AnonymBruker Skrevet 2. juli #21 Del Skrevet 2. juli Vi har bestemt oss for å gi 1000kr, 300-500kr som noen foreslår her, blir for lite. Vi er tross alt to voksne som er invitert på festen. Anonymkode: 7cd24...5d1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli #22 Del Skrevet 2. juli 22 hours ago, Meowmere said: Det er ikke konfirmanten som betaler for festen. Det er vanlig kutyme å gi en gave som dekker sin egen kuver. Anonymkode: 2b50d...dc0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli #23 Del Skrevet 3. juli AnonymBruker skrev (10 timer siden): Det er vanlig kutyme å gi en gave som dekker sin egen kuver. Anonymkode: 2b50d...dc0 Ikke i konfirmasjon, nei. Men det er vanlig i bryllup. De to skal absolutt ikke sidestilles. Anonymkode: 48ac2...bb7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 3. juli #24 Del Skrevet 3. juli Jeg ga 500 kr til min fetter, så sønnen hadde jeg gitt 300 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli #25 Del Skrevet 3. juli AnonymBruker skrev (På 1.7.2024 den 19.14): Oj det var veldig lite Anonymkode: 377f2...3d1 Til så fjerne er det faktisk 400 som er gjennomsnittet. Google det Anonymkode: f2c95...d0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli #26 Del Skrevet 3. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Til så fjerne er det faktisk 400 som er gjennomsnittet. Google det Anonymkode: f2c95...d0d Du vet ikke forskjell på 300 og 400? du får legge inn link da på at det er vanlig når man er invitert Anonymkode: 377f2...3d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå