid for å møtes igjen. Jeg skulle ønske vi møttes oftere og har også en angst inni meg på at vennskapet opphører fordi vi ikke snakkes så ofte men jeg må stole på at kontakten er der. For det er den jo. Vi har bare ikke tid til å pleie vennskapet hver dag, men vi møtes jo og har kontakt uansett og da er jo alt som det skal, så det kunne ikke falt meg inn å sende meldinger og være mer intens. Kanskje er det det du også innerst inne er redd for at siden vennskapet er så nytt, er det en fare for at det ikke får tak og vil gradvis ebbe ut når dere møtes sjelden? Det er ikke noe fare for det så lenge dere fortsatt møtes. Du må gi det tid. Å bygge opp vennskap tar tid og ikke være for pågående Endret 8. juli av Laraa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå